kreeg net een mail van bart-smit met daarin de info over de prijsdaling van de ps2 en xbox. jesus wat kunnen die lui liegen dit stond er in: Ook de X-box fans worden verwend. Microsoft verlaagt ook de prijs van hun immens populaire console. Deze kost nu geen 542,00 euro maar 264,95 euro en daarmee bespaart u maar liefst 277,05 euro! Deze console bevat een DVD-speler én een etherkaart. Daarmee is het vanaf volgend jaar mogelijk om razendsnel via Internet tegen elkaar te spelen! en dit over de ps2: Het lijkt wel of de hele wereld zat te wachten op dit moment: Sony’s Playstation 2 is enorm in prijs verlaagd! Deze kost nu geen 521,49 euro maar slechts 264,95 euro! Uiteraard kunt u ook DVD’s afspelen op deze console sorry hoor maar dit vindt ik wel heel erg voorliegen.
lolz , dit soort dingen doen ze altijd man , in de Sinterklaasboeken staan er strepen door de "oude" prijzen die 10% boven de Eeerste prijs ligt meestal .. 479 + 10% = 520 Euro ofzo .. en dan zeggen dat hij ineens vandaaruit verlaagd is ... lolz .. die rekentruukjes bestaan al heel lang bij de bartsmit.
Dat zijn marketingsstrategieen Doet iedereen Altijd de allereerste en dus duurste prijs erbij zetten Trapt niemand in, maar ja...
Mensen die het console wereldje niet volgen kunnen hier best instappen, al die onschuldige kindertjes Ik vind het echt een naaiactie. Hopen dat ze zo niks verkopen
Hoort de xbox niet 259 te zijn met DVD kit en JP3 en xbox magazine en kans op een dolby digital 5.1 set? Ik weet zeker van wel, en niet 264,95... Ze hebben er stiekem weer 6 euro bijgeteld!
Schiphol-Rijk, 29 augustus 2002 Nederlandse gamers hebben er nog een reden bij om uit te kijken naar de kerstinkopen. Microsoft kondigt aan dat de Nederlandse prijs van de Xbox omlaag gaat naar een verwachte marktprijs van tussen € 259,- en € 265,-. Hij kon dus ook 265 zijn dus niet stiekem erbij geteld
Ik ben al gestopt met aankopen te doen in de Bart Smit.Deze winkelketen draaid alleen op winst en de rest is bijzaak.Ze waren ook de eerste om Dreamcast niet te ondersteunen en N64 verkopen ze nog aan de volle prijs.Er zijn al kortingen maar voor een console die niet meer verkocht word zijn de prijzen veel te hoog.Bart Smit is gewoon een klotewinkel met oneerlijke prijzen en personeel die geen reet kent van wat er in de winkelrekken staat.Gewoon voorbijlopen is de boodschap.
Bij Bart Smit verkopen ze ook ouwe PSX games zoals de eerste Ridge Racer gewoon nog voor 30 Euro of zo. En bij afgeprijsde PSX games staan vaak waanzinnige dingen zoals "afgeprijsd van 60 naar 10 Euro" wat helemaal niet waar is. Ik vind alle winkels ruk behalve Mediamarkt en Gameshops.
Je moet tegenwoordig al blij zijn als ze meer dan 10 verschillende spellen hebben staan, het spelaanbod daar is helemaal niks!!
Ik ook niet zo lovend over Bart Smit. Toevallig een paar weken geleden gekeken, maar vond dat ze bar weinig spellen hadden en 007 was daar geloof ik 10 euro duurder dan bij de Dixons ofzo (die d'r nota bene NAAST zit).
Ik vind FRS ook ruk de laatste tijd. Iedere keer als ik met een doossie van een game of DVD naar de balie ga krijg ik een schijffie vol krassen en vlekken. Die neem ik dus niet. Kan ik net zo goed op de vlooienmarkt gaan kijken. Waarom laten ze die dingen niet gewoon in de verpakking zitten als andere winkels ? En heel NL koopt die niet nieuwe troep maar.
ik heb me memorycard wel bij bartsmit gekocht was daar 30 euro owso en bij de dixons was ie in de 50 euro
nee gratis xbox voor iedereen van 540 euro naar 0 euor (alleen voor x-boxworld.nl* members --check die x-b.... ) *en ja ik weet ook wel dat je xbox zo <-- schrijft maar bij bartsmit weten ze dat nog niet]:-
Hahaha zo wordt ook duidelijk dat ze er de ballen verstand van hebben. Maar ze bieden het gewoon aan, het is vast niet hun schuld dat er vaak geen kloot van die prijzen klopt...
hehe En ik wilde net gaan solliciteren bij de Bart Smit zodat ik teminste nog een keer een spel kan kopen aangezien ik sinds gister broke ben