Gtvr... heb ik vandaag de baretta lightgun gekocht blijkt dat ding niet te werken op mijn 100Hz breedbeeld. Ik heb alle digital noise reduction etc. uitgezet, maar hij doet het nog steeds niet. Flink balen! Iemand nog een suggestie waarmee ik het wel aan de praat kan krijgen? Anders gaat hij zaterdag weer terug. Bij de weg, Digifan in Haarlem heeft een voorraadje van die dingen geimporteerd uit Japan. Als je er dus nog een wilt, moet je daar maar eens informeren. www.digifan.nl
Kan het niet werken te maken hebben met het feit dat dit een geimporteerde versie uit japan is en dus misschien alleen voor NTSC geschikt is en dus niet werkt op PAL. Misschien werkt het wel als je de xbox op 60Hz zet.
als ie op 50 hz werkt moet ie het ook op 100 hz doen is alleen 2 keer zo snel en op 60 hz doet ie het dan zeker niet
Het is algemeen bekend dat als een developer op de doos zet dat die op 100hz werkt dat ie ook werkt op 100hz :{
ofterwel is het een ntsc, wat mij het meest logische lijkt, ofterwel is dit weer zo'n typische thrustmaster crap
Ik heb het nog op een andere 100Hz breedbeeld geprobeerd en op een oude 4:3 50Hz. Op die oude bak werkt het dus wel, maar op die andere breedbeeld dus niet.. Jammer... dan gaattie maar weer terug
normale controllers hebben normaal geen verschil tussen pal of ntsc maar ja dit is natuurlijk weer een apart apparaat wat misschien dat wel heeft. Even testen op iemand anders tv ofzo en anders ligt het gewoon aan 1 van je extra mogelijkheden van je breedbeeld. Denk niet dat 60 of 50 hz iets te maken heeft met de gun maar goed, kan het altijd proberen.
Khad ergens gelezen dat het met deze gun helemaal niet uitmaakt of je ntsc of pal gebruikt, hoort allebei te werken! Ik denk dat het aan je tv ligt :{
Het schijnt dus een probleem te zijn met Philips beeldbuizen Gisteren de gun en House of the Dead maar weer terug gebracht.
Lekker dan. Ik heb zelf een Philips breedbeeld tv. Gelukkig heb ik hem dus nog niet gekocht en hoeft het dan dus ook niet. Is House of the Dead trouwens ook prima met een controller te spelen of niet?
Als het aan het merk philips ligt dan word ik heel boos We hebben beneden breedbeeld philips en op mn slaapkamer heb ik ook een philips (30 inch geloof ik cm kan ook)
Het is wel met controller te spelen, maar dat is niet echt leuk. En de guns die je hier wel legaal in nederland kunt kopen zijn verschrikkelijk lelijk.. dus dan maar geen House of the Dead
Tuurlijk werkt ie wel op sommige tv's anders zetten ze het niet op de doos! Denk je dat ze dat soort dingen niet testen ofzo:{