Batlefield 2 MC probleem

Discussie in 'Algemeen' gestart door MetalSonic, 16 jun 2007.

1. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Hey
    Ik heb iets vervelends met dit net gekochte spel, het hoofdscherm ziet er niet goed uit en verder loopt hij ook wel eens vast.

Ik heb het spel gisteren gekocht, wat moet ik nu doen ? Ik zie geen grote kras oid ..

BVD

2. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Je hebt hem gewoon in de winkel gekocht?

3. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
  4. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Hmm. Ja. Gewoon even langs de Dixons gaan met de kassabon en zeggen dat het spel niet goed werkt. Je hebt hem vrijdag gekocht he? Dus kan je hem vandaag nog inruilen (winkels zijn denk ik al gesloten helaas) en anders maandag misschien.

5. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ja ga maandag wel, bedankt voor de hulp/ support in elkgeval :thumbs:

6. Magixz

Magixz Give me some fun

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat als je hem vrijdag gekocht hebt moeite krijgt om hem maandag interuilen want op software zit 24 uur gerantie/inruil of het moet echt zijn dat ie f*ckd op is

7. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Denk dat dit het begin van het einde is van je 360... ik had ook zoiets met shadowrun en week later had ik de ring of death.

8. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    zat ik ook aan te denken, een vriend had hetzelfde met BFMC2 en 24 uur daarna begaf zijn box het. :eek:

9. The Disco Mole

The Disco Mole Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    OMG, dan zijn die wel allemaal genaaid, ik heb mijn xbox nu de volle 1,5 jaar dat ie uit is en ik heb er nog geen een probleem mee ghad, er hing nog niks niks bekrast en online game gaat als een speer:thumbs:
    ik hoop voor de rest van jullie dat dit ook bij jullie zo zal verlopen voortaan\o/ IK JUIG!!!

Deel Deze Pagina