1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Battlefield 1

Discussie in 'Games' gestart door Ypuh, 14 dec 2015.

  1. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Als je in een game zoals Battlefield alles wilt testen komt de game nooit op de markt. :+
    En dan nog zul je zien dat wanneer de game écht gespeeld word dat er situaties kunnen ontstaan waarin de gamecode even niet meer weet wat te doen...

    Al met al vind ik dat de game gewoon heel keurig is afgeleverd, sowieso een van de best geoptimaliseerde games sinds tijden.

    De revive-bug heb ik momenteel eigenlijk geen last meer van, terwijl ik meer dan ooit word geholpen door de medic. Zou het komen omdat ik nu met totaal andere wapens speel??
    Begin van een nieuwe game starten in een vliegtuig leverde ook wel eens een vrije val op, vliegtuig wat simpelweg niet mee spawned, maar ook dat lijkt nu niet meer voor te komen.
     
    Santino vindt dit leuk.
  2. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    Een simpele 'quit game' optie noem ik niet alles testen.. Zoiets moet gewoon werken. Je hebt wel gelijk dat de game verder in orde is, zeker in vergelijking met andere battlefields na release.

    Revive bug heb ik ook amper last van, maar dat komt omdat ik zelden gerevived word :+
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Been told this by someone 'ITK' who i do trust so make of this what you will.

    Next patch will arive december 13th.

    Will include new map Giants Shadow, Behemoth is once again armoured train. There will be all vehicles, including boats in the river. Will include storm effect dynamic weather

    Big focus on UI, fixes for customization, medals and battlepack rewards are reworked.

    More custom servers, including custom ticket rates.

    When selecting operations, you will be able to choose to join as either attack or defend.

    Quit button should finally be fixed

    You will be rewarded scrap for being featured on the reward screen

    **** some things he said about future developments that wont make it onto the next patch......

    Huge artillery cannons will be the 'behemoth' on a map set over trenches such as in the pilot story.

    Dogfight mode will be coming early next year, will include airships.

    Character customization is NOT in the works.

    There will be a snow map dlc pack and also 3 maps will be reworked to be set at night in another dlc, but both are far down the line
     
    Servantes en Zumpelvelder vinden dit leuk.
  4. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Hoop idd dat ze ook wat aan het medal systeem doen wat zoals het nu is is het imo niet leuk.Heb nu deze week 5 medals die ik al eerder heb gehad(en behaald) terwijl er nog genoeg zijn die ik nog niet heb kunnen halen.Hoop dat ze terug gaan naar een ribbon/medal systeem zoals in BF4.
     
  5. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    Kijk deze range

    [​IMG]
     
    Don Juan vindt dit leuk.
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  7. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    Die no-scopes op 5:20
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Lol een filmpje die ik gemaakt heb is in deze compilatie gestopt haha. @7:38

     
    Alexknl en Raafie vinden dit leuk.
  9. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    [​IMG]
     
    Xandorra en AntraXxX vinden dit leuk.
  10. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Nice, heb 2 stukjes van beide.
     
  11. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik 4 van de Bludgeon en 1 van de Sawtooth. Ik wil juist de Sawtooth :lol:.
     
  12. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Ik scrap ze altijd :+
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  13. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Zo had de trailer moeten zijn, dan was elke gamer 100% zeker voor BF1 gegaan! :D
     
  14. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Ik ook

    verstuurd via Tapatalk
     
  15. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Vandaag voor het eerst een cheater/hacker mogen meemaken in een server. =(
    Hopen dat het massaal reporten mag helpen...
     
  16. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Custom servers vind ik echt VERSCHRIKKELIJK. De game is prima gebalanceerd, en dan heb je opeens sneue vogels die een beetje speciaal 'regeltjes' gaan invoeren om bepaalde wapens uit te sluiten, zodat ze bijvoorbeeld ongestoord in hun helicopter kunnen rondvliegen de hele match zonder dat mensen daar iets tegenover kunnen zitten....

    Ik vind het jammer dat EA dat steeds toestaat, het verneukt de balans en het verneukt het aantal servers waarop je kunt/wilt spelen.
     
  17. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Dat had ik met de early access heel erg. Waren behoorlijk veel cheaters. Ben er niet meer tegengekomen na de tijd (gemerkt, zie nog wel regelmatig ban meldingen).
     
  18. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Zie inderdaad ook wel geregeld van die ban meldingen voorbij flitsen ja, maar nog niet eerder meegemaakt dat iemand zo overduidelijk aan het cheaten was en gewoon zijn gang kon blijven gaan.

    Hacker zat ergens helemaal achterin de map, buiten de 'combat-zone' in ieder geval, en had gelijk de Behemoth ter beschikking in ronde één terwijl hij in het verdedigende team zat. Gast maakte 150 kills binnen enkele minuten en heel de map veranderde in een grote gatenkaas. Wel gaaf om te zien hoeveel schade aan het landschap gedaan kan worden, bizar diepe kraters!

    Of hij überhaupt wel iets zelf deed betwijfel ik ook. Leek wel alsof hij met drie wapens tegelijk vol automatisch kon schieten. (behemoth, AA-gun en normale wapen)
    Met de normale wapens schoot hij ook iedereen die maar even uit zijn dekking kwam direct neer. 8)
     
  19. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Filmpje van gemaakt? Helpt ook wel eens :+
     
  20. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Geen software actief om iets op te nemen...
     

Deel Deze Pagina