Ban List

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Darkwing, 11 jan 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ik zat ff te snuffelen op het forum, klikte eens op forum beheerders en zag daar de lijst "Xboxworld.nl Forums Bans". Is dit nou de lijst met iedereen die geband is? Kwam er namelijk members tegen zoals Hotshot die vandaag nog gepost heeft, en nergens een ban van een mod heeft gekregen of zo. Ik vind het maar een vage lijst. Hoe zit dit?

2. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Die lijst klopt wel, en HotShot is inderdaad vandaag geband. Hij was al op langere termijn irritant bezig, maar hij begon nu echt vervelend te worden. Mirik heeft nog over z'n hart gestreken en hem een ban van een week gegeven, maar als hij na terugkomst opnieuw zo irri gaat doen, kan hij gewoon wegblijven.

3. Toxic_Timmie

Toxic_Timmie Registered User

Leuk Bevonden:
    1
    Re: Re: Ban List

Dat zal hem leren!
    }:]
    Wat is nou zo moeilijk aan een beetje normaal te doen?
    Regels zijn regels toch? En volgens mij zijn die hier niet zo streng..

4. yony_the_gamer

yony_the_gamer A.K.A -YonY-

Leuk Bevonden:
    0
    nou, sommige in die lijst zijn destijds geband, ze hadden 1 post, ik zag niets mis aan die post, maar dat is de tijd warin wouter steeds topics was aan het sluiten voor geen reden met "eh?".
    Zal wel iets anders zijn geweest, ik moet me er tenslotte niet mee bemoeien.

HuH is bloody_Apron gaband!? ik ben te lang weggeweest

5. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Effe een paar vraagjes want dat zijn er aardig wat op die ban lijst.

Is dat geband zijn voor een bepaalde termijn?

Wat zijn doorslaggevende redenen om iemand te bannen?

Kun je je dan niet weer gewoon aanmelden onder een andere naam?

6. nielzo

nielzo Guest

hoe zit dat systeem met dat ban gedoe?, ik heb binnenkort ook een site en zou dat wel handig vinden bij mn forum en waar koop je een forum???

7. nielzo

nielzo Guest

volgens mij gaat het per I.P.

8. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik begrijp niet wat je bedoelt met per I.P is dat interne post of zo?:confused:

9. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Haha ja zo van "Hmm, zal ik hem eens bannen? Ja is goed!" Kom op. Dat zijn mensen die zo erg bezig zijn geweest dat hun reactie's zijn verwijdert.

Overigens weet ik niet waarom die ban list daar staat, ga hem er zo uit halen

10. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    ip is je 'persoonlijke internet adres' elke computer heeft een andere, maar ik geloof dat ze eerst op naam bannan toch, en daarna op ip :confused:

11. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    We ontnemen de rechten van 1 bepaalde username ja.

12. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm ik kan mij herinneren dat Bloody apron beledigd was door racistische uitspraken van een andere gebruiker.
    Dat is niet iets voor deze site om te behandelen maar als ik het goed begrijp heeft het daar onder andere mee te maken, het uitdragen van een verkeerde boodschap.

Normaal gebruik kan geen ban opleveren en er gaan geloof ik altijd waarschuwingen aan vooraf dus je weet waar je aan toe bent.

Beledigende of kwetsende opmerkingen in de threads worden in geheel gewijzigd of verwijderd.

Er is toch ergens een thread met de huisregelementen en
    zo niet dan is dat wel een idee alsnog om duidelijkheid te scheppen.

13. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Dat was een soort hype die gecreeerd werd rondom het racisme gebeuren, waarbij iedereen bepaalde dingen zei die niet door de beugel kunnen. Dat Bloody Apron nu al 4x zijn afscheid had aangekondigd en daarna ook nog eens begon met het uitschelden van XBW in het algemeen was voor ons teveel, ook na eerdere waarschuwingen (die niks te maken hadden met het racisme gebeuren)

14. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Kvind et al geweldig dat ik hier gratis kan posten en lezen,echt alles.En dan ga je je eigen zo gedragen kom op zeg,en naar waarschuwingen en ze luisteren niet tsja eerst een ban tijdelijk en mischien later permanent.Ze zulle et heus niet voor niks doen

15. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Whahaha, dat zou een inkomstenbron zijn, laten betalen om te mogen posten hier. :+ Maar goed, je lokt het inderdaad zelf uit, en als HotShot bij terugkomst gewoon doorgaat, dan kan dat gemakkelijk veranderd worden in een permanente ban.

16. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    mwoah ik hoop niet dat dat nodig is. Mensen als Hotshot houden het forum wel levendig.

17. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Kan kloppen, maar dat kan ook op een normale manier... ;)

18. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Destruct soms moet je mensen niet op ideeen brengen joh.
    Betalen op te mogen posten, damn.

Ook ik ben tevreden met deze site is zo ongeveer de enige site waar ik mijn internet verbinding voor gebruik.
    Dat en het bestellen van xbox games.

19. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Dan gebruik jij binnenkort echt alleen maar XBW...

:+

20. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    en langzaam werd het XBW 3.0 geheim ontrafelt door Wouter :cool:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina