Een tijd geleden werd The PhantoM gebanned wegens een woordenwisseling waarin ik ERGER tekeer ging als hij. Hij is toendertijd gebanned.....bannen jullie alleen permanent? Hij vraagt zich af of jullie zijn account nog een keer her-activeren.. greetz
Hij had waarschijnlijk al een waarschuwing. Wij bannen eerst 1 week (mocht je erg tekeer zijn gegaan 2) en daarna moet je jezelf weer melden om unbant te worden. Hij heeft het dus zelf in de hand.
hmmmm, ik zie in ons crew ban lijstje staan bij tijdsduur: Voor altijd voor mijn part. - Xenior oei dat wordt moeilijk
Het zelfde bij mijn buurjongen: GREENSKiN, hij was een n00b op het forum en opende per ongeluk bij zijn eerste dag al 3 forums in plaats van die reacties. Hoe kan hij weer terugkomen??
Dat verhaal ken ik trouwens nog : Hij liep maar nieuwe topics te openen ipv replyen, en was irritant, hij luisterde niet naar emails, noch naar PM's, dus had ik hem gebant zodat die wel zou mailen omdat er iets mis was, heeft die niet gedaan..
Oke ik zal het hem zeggen, maar hij kan dus nog wel gewoon terugkomen onder die naam, email adres enz.?
Oke bedankt!!! Zal hij heel leuk vinden, hij volgt de site namelijk nog wel elke dag, maar kon gewoon niet posten.
hey , maar ik hoorde ook , dat als je GEBANNED WAS (waarschuwing) weet ik ut .. dat je AANTAL POSTS (in je sig/info) gewist worden .. dat vind ik zwaar oneerlijk , heb je status opgebouwd ( en leuk bijgehouden hoeveel Nuttige posts ik heb Gepost ) en dan hoorde ik van iemand die gebanned was dat hij weer Noob was ofzo , of dat zijn posts Nr's weg waren ... dan ga ik wel huilen als ik een keer gebanned word .. maar ik ben Braaf ,,, neeh ben ik niet welles nietes grrrrrrrr
Dat was alleen bij Cyberlaui, die lette daar toen zo enorm op dat ik zijn post aantal naar 0 had gezet