1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Battlefield 1

Discussie in 'Games' gestart door Ypuh, 14 dec 2015.

  1. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Tering wat een slechte tegenstanders zeg :+ ze doen precies wat wat je nou niet moet doen tegen een sentry.
     
    Lijpe Mocro vindt dit leuk.
  2. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Rustig rustig.. Zo serieus was mijn reactie niet bedoelt hoor. :eek: Maar die kills met de rifle mogen er zijn, heel netjes!
     
    inoway vindt dit leuk.
  3. Remo NL

    Remo NL Active Member

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    54
    Echt respect voor die snipes. Kan dat dus echt niet he. Bak er echt niets van
     
  4. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Mocht het niet duidelijk zijn, mijn reactie was niet serieus ;)

    Zo vaak komt dit bij mij ook niet voor anders. Dit was vrij bizar echt na elkaar. Eerst die onderste, ik de clip opnemen en toen ik weer in de game was, direct die andere. Toen was ik ook vrij verrast :+
     
    Remo NL en Zumpelvelder vinden dit leuk.
  5. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Sentry's hebben geen gasmasker, dus gas neergooien is erg effectief, verder doen explosies heel veel damage op ze. Die sniper gooide zijn granaat mis, maar was ook nog eens de enige die dat deed. Die 2 achterin schoten ook nog eens amper raak. 4 man focusfire is makkelijk voldoende, maar niet op deze manier :p Daarnaast raakte zij ook nog eens in paniek. Ook iets dat niet helpt tegen een sentry.

    Best hier was als een van de spelers agressiever was geweest. Mesje van achteren of een bayonet is een instakill
     
    inoway vindt dit leuk.
  6. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Ze hebben idd meer Health en in je eentje krijg je ze niet dood tenzij je ze van achter knifed of een bayonet charge op ze doet.Dan zijn ze wel in 1x dood
     
    inoway vindt dit leuk.
  7. Remo NL

    Remo NL Active Member

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    54
    Als jullie een game clip opnemen op de xbox one. Crapt jullie game m dan ook ff helemaal?
     
  8. Remo NL

    Remo NL Active Member

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    54
    Gaaaaayyyyyyyy
     
    Raafie, AntraXxX, Alexknl en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  9. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Cqc pak ik wel de rigotti, autolader of m1907. Voor mid tot long range is die m1916 echt een beest ja. Dat geluid komt bij mij ook na de Martini op plek 2 van meest bevredigende geluiden in BF.
     
  10. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Nog niet erg veel gespeeld maar ben toch al level 25. Geweldig spel! Vooral Ballroom Blitz, Amiens en Argonne Forest vind ik vette levels.
    Begrijp overigens niet zo goed dat mensen support een slechte class vinden. Vind het zelf erg fijn om altijd ammo op zak te hebben en die Limpet charges (die je met ammo kunt resupply'en) zijn onwijs handig. Mortars vind ik geen reet aan om mee te spelen, dus die gebruik ik niet. De BAR is absoluut mijn favoriete wapen tot nu toe. Stabiel, erg sterk op close tot mid-range. Haal er tot nu toe altijd hoge classeringen mee en ook de K/D-ratio is vaak boven de 2. Binnenkort de Recon-class maar eens ontdekken :)
     
  11. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Goed om te weten. Wilde de komende dagen toch alweer wat meer op Medic en Support gaan richten.

    Echt stom trouwens. Van het weekend eens gericht gespeeld op zo'n medaille. Was iets met assault en voertuigen vernietigen.
    Eerst X amount schade doen, vervolgens 10 voertuigen disablen en vervolgens 10 destroyen. Maar het moest dus echt in die volgorde. Als je r een opblies terwijl je nog met 2de opdracht bezig was telde het niet.

    Na veel pijn en moeite eindelijk die medialle verdiend. Kreeg ik helemaal niks, op Wat XP na die ik volgens mij al ruimschoots had verdiend bij het uitvoeren van de opdracht.
     
  12. viezeferr

    viezeferr XLive: Ferdicci / PSN: Willems010

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    19
    Bij mij gaat het ranken van de Assault echt heel erg traag. Hebben jullie daar ook last van?
     
  13. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Nee gewoon normaal.
     
  14. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Gisteren de hellriegel unlocked. Heerlijk wapentje hoor
     
  15. viezeferr

    viezeferr XLive: Ferdicci / PSN: Willems010

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    19
    Ik speel dus best regelmatig als Assault, maar ben nog steeds rank 1...

    En ik doe wel mijn dingen als tanks schieten etc.
     
  16. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Stomme vraag misschien maar klopt het dat je nieuwe wapens moet kopen met die punten?

    En welke wapens kan ik het beste kopen?
    Ben bang dat ik anders een slecht wapen koop.
     
  17. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Het is ook alleen xp. Volgende keer is het misschien handig om zoiets te checken? Het is vooral om mensen een focus te geven. Was in voorgaande delen ook zo. Alleen nu is het opgezet als een assignment uit het voorgaande deel waar je wel iets uit kreeg zoals een wapen. Ik geef toe, niet slim en ik snap dat dit verwarrend kan zijn voor de mensen die niet zoveel info checken van een spel.


    Overigens vind ik het levellen echt ontzettend snel trouwens @ hierboven. Rank 10 assault en scout, 7-8 medic en 9 support. Gewoon je ding doen binnen de klasse en je speelt zo alle wapens vrij van de eerste 3 ranks. Level 10 duurt wel een stuk langer, maar "alleen maar assault spelen en level 1 zijn", zou alleen kunnen als je minder dan 10 uur gespeeld hebt en niet boven de 3000 punten per potje conquest komt.
     
    B Tender vindt dit leuk.
  18. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Ranken gaat idd gewoon prima! Geen idee wat voorn ranks ik heb per class maar die gaan gewoon omhoog.
    En zuinig zijn met de warbonds? Fuck it, uitgeven die handel. Voor je het weet zwem je erin en weet je er niks meer mee te doen! Ik kocht eerst ook niks en nu zit ik met over de 3k warbonds :+
    Welke wapens goed zijn? Tjah kan er wat noemen, maar misschien vind jij die wel kut.

    Wel mooi btw dat ineens AL mn reallife vrienden weer volop op de xbox zijn. Heb die tijden wel gemist zeg. De een fifa, die destiny, de ander elder scrolls etc. En nu echt iedereen battlefield
     
  19. Rebel112

    Rebel112 Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    22
    Heerlijk spel. Moet er wel even tijd in gaan steken want voel me echt een noob... Iemand die mij in z'n Squad wilt? Beetje vriendLoos met BF1...
     
  20. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Haha hier ook iemand die gierig is op z'n warbonds. Bang dat ik iets koop waar ik spijt van heb. Gister toch maar een selbstlader gekocht als medic en echt geen spijt van gehad.
     

Deel Deze Pagina