1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Ik heb er ook weer zin in, dat wordt weer een aantal nachten in de week laat opblijven.
    Gaat weer een geweldig seizoen worden denk ik. Toch een paar flinke trades geweest.
    Er is niet één specifiek team waar ik voor ben, zijn meerdere die ik een kampioenschap gun. Het zijn meer spelers die mijn favoriet zijn.
    Shaq vind ik al jaren leuk om te zien spelen, sinds het begin van zijn carriere eigenlijk. En hij is uiteraard niet meer het nivo van vroeger, echter kan hij nog steeds een belangrijke rol spelen in een team. Nu hij bij de Cavs zit kan dat een erg interessant team worden.
    O'Neal en James, leuke combo.
    Ook de Celtics is een team wat ik wel waardeer, voornamelijk door Garnett eigenlijk. Ik vond het ook geweldig dat hij nu eindelijk een kampioenschaps ring heeft. Als er één zich altijd in heeft gezet voor zijn team dan is hij het wel. Dat fans van de Timberwolves nog steeds voor hem juichen zegt eigenlijk wel genoeg.
     
  2. Rotha

    Rotha Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    Highlights zal ik ook elke dag checken. Zoals ik al zei in 2K10 thread, vanavond vanaf 0.30 Cavs-Celtics. Helaas zendt sport1 niet meer zoveel uit, op de site lees ik alleen op zondag en vanaf januari ook op vrijdag. Moet ik het maar met streams doen.

    Die playoff serie tussen de Bulls en de Celtics was echt schitterend. Elke wedstrijd was briljant (eentje was dacht ik een blowout, maar die vergeten we dan maar eventjes ;))

    Ben ook zeer benieuwd hoe Shaq zal spelen, en de Miami Heat met D-Wade. Als die een heel seizoen fit blijft, kunnen die ook hoge ogen gaan gooien. Yao Ming speelt t hele seizoen wss niet, maken andere centers tenminste kans op de all-star game :eek:. T ziet er naar uit dat het dan een verloren seizoen wordt voor de Rockets.

    Daarnaast ook spannend of Iverson weer een vleugje van zn oude niveau terug krijgt.

    We zullen zien......
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2009
  3. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Sport 1 zendt het wel uit..

     
  4. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Hehe dat wordt dus brak op mijn werk zitten morgen.
     
  5. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik ga er ook 's voor zitten denk ik. :)
     
  6. Bazzie

    Bazzie Street Triple RRRR

    Berichten:
    385
    Leuk Bevonden:
    3
    Zijn die wedstrijden toevallig ook ergens online te volgen voor de pechvogels zonder sport1? O-)
     
  7. Rotha

    Rotha Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    Kiiijk das goed nieuws! Dankjewel voor t melden Rivanov:thumbs:

    En ik weet niet of t mag, maar voor de zekerheid zal ik je ff een pm sturen met de link Bazzie
     
  8. Hezzel

    Hezzel Peace in my Panties

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    1
    is er een goede site waar ik dit soort dingen kan doen?
     
  9. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    www.nba.com

    Ik heb nu geen sport 1 meer, moet het met bittorent en nba.com doen:9
    Maar er zijn dit jaar idd erg grote trades gemaakt, kan leuk worden.
    Ook veel superstar veteran spelers, zoals Shaq, Iverson en Carter. Ben benieuwd of ze dit seizoen nog wat meer van zich kunnen laten zien. Ik verwacht het eigenlijk wel, alhoewel ik niet denk dat shaq het beter zal doen als bij de Phoenix suns. Daar deed shaq het best goed.

    Ik hoop dat er heel wat spectaculairs gaat gebeuren dit seizoen, zoals Kobe's 81 punten of iets dergelijks.
    Btw, ik vind het echt heel erg lelijk dat dit jaar een niet-NBA speler mag meedoen aan de Dunkcontest. Verpest de hele dunkcontest sfeer voor mij denk ik toch.
    Ik ben wel echt blij dat LeBron meedoet dit jaar
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2009
  10. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Ik denk dat Shaq het juist wel beter gaat doen bij de Cavs. Caveliers spelen toch meer een spelletje waarbij hij zich meer thuis zal voelen. De Suns zijn meer een run and gun team, Cavs posten meer op.
    Dat laatste is veel beter voor Shaq. De Cavs zijn gewend aan een spel waarin de center veel wordt betrokken, de Suns moesten dat juist veel meer aanleren.

    De Cavs hebben nu ook een sterke center positie met Shaq en Ilgauskas die van de bank komt. De ene center is een zeer goede passer en nog steeds moeilijk af te stoppen onder het bord, de ander is bewegelijker en heeft een driepunter.

    Het is nu rust, de bank van de Cavs is nog duidelijk zoekend. Het hele team nog wel een beetje, misschien ook niet zo gek. Er zijn veel veranderingen geweest. Celtics laat gewoon weer eens zien dat je ze echt moet verpletteren, vervolgens begraven en dan het liefst nog een berg erop laten vallen want voor je het weet zijn ze weer terug. Rasheed Wallace is ook een hele goede toevoeging voor dat team. Beide teams zijn op papier sterk en compleet. Wel grappig dat Garnett meteen al weer een Technical te pakken had. Valt mee dat het niet Wallace was eigenlijk, hehe kom je als team nog wel eens in de problemen door fouls en technicals en wie haal je er dan bij? De koning der technicals, Wallace :)

    Er waren wel weer een paar mooie acties te zien tot nu toe. Mooiste 2 misschien wel de alley-oop van James op Moon en het block van James op Rondo. Wat een atleet is die vent toch ook.
    Ben gewoon helemaal in mijn nopjes dat het seizoen weer begonnen is, ik heb het gemist :)
     
  11. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24

    Je hebt gelijk over het Shaq - Cavs ding, de cavs spelen idd meer op de post. Maar dat neemt niet weg dat shaq bij de suns goed speelde. Nu hij een jaar ouder is, ben ik een beetje afwachtend. We zullen zien.
     
  12. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik heb het vannacht toch maar even opgenomen. :+
    Was me iets te moe..
     
  13. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Ik denk niet dat het jaar zoveel verschil gaat maken. Bij de Heat speelde Shaq ook niet meer zo goed op een gegeven moment. Ging toen naar de Suns en begon aan een opleving. Hij had al een paar keer aangegeven dat hij wel graag met James in een team zou zitten en nu is dat het geval. Een goed team welk een titelkandidaat is. Zelf denk ik dat dat Shaq wel zal motiveren.
    En gisteren speelde hij ook zeker geen slechte wedstrijd.

    Was verder een leuke wedstrijd, zal voor de genen die het nog niet gezien hebben de uitslag voor mij houden.
     
  14. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    10 punten en 10 rebounds is idd nice ja, na deze wedstrijd heb ik wel wat meer vertrouwen gekregen in een goed seizoen voor shaq.
     
  15. Rotha

    Rotha Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal ook de uitslag voor me houden, maar het was idd een zeer leuke wedstrijd. Met name die block(s) van Lebron :eek:. Toch blijf ik het jammer/vervelend vinden dat op sport1 bij elke time-out zo'n sport1 reclame moet komen waarvan je dan 33 dezelfde ziet op een avond/nacht.

    Maar gelukkig hadden ze wel het Amerikaanse commentaar, wat naar mijn mening, een stuk prettiger is om naar te luisteren dan, met alle respect, Ton Boot.


    Hoe dan ook, het was een mooie opening van het seizoen, nu maar gauw highlights kijken op NBA.com :thumbs:
     
  16. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Een double double is gewoon netjes. Een punten beest als dat hij vroeger was zal hij toch niet meer worden, zijn rol is ook anders als dat het b.v. bij Magic of de Lakers was. Dus met grote regelmaat 30+ verwacht ik niet. En dit is gewoon een mooi begin voor hem. Shaq is ook zo'n center/speler die niet hoeft te scoren om van grote invloed te zijn.

    Het enige wat ik echt vervelend vind van die reclames is dat het muziekje een stuk harder is dan het geluid van de wedstrijd. Voor de rest ben in allang blij dat ik wedstrijden kan volgen :)

    Amerikaanse commentaar is ook beter, maar zo slecht vind ik het Boot niet eens doen.
     
  17. Rotha

    Rotha Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee Ton Boot heeft er wel verstand van idd, en is inderdaad ook wel es leuk om naar te luisteren. Maar zeker aan het begin van het seizoen vind ik het leuk om alle ins en outs te horen van de Amerikanen.
    Op zondagavond is het, meen ik, altijd wel Nederlands commentaar. Zoveel maakt het ook niet uit, we kunnen het in ieder geval zien :thumbs:

    En wat je zegt die muziek is inderdaad een stuk harder altijd. Ik kan me wel voorstellen dat ze de reclames niet willen/mogen uitzenden van de Amerikaanse televisie.
     
  18. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Sport 1 heeft altijd het originele commentaar als optie. Als ik Premier League zit te kijken zet ik het commentaar ook snel op Engels i.p.v. het Nederlandse. De sfeer is dan nog beter. :)
     
  19. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    Niet om kut te doen maar ik keek even in jouw startpost, en dat klopte niet:
    Heb zelf ook 4 jaar gebasketballed, tot mn 9e.
    Weet niet meer waarom ik gestopt ben maar heb het altijd een leuke sport gevonden.
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2009
  20. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Dat is btw ook over de hele wereld, en de hoeveelheid fans niet hoeveel het gespeeld word :9 Ach boeiend, heb geen zin om het te veranderen. Ik heb destijds ook niet helemaal gechecked of dat wel klopt, had het gewoon een keer gehoord en toen daar getypt:9
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina