Baseball spel voor Xbox

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Blow, 21 mei 2005.

1. Blow

Blow Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Ik weet niet of ik in dit hier moet posten of ergens anders, maar ik doe het toch maar ;)

Ik (en een aantal vrienden van me) zijn al een tijdje op zoek naar een Honkbal spel voor op de Xbox. Bijvoorbeeld: MVP Baseball 2005 of All Stars Baseball 2005.
    Het probleem is dat we hem nergens kunnen vinden in winkels ofzo. Nou is mijn vraag: Heeft er iemand een idee waar ik die kan krijgen?

Alvast bedankt.

2. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Allereerst welkom op XBW :cool:

kd8 dat er zo'n deel uit de ESPN serie een baseball game was maar weet nie cker...

3. GiovanniG

GiovanniG F*ck da Wannabe-MODS

Leuk Bevonden:
    0
  4. Blow

Blow Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt!
    Ik ga het meteen proberen.
    Greetzzz

5. mr. E

mr. E Giraffe XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    of de xbazar

6. Blow

Blow Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik een spel uit Amerika bestel, gaat die dan werken op een Europese Xbox?

Of hoe zit dat?

Alvast bedankt!

7. GODZILLA

GODZILLA Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nope dat kan niet. Een Xbox die je in europa heb gekocht kan alleen europese spellen afspelen en geen amerikaanse of japanse. Of je moet je Xbox hebben omgebouwd dan is de kans groot dat dat wel kan :cool:

8. Blow

Blow Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Allereerst bedankt voor de reacties!

Het heeft jmmr genoeg niet geholpen; bij gcshop.nl hadden ze geen informatie over die game. En online kan je alleen bestellen uit Amerika. Maar die kan ik niet spelen op mijn Europese Xbox.

Mijn enigste hoop is noog die ESPN-serie :confused: Alleen heb ik geen idee waar dat voor staat.
    Of, miss wel de belangrijkste hoop. dat EA zijn Baseball spellen gewoon in Europa uitbrengt.

Greetz BLow

9. GODZILLA

GODZILLA Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ey Blow tjah dat is kut voor je, en omdat EA de baseball spellen niet in europa laat uitkomen is denk ik omdat die sport hier niet egt rete populiar is als je snapt wat ik bedoel. Ik denk dat ze er niet genoeg aan zullen verdienen omdat niet iedereen basebal intereseert:mad: en daarom laten ze het waarschijnlijk ook niet in europa uitkomen, want je kent EA ook goed genoeg denk ik, waar ze geen genoeg geld aan kunnen verdienen brengen ze ook niet uit. Gewoon vet KUT mja niks aan te doen:mad:

Deel Deze Pagina