1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Batman: Arkham Knight

Discussie in 'Games' gestart door DraiMeister, 5 mrt 2014.

  1. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Batman Season Pass gaat gewoon €40 kosten lees ik net

    Da fuck ?

    Beter komen ze met goede story content dan. En niet met die challenge maps shit...

    [​IMG]
     
  2. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Vertel me alsjeblieft dat die bij de CE van 200,- zit

    Warner Bros is echt aan het pushen. Mkx 30,- nu Batman 40,-
     
    Laatst bewerkt: 28 apr 2015
  3. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    40 is wel prijzig inderdaad. Mag hopen dat ze aardig wat content mee gaan leveren.

    Catwoman DLC en Harley Quinn DLC in Arkham City en Mr Freeze DLC in Origins waren allen 10 dollar per stuk. En waren zeker het geld waard.

    En vond het allen nette dlc maar extra challenge maps vragen ze ook al 7 dollar voor dus tjah.

    Hopelijk 4 Story Related add-ons. (Maar ik verwacht 3 + challenge maps.) Iig met zo'n prijs.
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Fuck die pass. Beter bevat de game zelf gewoon voldoende content, die eerst rustig helemaal doorspelen en daarna....dat zien we dan wel weer. Zou droevig zijn als ze content eruit gesloopt hebbem voor de pass.
     
    UpInSmoke0611 vindt dit leuk.
  5. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    40 euro!?!?:eek: Dikke doei dan.

    Ik wil de game héél graag spelen, maar een season pass van 40 fucking euro voor een SP game?
    Fuck no.:mad:

    Ik wacht wel op de GOTY edition.

    Of ik koop de game en wacht op een sale voor de season pass....:+
     
  6. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Belachelijk. 200,- special edition. Ok je krijgt een tof beeld van Triforce. Daarna komt WB met een 30,- Mkx pass die echt het maximale is wat ik zou betalen. Nu 40,-... Ze zijn gek
     
  7. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Inhoud Batman: Arkham City-seizoenspas onthuld

    Uitgever Warner Bros. heeft de inhoud van de Batman: Arkham Knight bekendgemaakt.

    De seizoenspas geeft je toegang tot de dlc die in het half jaar na de release van het spel uitkomt. Het gaat vooral om verhalende missies, naast wat extra's zoals racemaps en skins voor de Batmobile, challenge maps en een aantal skins voor Batman, Robin, Nightwing en Catwoman.

    Waarschijnlijk de grootste dlc is The Season of Infamy, met Batman en nieuwe superslechteriken. Deze bevat nieuwe verhaallijnen, missies en gameplay-elementen. Verder is er Batgirl: A Matter of Family, een prequel met - je raadt het al - Batgirl in de hoofdrol. Ook andere Batman-kornuiten staan in de spotlight in Gotham City Stories. Welke helden dit precies zijn is niet bekend.

    Batman: Arkham Knight verschijnt 23 juni op pc, PS4 en Xbox One. Het is het derde en laatste deel in Rocksteady's Arkham-trilogie.

    [​IMG]
     
    UpInSmoke0611 vindt dit leuk.
  8. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Is die pass al inbegrepen bij de Batmobile edition
     
  9. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Weet ik niet ik heb net de collectors edition besteld.
    Maar daar zit die niet bij. Zag die Batmobile editie niet staan op bol.
    Aleen dat als je nu pre order je er wel kans op maak.
     
  10. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik vind het wel mooi met die kut WB DLC praktijken :+ Lijkt mij zeker een leuk spel, maar dan wel een GOTY edition 2 jaar later :) Heb ik bij arkham city ook gedaan.
     
  11. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja die batmobile is al jaren uitverkocht daar. Heb er nog wel een preorder van staan
     
  12. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Servantes vindt dit leuk.
  13. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik baal echt van die hoge season pass prijs. Veel, véél te hoog voor een SP game.:mad:

    Hoewel ik de game graag wil spelen op release ga ik me echt proberen in te houden en wachten op de Goty.
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  14. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Niet graag genoeg dus.
     
  15. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Hopelijk zijn die dlc adventures 4-5u per
     
  16. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Inderdaad! Belachelijk 40,- voor DLC. Haast een full priced game. Ik ben dan toch bezig met TW3 en daarna met ESO. Pik deze ooit wel in GOTY edition op inderdaad.
     
  17. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    To be honest, ik betaal liever 40 euro voor een season pass dat story dlc brengt dan een season pass van 40 euro die alleen maar en paar multiplayer maps brengt.
     
    Davey666 vindt dit leuk.
  18. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Dat kan. Dan is dit het spel voor jou :)

    MP vergaat. Goede singleplayer games helemaal niet. Daar kan ik zelf prima mee wachten. Ik koop bijna nooit achteraf ook DLC voor een SP game. Game is klaar en is dan verkocht of ligt stof te happen.
     
  19. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
  20. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Met Arkham games heb ik nooit het gevoel gehad een half product te hebben gekregen. En als ik de season pass content lees van wat er bekend is heb ik ook niet het gevoel iets te missen. Wat in de original game zou moeten zitten. Alleen racemaps en extra skins boeien me niets. Want ik gebruik toch altijd de main skins omdat die het beste eruit zien.

    Begrijp me niet verkeerd een heleboel andere games heb ik dit gevoel wel dat er een half product verkocht wordt vooral bij EA games. (Star Wars Battlefront 3 bijvoorbeeld, de gehele clone wars uit de game laten wtf?).
     

Deel Deze Pagina