Battalion Wars 2 Ontwikkelaar: Kuju Entertainment Uitgever: Nintendo Genre: Strategie Online: Ja Releasedatum: niet beschikbaar Meer info hier.
Hier heb ik al een tijd niks meer van gehoord. En dan te bedenken dat ik een jaar geleden dacht dat hij Maart 2007 zou uitkomen, dat valt mooi tegen :{
Ah, dit is wel een grappig spel! Ook leuke toevoeging dat je met de wiimote kunt besturen. Heb deel 1 welleens gespeelt bij een vriend van me. Was echt lachen geblazen!
Deze game wil ik zeker hebben. Ik heb deel 1 nooit gespeeld, maar hij sprak me wel altijd aan. Wat me aan dit deel vooral aanspreekt is de online modus. Daar ga ik zeker behoorlijk wat tijd aan besteden!
Ik ben ook erg benieuwd naar het online gedeelte. Hoop alleen dat ik voor die tijd de antenne van de router (denk dat het dat is, liggen hier 3 kastjes) terug heb gevonden. Laatst al alle dozen doorgezocht, nergens terug kunnen vinden. Ik vraag me alleen af of het co-op (samenwerken met vrienden) wel gaat werken online, of komt er tegen die tijd een headset uit?