Hallo, Vroeger had ik dit spel altijd voor de computer en nu zou ik het ook graag voor de Xbox 360 willen, na wat zoekwerk: alleen voor de oude Xbox. Nouja gevonden en nu het probleem: Hij doet het... half er gebeuren 3 dingen 1.hij doet het en ergens halverwege de cutscenes loopt mijn Xbox 360 vast. 2. hij geeft een error waarin staat dat ik naar support moet en er staat : X:5829.0 B:1884.0 3. hij zegt unreadable disc maar na even wat schoonmaken of de console aan en uit zetten i dit weer verholpen. Kan iemand mij A.U.B. Helpen ik wil dit spel heel graag spelen. Ooohja en hij staat in de lijst van games die horen te werken op de 360. Alvast bedankt. Rick
Geen krassen? Werkt ook niet in een andere console? Dan weet je of het aan de disc of console ligt. Zou zelf ook nog zomaar die game boven kunnen hebben liggen. Als die toen niet is weggegaan met een sloot games naar Gamemania.
Ik zie zo 1,2,3 geen krassen, maar ik kan het wel bij iemand proberen maar ik weet niet zeker of het bij hem wel werkt want hij heeft geen XBL en dus ook geen up-to-date software. Maar niet geschoten is altijd mis toch