1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Batman: Arkham City [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 22 okt 2011.

  1. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik ben het op alle punten met je eens! Goede game, maar niet zo episch als verwacht...
     
  2. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik moet hem nog even afmaken en ik wacht dus nog op wat chievo's maar ik zit tegen het einde van de main line ....... als ik het zo lees ga ik geen andere characters spelen!
     
  3. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    hebben jullie ook last dat soms tijdens het opstarten het spel blijft haken op zwart beeld
     
  4. tim91

    tim91 Legendary

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    170
    @giorgio nooit gehad man :)
     
  5. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    gvd echt na 3x opstarten start het spel ineens
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Vandaag binnen gekregen van TheHut en alleen heel even aan begonnen, Skyrim komt er aan dus wacht nog wel even met Batman. Hoe zit het met laden van textures, staat op mijn HDD maar het laden van textures was in het half uur dat ik heb gespeeld echt ongelofelijk slecht.
     
  7. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    daar heb ik echt 0 last van
     
  8. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had hem zaterdag binnen van Thehut. Moet ik nog ergens rekening mee houden met achievements of unlockables, wat ik kan missen?
     
  9. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja install meteen dat van Catwoman en er is heel veel te doen .... ik heb hem net af ik kan 3 side missions niet af maken , omdat ik nu niet de drive heb om nog meer trophies te halen ... wie weet in de toekomst!
     
  10. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Heb ik ook regelmatig last van bij deze game.
     
  11. s0kkie

    s0kkie Nicolas Corbin

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister eindelijk tijd gehad om de game uit te spelen (druk met Uncharted 3 en Battlefield 3 ). Maar jezus, de game begon net zo sterk als deel 1 en eindigt als een van de meeste crappe games die ik ooit heb gespeelt. |:-

    Het vechtsysteem was weer briljant, de grote van de stad was ook echt nice. Maar het verhaal konden ze zoooooo veel meer mee doen.
    Ze stoppen een arsenaal aan characters in en allemaal voegen ze niks toe aan het verhaal. Alleen Joker en Hugo Strange. =(
     
  12. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    :confused:....ik vond het einde juist heel erg sterk....kan het eigenlijk bijna niet geloven dat ze dat gedaan hebben.

    Hoezo voegen de andere karakters niets toe? Ze hebben ook niets met de hoofdmissie te maken; ze zijn gewoon voor de sidequests belangrijk.
    En ik ben juist blij dat ze alle karakters niet een hoofdrol gegeven hebben. Dan krijg je het effect net als de eerste trilogy Batmovies; teveel is niet altijd beter.

    Nu hebben ze een leuke kleine rol gespeelt...wat in vervolgen altijd kan uitlopen in grotere rollen!

    Ik vind dat juist erg slim gedaan. Smaakt naar meer!
     
    Laatst bewerkt: 8 nov 2011
  13. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Dan raad ik jou aan om je is te verdiepen in de ending, zul je zien dat het een ijzersterk einde is.

    Heb ik inderdaad ook last van.
     
  14. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Ik vond het einde juist erg 'lui'. Een beetje een simpel geschreven 'soap-opera' niveau van een cliffhanger, want je weet nu al dat 'het grote nieuws' weer ongedaan gemaakt zal worden, net als de andere 'shock' momentjes die daar in dat einde zitten...

    (verschillende belangrijke characters die sterven)
     
  15. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Ik ben benieuwt wat ze gaan doen met die positieve zwangerschapstest van Harly Quin.

    Ik ga ook maar eens beginnen met die Riddler challenges, verkeek me even toen ik met de game begon. 'k Heb er nu pas 1 gedaan. :+
     
  16. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    :{....net als in de comics dus. En net als in de comics weet je het nooit echt 100% zeker dat ze het niet terugdraaien....helemaal aangezien dit een game is en dus veel minder impact heeft dan de comics. Vind dit toch wel moeilijk terug te draaien.
     
  17. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    In de comics heb ik er ook een schijthekel aan. IPV dat ze zich gewoon richten binnen het gezette kader en zich focussen op toffe verhalen met een gigantisch assortiment aan interessante villains, lopen ze steeds dat bestaande kader aan te passen... :N

    Dan weer iemand die verlamd is (en ongedaan), dan weer iemand die dood is (en terug gebracht) etc etc etc.

    Als lezer en als gamer heb ik daar helemaal geen trek in. Je kunt toch ook wel met goede verhalen komen zonder dat je dit soort noodmaatregelen treft, puur en alleen om met 'shock-value' een beetje te scoren...!?
     
  18. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag voor het eerst gespeeld. Goed verhaal, goede omgeving en speelt lekker weg. Hoop hem deze week uit te kunnen spelen om een eindoordeel te kunnen geven.
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Vind het begin (zit nu in de steel mill voor het eerst) tot nu toe behoorlijk matig. Zoals verwacht vind ik het vrij rond lopen en dergelijke in Arkham City niet zo tof. Level design van Arkham City vind ik ook niet echt bijzonder. Arkham Asylum was echt geniaal, vooral door de asylum die heerlijk mysterieus was en kleinschalig. Was echt heerlijk om zonder gezien te worden overal heen te gaan en echt het gevoel te hebben dat je Batman was door opeens een groep aan te pakken uit het niets. Nu spring je maar wat van gebouw naar gebouw en zit er echt minder stealth in. Zal vast nog wel beter worden in de game, maar tot nu toe vind ik het maar een tegenvaller.
     
  20. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Dat blijft zo helaas. Vond hem ook tegenvallen. Het leukste is de mainstory en die is betrekkelijk kort. Veel te weinig stealth en detective gameplay...
     

Deel Deze Pagina