[XOne] Batman: Arkham City

Discussie in 'Games' gestart door Terminator.T2, 13 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1


    [gb]Batman: Arkham City[/gb]
    [​IMG]

    Ontwikkelaar
    Rocksteady Studios

    Uitgever
    Warner Bros. Interactive Entertainment

    Genre
    Third Person Free-Roaming Stealth Action

    Platform(s)
    Xbox 360, Playstation 3 en PC

    Spelers
    1-?

    Releasedatum
    Herfst 2011

    Officiële Website
    www.ArkhamHasMoved.com

    XBW Gamepage
    Nog geen XBW gamepage.

    [gb]Informatie[/gb]

    Het Verhaal
    The Joker is back! :+

    Bevestigde Personages
    Goede PersonagesSlechte Personages

    [gb]Boxshot[/gb]

    Nog geen boxshot.

    [gb]Screenshots[/gb]

    Nog geen screenshots.

    [gb]Filmpjes[/gb]

    [gt]59829[/gt]

    [gb]Artikelen[/gb]

    Nog geen artikelen.

    [gb]Links[/gb]
     
    Laatst bewerkt: 1 feb 2010
  2. elviroi

    elviroi Active Member

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    0
    Woehoew, Joker ziet er weer heerlijk uit!
    Zou het mogelijk zijn om nu in Gotham City zelf rond te lopen? Hoop van wel ::)
     
  3. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Het lijkt erop dat het weer een afgesloten gebied word maar nu in een ander gebied van Gotham. In de trailer lijkt het op een pretpark.
     
  4. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Dag 1 blinde aankoop voor mij. Batman Arkham was de beste game van 2009 voor mij.
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Voor mij ook :) wow
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    ghehe, van iedere VGA onthulling gelijk een topic aangemaakt? :+

    Anyway, voor mijn gevoel kondigen ze deze wel al snel na deel 1 aan. Is pas sinds augustus uit, en nu alweer de sequel...
     
  7. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Kon niet slapen en kwam erachter dat er bij de VGA's toch nog wat interessante aankondigingen werden gedaan. :)
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Helaas niet zo interessant als ik had gehoopt, maar er zitten wel leuke games tussen ja. :9
     
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Zo, nu alweer eentje. Maakt niet uit deel 1 was tof, bazen shit. _O_
     
  10. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik had een paar trailers voor aangekondigde games verwacht maar ik had niet verwacht dat er ook echt nieuwe games zouden worden aangekondigd. Dus ik was wel mooi verrast. :D Vooral met Green Day: Rock Band, favoriete band + favoriete muziekgame = WIN! ;)
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik hoopte op Dead Space 2 trailer... Gears of War 3... Mirror's Edge 2 zelfs.

    Dingen als PoP, Spec Ops, Crackdown, MoH, Reach, Tron enz. waren al bekend dat ze zouden komen, maar die Geoff Keighley ging nog wat verder met hypen door te zeggen dat de grootste verrassing nog moest komen.
    Dus kreeg ik valse hoop voor een écht interessante titel voor mij :'-( Vooral toen ie GoW3 niet wilde ontkennen.

    Deze hoefde voor mij bv nog lang niet te komen.. .Ben nog niet eens toegekomen aan deel 1.
     
  12. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat jij er nog niet aan toe ben betekent niet dat wij(ik) er nog niet aan toe ben. ;) GoW 3 had ik nog niet verwacht maar een Mirror's Edge 2 of Dead Space 2 aankondiging/trailer had wel leuk geweest ja. Maar dan moet je jezelf ook niet zo op laten hypen hè? :+ Ik weet dat de meeste games al waren aangekondigd maar True Crime, SW:FU 2, B:AA 2, Green Day: Rock Band waren nog niet bekend. En 2010 zag er al goed uit dus dit vind ik alleen maar mooi na een tegenvallend 2009. :D
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Joh, het laten hypen voor iets als de VGA's is juist de helft van de fun. :D Ik weet ook wel dat dan de kans groot is dat ik teleurgesteld wordt, maar dat maakt me niks uit. HYPEHYPEHYPE!!11! :+

    Mja, ik blijf erbij... ongeacht of jij er wel al aan toe bent, ik vind het wel een erg snelle aankondiging. Zelfs Activision wacht langer met aankondigingen. (misschien dat deel 1 nu wel snel in prijs zakt? :p)

    Ik zeg het je... ze beginnen nu al met het uitmelken van deze franchise! }:]
     
  14. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.541
    Leuk Bevonden:
    8.617
    Ik weet het niet met deze game. De eerste was vet, maar deze wordt gewoon TE snel aangekondigd. Daarnaast weer de Joker en weer Harleyquin of hoe ze ook heet. Konden ze niks nieuws verzinnen?
     
  15. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Zo hé, Terminator heeft een nieuwe hobby :9 Dulle heeft een concurrent
    (topics openen)
     
  16. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Denk niet dat ze het gaan uitmelken, ze hebben deel 1 uitgesteld om hem nog wat te tweaken en ze hebben zelfs 2 gratis DLC packs uitgebracht. Het was te verwachten dat deze er aan zat te komen, ze hebben het alleen wat vroeg bekend gemaakt. Verder is er nog weinig bekend, zo weten we ook nog niet of hij in 2010 of 2011 komt.
    Ik vind het inderdaad ook verrassend dat ze weer The Joker en Harley Quinn gebruiken maar Two-Face zit er ook in. Als ze dit goed uitwerken met een paar andere nieuwe enemies en een mooi nieuw gebied kan het nog steeds een erg mooie game worden.
    Haha, maar ik heb niet de snelheid van Dulle. :+ Normaal gesproken is hij me altijd voor.
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Mweh, ik denk dat The Joker niet de grootste tegenstander zal zijn. Hij ziet er nog als slecht uit en zit aan het infuus. :+
     
  18. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad, al denk ik wel dat hij vanuit zijn headquarters een mooi plannetje voor je heeft bedacht. :+
     
  19. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat Joker eerder een side rol zal innemen met sidequests om bommen op te sporen!
    Zo ff een vage gok doen!
     
  20. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Wow, nog niet verwacht zo snel, maar zeker tof nieuws! Deze gaat zeker in de pre-order bij mij, want ik echt super verrast door deel 1!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina