1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Yes, detroit heeft dik gewonnen. Ben Wallace kreeg veel speeltijd en had 9 rebounds, Ben Gordon was een beest met zn driepunter, 22 punten en Richard hamilton had een team high 25 punten maar raakte geblesseerd! Verder had taysaun 14 punten en had Charlie villanueva 3 blocks.

    Het seizoen voor de Cleveland Caveliers begint daarentegen echt niet goed.
     
  2. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    De Suns gaan echt heel goed, wel verloren van de Lakers gisteravond maar toch.
    Verder zet ik hier ff wat highlights neer van dit jaar:


    Check de 2de dunk ook

    Zieke hops, get him in the dunk contest please!! Vandaag had ie weer een hele vette dunk.

    Wat een facial zeg, jezus.
     
    Laatst bewerkt: 13 nov 2009
  3. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Wat een buzzer-beater game winner van Kobe Bryant gisteravond zeg!! unbelievable.
    Ga snel kijken op www.nba.com
     
  4. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    [yt]Zhtz4MAWs5o[/yt]
    ziek

    [yt]mpeWrcQWzRA[/yt]
    ziek
     
  5. Vittra

    Vittra Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren iets dergelijks van de hand van Baron Davis tegen de Celtics, prachtig en totaal verassend natuurlijk, had niet verwacht dat Boston tegen een laag geklasseerd team zou verliezen. En de clippers lijken me af te steven op een goede draft pick, tenzij Blake Griffin eindelijk eens kan spelen en ook daadwerkelijk waarmaakt wat iedereen van het verwacht.

    De wedstrijd op Sport 1 gisteren was ook aardig, tot Cleveland in het derde kwart wegspurte. Maar goed, verder best aardig, oa spectaculaire alley-oop dunk afgemaakt door Moon
     
  6. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Vandaag wéér een game-winning buzzer beater van Kobe Bryant!!!!
    die man is ongelovelijk
     
  7. Ravens

    Ravens Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Basketball beginnen

    Hallo jongens,
    Ik wil misschien beginnen met basketball, maar ik wil eerst een basket kopen om te kijken of ik het leuk vind.
    Heeft iemand tutorials over hoe je dingen moet doen ( het liefst in het nederlands )
    ps. Ik bem maar 1.64 maakt dat veel uit, en zou ik misschien kunnen dunken
    ?
    Heeft iemand misschien ook tips hoe ik me sprongkracht kan verbeteren?

    Groeten Ravens.
     
  8. Harry Henkel

    Harry Henkel Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je wilt basketballen, zou ik gewoon bij een club gaan spelen. Je bent misschien wat klein, maar ik heb met kleinere guards gespeeld die de sterren van de hemel speelden. Misschien groei je nog, het hangt van je leeftijd af.
    Als je je sprongkracht wilt verbeteren moet je als eerste gewoon heel veel springen. Gewoon elke dag 3 keer 10 springen en dan elke keer hoger proberen te komen. Zorg wel dat je opgewarmd bent voordat je aan de oefening begint. Ook is het belangrijk om je knieën sterk te houden, aangezien die heel wat te verduren krijgen. Je kunt ook squats doen om je benen sterker te maken.
     
  9. Ravens

    Ravens Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben gelukkig nu aardig in de groei.
    maar, hoe kan ik dan me knieën sterk houden?
    En wat zijn eigenlijk squats?
     
  10. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    gewoon basketballen, thats all i'm saying. van ervaring leer je het best.
    doen, doen, doen. zoek een basket op en ga een beetje schieten etc.
    zoek een club op, en ga trainen. dan leer je het vanzelf.

    hoe oud ben je trouwens? want met 1,64 kan je denk ik niet dunken:p
     
  11. XxTopgear360

    XxTopgear360 Hasta la Vista

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    7
    Kom net deze tegen op Youtube



    Ik zeg alvast Happy New Year :+
     
  12. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    aaah jammer dat hij niet dunkte... toch wel cool
     
  13. Harry Henkel

    Harry Henkel Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Je knieën kun je sterk houden door te basketballen. ;)
    Je bent nu echter in de groei, dus ik zou niet teveel springen als ik jou was. Je knieën komen dan onder veel druk te staan en kunnen makkelijk uit de kom schieten. Ik heb dat een keer meegemaakt met een teamgenoot van me. Je kniebanden zijn minder stevig door de groei.

    Ik zou echt bij een club gaan spelen. Eerst leren basketballen, dan kun je na een paar jaar groeien en trainen je misschien op dunken gaan richten. 1.64 is wel heel klein; de kleinste dunker die ik ken is 1.75.
     
  14. Ravens

    Ravens Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    OKe dan.
    Nja ik ben dan ook pas 14 :p
    Maar bedankt
     
  15. Vittra

    Vittra Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Alles kan, maar als je bedenkt dat een gast als Nate Robinson (met zijn 1m75 zo'n beetje de kleinste NBA speler die je ziet dunken) al vanaf kleins af aan basketbal met de paplepel ingegoten krijgt, zal het lastig zijn om op je 14 die sprongkracht nog te ontwikkelen. Succes ermee in elk geval
     
  16. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    Hiermee ben ik het niet eens....als je er hard genoeg voor werkt dan zul jij ook dunken, als je het wilt en hard ervoor gaat dan zul je zeker dunken!!!! DUs keep on workin'
     
  17. Rutgerboy

    Rutgerboy Active Member

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    1
    eey,ik heb voor sinterklaas een nieuwe basketball gekregen van NBA\o/
    Naast dat ik bmx doe vind ik basketball zekers tof:thumbs:
    (streetbasketball)
    Niet dat ik er op wil,gewoon met vrienden op een basketball pleintje.
     
  18. Harry Henkel

    Harry Henkel Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is écht geen goed advies. Als je geen aanleg hebt om hoog te springen en in de groei zit, verneuk je je knieën alleen maar als je hard gaat trainen op dunken. Hij moet eerst wachten tot hij uitgegroeid is (of in elk geval goed doorgegroeid).
     
  19. Ravens

    Ravens Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Nouja, bedankt. Ik ga inieder geval me best doen om beter te leren basketballen. Ik zit alleen al op voetbal, en dat wil ik niet afzeggen voor dat ik weet dat ik er aanleg voor heb en het echt leuk vind. Helaas is er hier geen pleintje in de buurt. Wel kan ik een basket bij me thuis ophangen, en daar op oefenen. Hij hangt dan alleen niet op de goede hoogte. ongeveer zo hoog als de garage ( plat dak )
    Heeft dat nut ?

    Ravens
     
  20. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Ja dat heeft wel nut. Het beste is natuurlijk om een basket op goede hoogte te hebben maar ik heb zelf ook jaren gespeeld basket die niet op de juiste hoogte hing
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina