Bart Smit schrijft in de doosjes...

Discussie in 'Algemeen' gestart door Metal_Wolf, 25 feb 2006.

  1. Metal_Wolf

    Metal_Wolf Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    0
    Was vanmiddag bij de Bart Smit en zag daar Dead or Alive Ultimate liggen voor 30 euro en wilde 'm gaan afrekenen.

    Toen de vrouw achter de kassa het doosje openmaakte om de dvd en handleiding er in te stoppen zag ik dat er een paar cijfers met stift in waren geschreven en ik vroeg of ik een ander doosje mocht hebben. Zei ze dat het bij elk doosje zo is, take it or leave it..

    Kan me nog herinneren dat ze vroeger bij de Bart Smit stickers op het doosje plakten met een getal. Waarschijnlijk zodat ze de dvd en het boekje makkelijk kunnen vinden om ze er in te stoppen.

    Ik vind het te belachelijk voor woorden.

    Al mijn spellen zijn in goede staat zonder ook maar een vouwtje of scheur in het boekje. Wil je je spel ooit verkopen op marktplaats of op de Xbazar zou je daar nog wel eens problemen mee kunnen krijgen want ik denk niet dat mensen een spel willen waar op het doosje is geschreven door de Bart Smit.

    Heeft iemand anders dit ook gemerkt of is het pas nieuw? Ik koop normaal niet zoveel bij de Bart Smit.
     
    Laatst bewerkt: 25 feb 2006
  2. godzilla123

    godzilla123 expert

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    Had je em beter bij de makro weg kunnen halen 14,28 inc btw!
     
  3. Metal_Wolf

    Metal_Wolf Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja en iedereen heeft ook een Makro pasje ;)

    En die zit nou ook niet bepaald om de hoek.
     
  4. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Doed, anders ga je ff huilen om een getal in het hoesje. Echt niet dat iemand op marktplaats daar een probleem van gaat maken.
    Hoe kan je hier nou een probleem van maken?
     
  5. shd

    shd Active Member

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat er in geschreven wordt heb ik nog niet gehad.
    Wel van die irritante stickers die als je ze verwijderd een lijmspoor achter laten.
    Ik heb echt een hekel aan stickers op mijn doosje.

    Maar ik had lekker tegen die dame gezegd dat ze hem inderdaad mag houden.

    Schrijf een klachtbrief naar het hoofdbureau van het bedrijf dan kan de leiding er wat aan doen.
    Een ontevreden consument ziit de leiding niet op te wachten.
    Die verkoopster werkt ook maar in loondienst dus die interreseert het gewoon niet.
     
  6. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik zie het probleem niet echt.. Dat je nou geen classic doosje wil, ok, maar een paar cijfertjes in een doosje :{.
     
  7. Anju

    Anju Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Persoonlijk zou ik een paar cijfertjes erger vinden dan een classic doosje.. Gewoonweg omdat ik iets in de winkel wil kopen dat nog niet gebruikt is/of uit de verpakking is gehaald.. ik koop dan eigenlijk ook alleen maar gesealde games..(en dus nooit bij de FRS;))..

    Ik heb trouwens 1 spel bij de Bart smit gehaald maar daar stond volgens mij geen cijfer in(game heb ik gerruild dus kan niet meer nakijken)
     
  8. vision 360

    vision 360 Unregistered User

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou ook liever een doosje hebben in goede staat, bij het online kopen heb ik nog nooit een doosje gekregen met irritante stickers of cijfers. Dus ik zou zeggen, koop online, goedkoper en in orginele conditie!
     
  9. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    niet zeuren jullie. edit: bedoel ik niet de 2 posts boven mij mee natuurlijk ;)
    als je niks boeienders hierover te zeggen hebt dan gezeur zeg dan niks.

    natuurlijk is het niet zon belangrijk probleem, maar ik snap in zekere mate wel dat je je eraan ergert. ik zou je er gewoon niet te druk om maken want je kan er toch niks aan doen. wegpoetsen misschien...maar dan zou ik het liever laten zitten, daar kijkt verder toch niemand naar :cool:

    (behalve dan bij een deal, dan zou ik het er gewoon bij zeggen als je iets met iemand wilt regelen)
     
    Laatst bewerkt: 25 feb 2006
  10. Last-Warrior

    Last-Warrior Active Member

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    1
    ja dat boeit mij ook niks ja dat ze het op de buiten kant zetten ok dan snap ik het probleem mar aan de binnenkant niet daar kijk je toch alleen in om het spel eruit te halen of erin te doen of het boekje erin te doen of eruit te halen
     
  11. Metal_Wolf

    Metal_Wolf Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    0
    Brief zojuist gemailed *)
     
  12. MiGilleS

    MiGilleS Green Mile User

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    0
    Ahhh wat erg voor je koop anders terpetine en het is weg ;)
     
  13. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt dat ze dat doen... moest/deed ik ook. We deden het idd ook met stickers, maar aangezien de jeugd het leuk vond om de stickers te verwijderen of ze te verwisselen, had Bart Smit besloten om het dus zo te doen. Op abc was niet bij elk filiaal een keus, omdat de games natuurlijk al snel in de duizend konden lopen...

    Ben er zelf ook geen fan van, maar het moet maar...
     
  14. mars15

    mars15 Guest

    irritant is zeker van die stickers op je doos die lijmspoor geeft. Heb ik ook bij dtm2 doosje echt irri.
     
  15. Daddy Snow NL

    Daddy Snow NL Ijskoud de lekkerste

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet om het één of ander, maar ergens heeft hij wel gelijk. Even een vergelijking die losstaat van games, maar stel dat je een nieuwe auto koopt dan wil je toch niet dat iemand het dashbord heeft ondergekliederd (zelfs al was het maar aan de binnenkant)?? Zo is het feitelijk ook met games. IK koop zelf geen spellen meer bij Bart Smit, niet omdat ze in de doosjes schrijven maar omdat de games niet gesealed zijn. Ik heb 3 keer een game gekocht bij de Bart Smit en 3 keer kon ik terug omdat de game het niet deed. In één geval gaven ze me daarna een gesealed exemplaar van Battlefield mee en die speelde perfect, in de andere gevallen was het jammer dan, zie maar dat je van de game afkomt. Voor mij alleen nog maar gesealde games, en nooit meer iets van de Bart Smit.
     
  16. Diamond_X

    Diamond_X diamonds are forever

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik erger me ook aan winkels die de games uit de verpakking durven te halen. Het plastic en de seal zit er niet voor niets om! Ik vraag dus altijd om een gesealed exemplaar. Maar aan de andere kant snap ik het wel weer. Want wat moeten ze anders in de winkel zetten? De gameontwikkelaars moeten hier op inspelen door dummy doosjes te verstrekken voor iedere game. Zo kunnen de orginele games netjes in de verpakking blijven.
     
  17. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Bij het Bart Smit filiaal waar ik zelden een spel kocht, schrijven ze niet met stift in of op het doosje. Daar hebben ze gewoonte om het doosje als onderlegger te gebruiken om op te schrijven. Bijna alle doosjes in die tent zijn voorzien van doorgedrukte tekst. En ze gaan daar lekker ruig om met het schijfje :mad:.

    Ik heb daar sindsdien geen spel of film meer gekocht. Ik ga wel naar Media Markt toe, daar is alles lekker gesealed :).
     
  18. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Sluit ik me helemaal bij aan:) FRS is ook altijd zelfde verhaal...altijd cd's krom...:{
     
  19. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    stickerverwijderaar does the trick :)

    meestal haat ik die stickers die op een ambetante plek hangen. zoals op de systeemeisen (pc), of recht op de inhoud (verhaal ofzo)

    dan liever dat ze die sticker aan de binnenkant zetten, maar toch niet schrijven...

    alcoholstift kan je verwijderen met een gom.
     
  20. alisum41

    alisum41 L1F3 T0 G4M3

    Berichten:
    218
    Leuk Bevonden:
    0
    Want terpentine en een doek en je bent van die getal af8)
     

Deel Deze Pagina