ik heb van iemand gehoord dat hij is gebeld en dat hij zijn xbox kan op halen! ik heb het niet bij bartsmit gekocht AHHHHHHHHHHHH
ook al en we hebben ook al geen bartsmit in doetinchem En dimensionplus heeft nog niet gebeld en maandag in dimensionplus gesloten
ik had net correct gebeld en die zeiden dat zei het niet doen om dat het STRENG VERBODEN IS! als MShet hoord worden ze gepakt!
Ik heb hem ook bij de bartsmit besteld, maar heb helemaal geen bericht gehad, hoor! Wanneer ben jij dan gebeld giorgio?
Ik heb de xbox informatie lijn ff gebeld. Maar die gasten werken niet op zaterdag.. shit. Smart move trouwens van Bart Smith.... lol
Er was vandaag niemand thuis, ik was voetballen. Ik hoop toch niet dat ze vanmiddag hebben gebeld, want dan is dat toch wel ff klote.
of giorgio zuigt het uit zijn duim of het is een foutje van Bart Smit. **offtopic** Gameforum v3 is online en het is enorm lelijk en langzaam
ze belden me vanmiddag op ik heb em toen gelijk opgehaald ze hadden er bij de bartsmit in deventer slechts 2 gekregen ik stond gelukkig boven aan de lijst ik vroeg nog aan de verkoper waarom die ze zo vroeg verkocht hij zei het volgende in een mailtje had hij te horen gekregen dat de mensen die em besteld hadden hem alvast op mochten halen (ik dus )
JAh ik heb hem ook de xbox. Maar bij ons gaf bart smit hem alleen al weg aan mensen die hem BESTELD hadden heb je hem niet besteld dan moet je wachten! Groetjes Frank
Ja, dat wil ik ook weten. Anders bel ik morgen de webshop ff op om te vragen of ze hem willen versturen.
In de winkel! Hoofdfiliaal heeft toegestaan ze uit te delen aan degene die hem gereserveerd hebben. Frank