Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xboxguy

xboxguy sneaky

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik wou ff iets melden ik was gebant omdat een vriend van mij xboxmasterchief had een grote smoel en hij zit weleens vaker op mijn computer met zijn naam en toen hadden jullie hem gebant (terecht , want hij zit er toch alleen maar op om te kutten) en toen werd ik ook gebant omdat jullie dachten dat dat een 2e username van mij was omdat ik hetzelfde ip adres had (maar dat komt hij zit er weleens vaker bij op) , maar ik smeek jullie de ban in te trekken (voor mijn username xboxwizz) kijk maar hij zat hier te kutten en kreeg een waarschuwing , maar toen ging hij door hier ja ik weet het ik had eerder ook al wat gezegd in die thread maar daar had ik me excuses voor aangeboden met de mod twist , maar ik wil gewoon me username terug please :'-( :'-(

ik doe toch niks fout ik zit al een tijdje op deze site en ben toch altijd aardig :)

Laatst bewerkt: 25 apr 2003
  2. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Leuke vriend heb jij zeg....

ADIO

3. OCM3RZ

OCM3RZ Ik vereer Mezelf

Leuk Bevonden:
    0
    K zou zeggen, Bid tot Mirik, de grote XBW-God 8)

4. xboxguy

xboxguy sneaky

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik weet het ik had hem nooit over xbw moeten vertellen

ja weet ik , ik had hem een mailtje gestuurd maar hij reageerd niet en wouter wil me niet geloven :mad: :'-(

5. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Als ze je toch niet geloven heeft het geen enkele zin om door te gaan met dit soort posts. Als je wel door blijft gaan word je alleen maar langer gebant of je krijgt uiteindelijk een ip-ban. Dus hou je nu maar rustig en accepteer het feit dat je een tijdje gebant bent.

6. xboxguy

xboxguy sneaky

Leuk Bevonden:
    0
    hoezo gaat dat dan ook weer over

7. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    een ban is volgens mij toch maar voor een bepaalde tijd. Vraag me niet hoe lang want dat weet ik niet. Ik heb er zelf geen ervaring mee aangezien ik altijd erg aardig ben. :cool:

8. xboxguy

xboxguy sneaky

Leuk Bevonden:
    0
    ik ook :cool: want ik heb deze ban helemaal niet verdient dit was gewoon een vergissing omdat ze dachte dat xboxmasterchief een 2e username van mij was

maar is er verder iemand die weet of die bans tijdelijk zijn

9. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Als jij je excuseert moeten wij je zeker direct vergeven. Je was zelf fout, je liep zelf te kutten. Om nu snel alles op de rug van je vriend te schuiven, terwijl je zelf ook al in fout was, vind ik geen excuus. Een ban is tijdelijk. Maar deze ban is wel verdiend. Ik heb het er nog even met Twist over gehad. Maar uiteindelijk had hij gelijk. Jij moet zelf maar niet lopen vervelend doen. Jij moet je vriend maar beter in 't oog houden.
    Je bent niet altijd aardig. In die thread was je verkeerd, nu moet jij daar de gevolgen van dragen. Simpel. Dat is dus helemaal geen vergissing. Jezelf een beetje goed praten terwijl jij ook liep vervelend te doen!
    Het is tijdelijk.

Als je morgen iemand vermoordt en als je snel sorry zegt. Dan zullen ze je het ook niet vergeven.
    In België hebben ze een uitdrukking:
    wie zijn gat ( dialect: poep, reet, kont) verbrandt moet op de blaren zitten!

10. xboxguy

xboxguy sneaky

Leuk Bevonden:
    0
    aha..........

11. xboxguy

xboxguy sneaky

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik heb de FAQ gelezen er stond dat een ban minstens 1 week of langer dus ik houd me wel gedeisd :) en hier kan een slotje op

12. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou zeggen laat mensen in hun recht. En als je zo nodig mensen wil discrimineren doe dat dan thuis samen je je vriendje masterchief. Wat heb je er nou mee berijkt? Ja een mooie ban en ik hoop dat die nog wel even een tijdje doorzet. Veel plezier!!

13. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    amen

ik verwacht beterschap van jou hè xboxguy, als je terug op je oude account kan, laat het dan niet meer voorvallen. Want zo een 1-2 wekenban is slechts klein geschut. Kan ook permanent of zelfs een IP ban worden als jij je niet gedraagt. Dus gedraag je en dan komt het wel weer goed.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina