Battle Engine Aquila

Discussie in 'Algemeen' gestart door X Heer, 13 mei 2003.

1. X Heer

X Heer SNK Playmore

Leuk Bevonden:
    0
    Niemand is er volgens mij over begonnen, dus ik begin maar weer.
    Wie heeft het al gespeeld?
    Hij is al een tijd uit, maar niemand praat erover.
    Ik heb een demo gespeeld en vind het goed.

2. Ahara

Ahara Guest

Volgens mij heb ik hier wel eens een thread over gezien... Moet je gewoon ff zoeken.

Ik sprak laatst iemand en die had het steeds over: battle engine aquilera. |:-

Nu moet ik steeds aan christine aquilera denken als ik over de spreek of lees. :confused:

Blessings

Ahara

3. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem en nog niet echt gespeeld.
    Je kunt hem voor 27,50 van mij overnemen als nieuw.

Oh en van wat ik gezien heb,Mooi spel wel vrij hektisch soms.

4. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    het gaat erg snel allemaal hé.. vlieg snel uit de bocht ik heb er ook een demo van :) is wel mooi gemaakt moet ik zeggen

5. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Ik heb jajajaja ook de demo. Ik vond er niet echt heel veel aan. Beetje vliegen en knallen. Daar gaat het juist ook om. Verder wel een mooi spel om te zien.

6. Technoob

Technoob You're depressing

Leuk Bevonden:
    4
    Tsja het is echt zo'n spel wat je wel iets vind of helemaal bagger.

Het ziet er goed uit, speelt best lekker weg alleen zijn de missies soms een beetje suf uitgevoerd. Er zitten missies tussen dat je nog flink bezig bent en er nog allemaal doelwitten zijn en als je dan al klaar bent met je opdrachten je meteen uit de missie gaat naar de volgende zonder alles te kunnen vernietigen.

Andere missies daartegen zijn erg meeslepend. Tientallen vriendelijke troepen tegen tientallen vijandelijke troepen die een landing maken onder de dekkieng van hevige bombardementen vanaf schepen.

Het vliegen/lopen is ook goed uitgevoerd gaat lekker soepel alleen kun je maar een beperkte tijd vliegen. Als je energie op is moet je landen en als je in Walker mode bent laadt het vanzelf weer op.

Als je de kans krijgt zou ik hem huren of voor een zacht prijsje overkopen

7. Herman

Herman The guardian ©

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem gekocht voor 35 euro's bij de FreeRecordShop. Het is een gaaf spelletje! Uitgespeeld........ nou, nee er zitten een boel missies in hoor! Technoob heft wel gelijk, in sommige missies is het wel raar gedaan. Ik had eens een keer dat ik in een missie opsteeg om een doelwit uit te schaken, toen ik hem had uitgeschakeld was de missie over, ik hing nog mooi in de lucht en er waren nog veel tegenstanders over. Dat is wel raar, maar ik kan daar gemakkelijk doorheen kijken.

Deel Deze Pagina