Hey Ik heb iets vervelends met dit net gekochte spel, het hoofdscherm ziet er niet goed uit en verder loopt hij ook wel eens vast. Ik heb het spel gisteren gekocht, wat moet ik nu doen ? Ik zie geen grote kras oid .. BVD
Hmm. Ja. Gewoon even langs de Dixons gaan met de kassabon en zeggen dat het spel niet goed werkt. Je hebt hem vrijdag gekocht he? Dus kan je hem vandaag nog inruilen (winkels zijn denk ik al gesloten helaas) en anders maandag misschien.
ik denk dat als je hem vrijdag gekocht hebt moeite krijgt om hem maandag interuilen want op software zit 24 uur gerantie/inruil of het moet echt zijn dat ie f*ckd op is
Denk dat dit het begin van het einde is van je 360... ik had ook zoiets met shadowrun en week later had ik de ring of death.
OMG, dan zijn die wel allemaal genaaid, ik heb mijn xbox nu de volle 1,5 jaar dat ie uit is en ik heb er nog geen een probleem mee ghad, er hing nog niks niks bekrast en online game gaat als een speer ik hoop voor de rest van jullie dat dit ook bij jullie zo zal verlopen voortaan\o/ IK JUIG!!!