Goed nieuws voor iedereen die de xbox bij bart-smit besteld heeft. Zij zullen vandaag de xboxen naar degenen die bij hun gepre-ordered hebben versturen. Dit betekend dat die genen de xbox hoogstwaarschijnlijk morgen in huis hebben. ARRGG....Baal ik dat ik mijn bestelling bij bart-smit heb geannuleerd en hem bij Fore Games heb besteld Ik moet nu tot woensdag wachten (tenzij Fore Games hem morgen al binnen krijgt. Vandaag hele dag tevergeefs op verlossende telefoontje gewacht Hoopte dat ie misschien daar ook al vandaag binnen zou komen ofzo.
ik heb hem ook geannuleerd by bart smit. Baal zeker wel. maar stuurt iedereen ze op?? ik heb hem by de intertoys bestelt maar volgens mij moet ik hem gewoon ophalen
De bevestiging dat de bestelling verstuurd is heb jij vast niet de 7e al gehad, of wel? En ja, ik bedoel de webshop.
Ik heb wel een andere gehad, maar hoe weet jij dan dat die bevestiging is verstuurd als je hem gecanceld hebt?
vandaag = vandaag (maandag) komptie: Geachte meneer/mevrouw, Wij danken u hartelijk voor uw email. Het klopt dat er staat dat hij afgelevert is, maar dat komt omdat de status automatisch bij ons verandert. De Xbox zal vandaag ons magazijn verlaten, en deze zal 13 of 14 maart bij u worden afgelevert. Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, Met vriendelijke groeten, De shopmanager Bart Smit B.V.
achja, ik krijg korting met me cocacolapas, en een gratis controller bij de frs, dus dat is toch weer het voordeel van ietsje langer wachten
je krijgt geen korting op console zelf met coca cola card en je krijgt een super lompe controller gratis
Je krijgt hem morgen als je hem bij de Bart Smit besteld hebt. Ditzelfde had ik ook met mijn PS2, die kreeg ik twee dagen vóór de launch, terwijl zij me vertelden dat ie op de dag van de launch aan m'n huis geleverd zou worden. Ze sturen het namelijk gewoon op via rembours, dat betekend: vandaag verstuurd, morgen in huis! Happy happy, joy joy!
en de free record shop waarom stuurt die geen mails als je online besteld hebt?nou?nou?zeg het dan?Ja?