1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Battlefield 1

Discussie in 'Games' gestart door Ypuh, 14 dec 2015.

  1. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Heb het ook wel een beetje hoor, ik heb deze week BF1 nog niet aangeraakt (mede door Watch Dogs 2). Ben momenteel lvl 82 en sommige dingen zijn een beetje been there done that gevoel. Hopelijk dinsdag met Giant Shadow dat het weer wat aantrekt. Maar verder blijft het jammer dat de eerste DLC pas in maart komt. Verder blijft het wel genieten met een squad natuurlijk.
     
  2. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Speel momenteel ook echt alleen nog maar samen met m'n vrienden.In mijn eentje start ik BF1 niet meer op. Maps heb ik nu wel gezien en ook de gameplay is mij net wat te "simpel" vergeleken met BF4
     
  3. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Heb nu 100+ uren in BF1 gestoken en heb sommige maps nog maar amper gespeeld. (Pigeons gamemode heb ik bijvoorbeeld nog helemaal niet aangeraakt)
    Wissel eigenlijk alleen maar af tussen Operations "Kaiserschlacht" en "Iron Walls". De beleving is en blijft nog steeds zo overweldigend dat ik echt niet meer content nodig heb. _O_
    Qua classes en wapens mis ik ook totaal niets, alleen maar fijner dat je minder kunt en hoeft te unlocken...

    Zit nu ook sterk te twijfelen om een ultra-wide monitor te gaan halen om nog net dat beetje extra 'immersion' te krijgen. :D

    Bij mij is het precies het tegenovergestelde... Maarja ik vind BF1943 dan ook een van de beste delen ooit. :p Less=More!!
     
    Yi-Long, Korkss en WorkingTitle vinden dit leuk.
  4. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.820
    mijn vrienden gamen niet of enkel FIFA, dat is soms wel kut. Games als bf1, maar ook project cars en online co-op vind ik het leukste als je kan communiceren met "bekenden"
     
  5. iNdie^

    iNdie^ Team Pulp

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    79
    Nu paar dagen die hellriegel, wat een heerlijk wapen.

    [​IMG]

    [​IMG]


    Hier word ik ook moe van :mad:

     
    Raafie vindt dit leuk.
  6. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
  7. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Spooky! :D
     
  8. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677


    Met geluid nu haha
     
    Zumpelvelder vindt dit leuk.
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Operations vanavond samen met @Raafie waren weer aardig insane haha. Vooral als we beide een tank hadden. De haat berichten van mensen waren ook weer leuk. :lol:

    Quad collateral haha. Stonden gewoon precies achterelkaar.

    [​IMG]
     
    Xandorra, Raafie en WorkingTitle vinden dit leuk.
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  11. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik heb BF1 met Black Friday gehaald en heb nog amper gespeeld, maar ben nu rank 8 volgens mij. Ik las veel over de ranks per class, dat je rank 10 scout moet zijn voor de Martini en rank 10 assault voor de Hellriegel. Er vanuitgaande dat die ranks parallel zouden lopen met je overall rank (8), dacht ik wel ongeveer 3/4 scout te zijn, 1/2 medic en 1/2 assault. Maar ik zie dat ik alleen scout en medic rank 1 ben en de rest 0. Hoe verloopt die progressie dan?
     
  12. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Per klasse. Punten binnen de class halen zorgt voor progressie daarin. Totale level heeft daar niks mee te maken :)
     
  13. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Hmmm. Maar waarom verschilt dan dan zozeer met het totale level dat je hebt? Ik bedoel: voor de overall progressie gaat het ook om punten/xp die je binnenhaalt. Dan blijkt dat ik voldoende XP binnengehaald heb voor rank 8, of dat nu als medic/scout/assault/support is. Hoe kan het dan dat ik max rank 1 ben per klasse? Zijn de vereisten voor level-up hoger per klasse? Zijn er nog andere voorwaarden?
     
  14. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Totale rank krijgt veel bonuspunten en classrank gaat voornamelijk omhoog van het uitvoeren van jouw taak (ie mensen healen en reviven als medic). Daarnaast moet je volgens mij ook aardig wat punten halen vergeleken met het normale levellen.
     
    Siemenn vindt dit leuk.
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Iedere class heeft ook idd zijn max punten voor level 10. Volgens mij moet je bij assault iets van 550.000 halen om rank 10 te worden en bij Medic is dat lager.
    Dus daarom ranked er een sneller dan de andere.
     
  16. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Ik had tot ongeveer rank 38 nodig om 'support' op level 10 te krijgen... Nu ben ik rank 51 en heb ik 'assault' bijna op 6 en 'scout' 4. Medic nog steeds op 0 omdat ik dat nagenoeg nooit kies.

    Vind Medic spelen opzich wel geinig, al zie ik er momenteel niet de noodzaak van in omdat er simpelweg genoeg mensen rondrennen met de morfinespuit en verbandtrommel.
    Dit in tegenstelling tot de support-class waar er meestal veel te weinig van zijn waardoor er te vaak een ernstig te kort aan munitie is. :F: (telkens wapens van gesneuvelden zoeken en oprapen werkt ook niet altijd in het heetst van de strijd)
     
  17. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Ik ben level 58 ofzo en heb de assault en de scout op level 10. Medic op 6 of 7 en support op 5 :thumbs:
     
  18. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Premium gekocht voor 35eu met 30%code GIFTOFPLAY in Origin, als het goed is alleen nog 12 december geldig. Niet zeker.
     
  19. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik heb nog niet veel kunnen spelen, maar wat houdt dat Premiun precies in? Is dat ook met die servers?
     
  20. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Lethal AK47 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina