k*nker ik krijg chello en dan ondersteunen ze dat es niet dan moet ik weer gaan zeiken om wanadoo nou dat is dan waarschijnlijk wel gelukt yes wij krijgen ook es een pleziertje 2GAMES allrightm microsoft
ja ik hoop het ik heb chello nog niet ik denk dat ik het dan maar ff moet uitstellen tot verdere berichtgeving ps. ik bedoel dat xbox live niet met chello met kan (dit was ik vergeten op te schrijven)
Overigens is casema, waar wanadoo een onderdeel van is, verkocht aan de moeder maatschappij van UPC.... Wat zij bedoelen met Wanadoo, is denk ik gewoon 't franse deel van wanadoo...
Ik snap er niets van, Chello gaat XBOX Live! niet ondersteunen?!?! Waar haal je dat vandaan? Ik heb nl. abosluut geen zin in ADSL, dan maar geen live!
Wat snap je nou niet? Niemand heeft gezegd dat chello XBL gaat ondersteunen hoor!!! Op 1 of andere pagina staat dat wanadoo wordt ondersteund door xbl... Maar met wanadoo bedoelen ze waarschijnlijk wanadoo in frankrijk!! Ex moederbedrijf van casema, is namelijk een france telecom!!!! Maar nu is casema in handen van 't moeder bedrijf van UPC.... Dus zou de dienst wanadoo, na verloop van tijd ook wel chello gaan heten.... en is het dus helemaal niet cker dat wanadoo in nederland xbl gaat ondersteunen.....
Aha, dus die providers moeten iets instellen voor live! Nou, als Chello het dan niet gaat ondersteunen weet ik niet wat ik ga doen.... Heb geen zin in zo'n ADSL abo...
oftewel Slotje, maar @home komt er echt wel bij hoor wees niet bang het moet allemaal nog geregeld worden. en trouwens xbox live komt niet volgende week!
ZUCHT Wanadoo is degene welke de broadband verzorgt binnen belgie frankrijk en Nederland ... hij laat dus (van alle) ISPS het pakketje naar de server brengen .. een soort post ... maar dan sneller (dus nee geen ander netwerk hoeft klaar gemaakt te worden) zie thread http://archief.xboxworld.nl/forum/showt...p?threadid=7716 omdat dit al uitvoerig gesproken is ... lees de faq!