Banshee in Halo

Discussie in 'Algemeen' gestart door Grey Fox, 1 dec 2002.

  1. Grey Fox

    Grey Fox The Drunken Master

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit gaat heel ongeloofwaardig klinken. Maar het is mogelijk om met de Banshee en de Convenant tank in splitscreen te spelen. Haal alle levels op Legendary (alleen of co-op). En voila. Het is wel ff zoeken (ze liggen in bomen etc.) maar dan heb je ook wat. De Banshee kan stuk gaan, maar die komt bij de eerst-volgende-kill weer terug. Dit is geen fabeltje, ik heb er zelf mee gespeeld (niet zelf gehaald maar verscheidene vrienden die Halo dag en nacht spelen).
     
  2. Blade

    Blade What?Is it a spider?

    Berichten:
    653
    Leuk Bevonden:
    0
    en ligt er dan in een van de buite levels in split screen gewoon een banshee?

    ik hoop dat ut waar is maar ik geloof het nie eg
     
  3. Unhooked

    Unhooked Adrenaline driven

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedoel je banshees in MP???
    Lijkt mij ongeloofwaardig omdat die levels niet gemaakt zijn voor banshees. Dan zou je zo het level uit kunnen vliegen. En een tank in een boom??????? Dat valt toch enorm op. Als het echt waar is kan je dan wat precieser zijn waar je deze tanks en banshees dan kan vinden??
     
  4. Grey Fox

    Grey Fox The Drunken Master

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Banshees

    Ga maar naar het powerwebforum, onder cheats. Daar is ook iemand die het heeft. Banshees liggen toch in een boom. Ik kan eht niet helpen.
     
  5. MrLaurens

    MrLaurens Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    1
    ik moet nog een missie op legendary, heb ik nooit afgemaakt, toch maar een keer doen
     
  6. err0r

    err0r Active Member

    Berichten:
    1.779
    Leuk Bevonden:
    0
    k, 1 ding snap ik dan nog niet, moet je de game perse legendary co-op of kan ook single player?

    edit: zie dat ik niet goed heb gelezen, ik ga nog es uitspelen
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2002
  7. Blade

    Blade What?Is it a spider?

    Berichten:
    653
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien moet je het in een bepaalde volgorde uit spelen?
     
  8. err0r

    err0r Active Member

    Berichten:
    1.779
    Leuk Bevonden:
    0
    nah waar het dus om gaat is dat je de game uitspeelt, dat is je beloning.
     
  9. Blade

    Blade What?Is it a spider?

    Berichten:
    653
    Leuk Bevonden:
    0
    nooit gedacht.....
    Ik ga weer is beginnen dan:9
     
  10. err0r

    err0r Active Member

    Berichten:
    1.779
    Leuk Bevonden:
    0
    mehehe /me too
     
  11. Nurt Cobain

    Nurt Cobain the real RocknRolla

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0
    w00t! Eindelijk!!! HanTheMan en ik en een paar andere vrienden spelen vaak Halo! En dan vooral onze eigen gemaakte Gametype (soort capture the flag maar dan veel cooler) Maar iedere keer missen we de Banshees! Dit wordt effe nog een paar leveltjes op legendary uitspelen dus!!
     
  12. Unhooked

    Unhooked Adrenaline driven

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil het best geloven maar kun je wat nader details geven. Denk aan level, game type, locatie enz enz
     
  13. 100%Jean

    100%Jean Guest

    Ik denk niet dat ie multiplayer bedoeld eigenlijk, want waar vind je in godsnaam bomen daar dan? Dat kleine ding in de blood gulch zeker, daar kun je dus echt geen tank in verstoppen:p

    Leg eens beter uit wat je bedoeld dan?
     
  14. Unhooked

    Unhooked Adrenaline driven

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat moet hij anders bedoelen??

    Ik heb trouwens op powerweb forum gelezen dat er een banshee in een boom in het level Sidwinder is te vinden
     
  15. err0r

    err0r Active Member

    Berichten:
    1.779
    Leuk Bevonden:
    0
    Aargh n00bs jullie mixen weer alles door mekaar 8)


    1. speel de game uit op legendary. Speel het alleen uit of samen.

    2. Nu zal je in multiplayer met banshees kunnen spelen, je kan er 1 vinden in de bomen van sidewinder 1.
     
  16. orgaZm

    orgaZm CEV's

    Berichten:
    1.268
    Leuk Bevonden:
    0
    lijkt mij bull
     
  17. Unhooked

    Unhooked Adrenaline driven

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb HALO uitgespeelt op legendary. maar nog nooit een banshee in MP gezien. Ook niet in een boom en sidewinder. Lijkt mij toruwens heel onwaarschijnlijk dat het echt zo is. Dit omdat:

    -De MP levels er niet zijn voor gemaakt. Als je singelplayer level doet met banshees zul je merken dat het level aan weerzijde enorme hoge muuren heeft waar je niet over heen kan vliegen zodat je ook het level niet kan uitvliegen

    -Ik nog nooit iemand over heb gehoort terwijl het spel al een jaar oud is. Toen het spel pas uit was kwamen mensen er al achter dat je bijv lvl1 met 3 wapens kan spelen. waarom zou je nu as horen dat je met banshees in MP kan vliegen. Ik heb er nog nooit wat over gehoort op bijv. het teambox forum.

    -Ik halo op legendary heb uitgespeelt en nog noot een Sidewinder en of een Convenant tank (zo'n enorm ding kan je moeilijk verstoppen) heb gezien
     
  18. 100%Jean

    100%Jean Guest

    Is volgens mij ook onzin. Op http://halo.bungie.org staan bijna alle halo geheimpjes en dan zou zoiets er zeker niet tussen staan!
     
  19. err0r

    err0r Active Member

    Berichten:
    1.779
    Leuk Bevonden:
    0
    zoek effe voor een banshee in een boom in de multiplayer map sidewinder.
     
  20. Unhooked

    Unhooked Adrenaline driven

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik gedaan kan hem echt niet vinden. Heb jij hem dan wel gevonden???
     

Deel Deze Pagina