"Goedemiddag, mag ik van u dat plastic ding uit de vitrine?" "Ow, u bedoeld de AB voor de XBOX?" "Ja, die ja!" "Dat is dan 28 Euro'tjes meneer" "OK!, beter te duur als niet te krijgen, nietwaar?" "Zakje erbij meneer?" "Ja, doe maar" Ik snel naar huis, om hem uit die verpakking te halen.... Zitten er voor die 28 Euro niet eens batterijen bij AAAAAAAAAAAAAAAAAAAARG!!!! Nee, neem dan een voorbeeld aan Logitech. Naast een heerlijke draadloze controler, die echt super in de hand licht. Zitten er daarnaast ook nog 2 Duracel batterijen bij Beste mensen van Microschoft. Kunnen er voor die 28 Euro niet eens 2 lullige batterijtjes vanaf?
Idd Besides, Logitech dingen hebben 4 (ten minsten dat ding dat ik heb) batterijen nodig tegenover 2 van xbox360. Die heeft zelfs een lampje
Ook deze mik ik dicht, omdat je hier eigenlijk naar mensen van Microsoft schrijft. Heeft XBW verder weinig mee te maken. Toch wens ik je enorm veel succes met dit ondraaglijke probleem en ik hoop dan ook dat de mensen bij Microsoft hun probleem inzien en je zo snel mogelijk (gratis!) batterijen toesturen. En natuurlijk wat geld om de duidelijk opgelopen schade te compenseren. Dicht.