1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Battlefield 1

Discussie in 'Games' gestart door Ypuh, 14 dec 2015.

  1. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Aah dat snapte ik niet :whistle::whistle:
    ik zag het voor me dat er straks een dikke ridder-knight-special-suit stond met een megazwaard en lasers en regenbogen, (in de gewone maps) waar ik als niet-betaler niet in kon en de betaler wel in kon, waarna hij mij en iedereen hiermee neer ging maaien en in z'n eentje dood en verderf kon gaan zaaien.

    En jaaa ik heb een hoop BF1 gespeeld, maar nooit echt BF4 e.d..
     
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Nee hoor :+ ik mag omdat ik Premium heb altijd spawnen als vlammenwerper of in een air ship :+
     
    B Tender vindt dit leuk.
  3. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    BF4 had die dingen niet :+
     
  4. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    In Battlefield 4 zaten een paar van die wapens toch wel aardig dicht tegen OP aan(voor eventuele nerfs)AWS,Bulldog en Deagle waren imo de beste in hun weapon class
     
  5. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Precies dat dus! _O_
     
    B Tender vindt dit leuk.
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Niet echt imo. ACE 23 en M416 waren nog wel de betere assault wapens en AK5C voor engineer. En dat waren allemaal default wapens.
    Ging ook meer om pay to win. Geeneen dlc wapen is nog OP geweest dat je in het nadeel was als het niet gebruikte. Tuurlijk sommige dlc wapens waren goed. Mag ook wel.
    Maar de lijst van crappy dlc wapens is een stuk langer.
     
  7. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    heerlijk spel, maar in sommige potjes is er echt geen eer te behalen. Soms is het verschil in teams zo groot dat het gewoon niet meer leuk is (als je in het verliezende team zit).
     
  8. iNdie^

    iNdie^ Team Pulp

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    79
    Hoe kan het dat ik met assault begin lvl 4 ben met 214.474 punten en met scout eind lvl 4 ben en maar 142.363 punten heb?
     
  9. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    • HARDCORE SERVERS ARE COMING SOON
    • "Based on your input, we are changing the layout of the Suez map in Conquest to make the matches more balanced and the map size more fitting. We have expanded the layout to feature five instead of three flags....."
    • As the first Official Custom Game, Fog of War will premiere at Battlefest. In this unique Team Deathmatch experience, you will be challenged by limited sight as you’re fighting in fog with the mini-map and soldier name tags turned off. You’ll find Official Custom Games in the Battlefield 1 Multiplayer menu.
    • During the month of November, we will release a major update for Battlefield 1, filled with various tweaks and improvements. Among other things, we will be adding the Rent-a-Server Program, a new Custom Game and tweaks to matchmaking and server balancing.
     
    Hybrid en Maddmonkey vinden dit leuk.
  10. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Is het met deze game zo dat hoe vaker je speelt en hoe meer tijd je erin stopt hoe beter je word?

    Ik ga echt vaak dood namelijk .
    Ook als ik eerder schiet op een enemy,draait ie zich vaak om en killt ie mij.

    Best frustrerend:+
    Zeker ook omdat ik het eigenlijk een verdomd leuke multiplayer game vind.
    Misschien wel de leukste in jaren .
     
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Ow vet!
     
  12. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Dus ook friendly namen. Pff, dat wordt goed kijken en meerdere matches je afvragen waarom die enemy niet doodgaat, voordat het kwartje gaat vallen :+


    @Smok3y tuurlijk. Ik wilde eigenlijk een vrij uitgebreide post maken, maar zolang je niet hersendood bent, lijkt het mij wel dat jij door ervaring alleen al beter zal worden. Andere factoren buiten beschouwing gelaten.
     
    Smok3y vindt dit leuk.
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Battlefield is ook niet zoals je vaak bij COD achtige game ziet. Wie iemand het eerst ziet die wint. Door de wat langere time to kill hebben mensen tijd om te reageren. Probeer gewoon rustig te schieten en op afstand met burst te schieten. Verder is het gewoon de game leren kennen. De geluiden, de maps etc. Vooral geluiden kunnen je heel veel helpen. Check als het potje begint bij welke kant te zit. Zit je bijvoorbeeld bij de engelse en hoor je andere talen schreeuwen dan weet je ook dat er iemand in de buurt is.
    Verder probeer bij je squad te blijven een grote groepen.
     
    Laatst bewerkt: 3 nov 2016
    Smok3y vindt dit leuk.
  14. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    wanneer komen ze nou eens met update dat je voor het starten vd game je loadout kan aanpassen , app werkt prima maar lijkt me niet de normale manier.

    en battlelog a la BF4 voor BF1 is ook welkom
     
    Zumpelvelder vindt dit leuk.
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Medic heeft 3 keer zoveel punten nodig.
     
  16. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Ok bedankt voor de tips.
    Gewoon door oefenen dus!
     
  17. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Weer twee uurtjes heerlijk Operations gespeeld op Monte Grappa... Volgens mij speel ik die mode en map tot minimaal aan kerst, zo vet! :D
     
  18. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Denk dat deze game honderden uren van mijn leven gaat nemen. Twijfel nu ook sterk om de elite controller te gaan kopen. Toch nog wat meer feeling denk ik.. iemand ervaring hiermee, aan te raden of juist niet? :rolleyes:
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    RIP the dream.

    [​IMG]
     
    Raafie en Servantes vinden dit leuk.
  20. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905

Deel Deze Pagina