Waar zijn nog Starterkits te vinden? Ik heb vanmiddag een winkel of 8 geprobeerd om een starterskit te kopen, maar overal uitverkocht. Op internet (Rilex) waren ze nog wel verkrijgbaar.....Dus, sla je slag. Misschien dat anderen ook nog plaatsen weten waar het ding te koop is?
Het is voor jou misschien niet zo handig maar in Belgie heb ik er zaterdag nog op verschillende plaatsen zien liggen (regio St-Niklaas)
de intertoys in hillegom heeft er waarscheinlijk nog wel 1, was gereserveerd tot en met zaterdag maar die gast kwam niet opdagen, dus sla je slag......
Ik ging kijken zag ik er een liggen. Ik vroeg of ze hem apart wou houden maar dat mocht niet . Ik had het kitje achter een paar spullen gedaan en ging snel naar huis en toen ik terug kwam was hij weg.
ze zijn echt overal uitverkocht, met minstens 2 weken wachttijd (hier en daar zeggen ze zelfs half april!) belachelijk dat de supplies zo slecht zijn, maar wel top dat het zo goed loopt. komt het omdat het populair is, of omdat er echt weinig beschikbaar waren? Er komen opeens diep weggestopte herinneringen over de levertijd van een Reward Pack terug..
Heb er zelft eentje gevonden in correct in roterdam ze hadden er nog eentje over. Ze zijn echt heel moeilijk te vinden, heb zelf 20 winkels afgelopen.
Ik hoorder gister dat mediamarkt ze pas weer over 3 tot 4 weken krijgt, gelukkig had ik de laatste die er was bij bart smit in heel amsterdam
voor als je er nog 1 nodig hebt.. hebben ze in den haag in de free record shop nog wel wat... owja was wel lachen vrijdag: Ik belde dixons: "Ey, heeft u xbox live al binnen?" Zij: "Xbox live? is dat voor de computer?" Ik: "nee... voor de xbox.. daarom heet t xbox live..."' Zij: "Ik heb zojuist in de pc gekeken en daar staat ie wel in maar hij is nog niet binnen. Ik verwacht hem binnen twee weken" Ik: "Juist..."