Hoi Als we nu allemaal Battelfield de demo downloaden kannen we elke avond ofzo een battle voeren met elkaar! wie doet mee? ik maak wel een xbw host aan hier kan je de demo downloaden Klik
Ik heb links gevolgd, gekozen en kwam bij deze uit: http://web.filefront.com/iron-bin/f...__/3dgamers/games/battlefield1942;category__0 Moet ik nu alle bestanden downloaden die r staatn?
Mensen die T's killen.. neee team killers maar in de full versie nie... als er geteamkilled wordt wordt je gekickt na je 7e teamkill en je hebt ook een optie om al je een teamlid raakt dat je de schade krijgt
ook nie meer in full versie en als t lagt ligt t aan de server... (de enige lag in BF is als er : Warning Connectioon PRoblems op t scherm komt) t hapert wel veel omdat je een snelle processor + veel geheugen + een snelle grafiesecard
IK snap niet helemaal wat ik moet downloaden want er staan 5links en druk op 3d gamers de eerste dus krijg ik dit opslaan op de schrijf druk ik ja en dan gebeurd er niks meer moet ik een andere link klikken ofzo?
als jullie nou allemaal battlefield KOPEN en ook road to rome dan kunnen we pas gamen. fire in the hole