1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Battlefield 1

Discussie in 'Games' gestart door Ypuh, 14 dec 2015.

  1. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    Ja, hele operation zonder kills te maken. Best geinig haha.
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  2. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Haha, toffe uitdaging met een mooie uitvoering! :D:thumbs:

    Wel weer 'thumps-up' voor de hoeveelheid snipers in beide teams. :F: Man man man, blijft schijnbaar toch lastig voor veel mensen om tactisch een klasse te kiezen...
     
  3. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Wat is de makkelijkste manier om een spel te joinen? Best pittig om een conquest map te joinen op een zaterdagmiddag wanneer er maar 2-3 zijn.
     
  4. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756

    Actie vanaf 0:49


    Actie vanaf 0:45


    Actie vanaf 0:45

    Laatste twee filmpjes was in hetzelfde potje:cool:


    Actie vanaf 0:40.


    Hier was ik wel erg trots op. 0:40
     
    Raafie en AntraXxX vinden dit leuk.
  5. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik snap niet waarom bepaalde mensen niet even logisch kunnen nadenken wanneer ze attacker zijn bij een operations map.

    Ballroom blitz, laatste aanval en je moet vlag A en B op het einde veroveren. Het enige wat je moet doen (en wat ik ook heb gedaan) is in een vliegtuig springen (jammer dat ze altijd bezet zijn) naar vlag B vliegen, er uit springen en zorgen dat je de vlag verovert en dat je teammates op je kunnen spawnen. Ook zodat de vijand zich realiseert dat ze niet ze allemaal bij vlag A kunnen zitten waardoor het daar ook wat ontlast wordt en makkelijker wordt voor de attackers om die vlag te veroveren.
     
  6. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    :9
    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 1 jan 2017
  7. ndw

    ndw Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    2
    Is er site waar je kan zien wie meeste kills in potje heeft? Ben benieuwd hoe ver ik kon met 157
     
  8. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Dat was in Operarions neem ik aan?

    Speel eigenlijk alleen Conquest en daar kom ik zelden mensen met meer dan 100 kills tegen.
     
  9. ndw

    ndw Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    2
    klopt operations met 40 man
     
  10. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    157 kills, doe je netjes.

    [​IMG]
    Headshot :')
     
  11. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Is 1,110 score/min beetje hoog?
     
  12. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Niet verkeerd nee.

    Afgelopen week level 90 geworden, alleen wel een leuk moment om dan te beseffen dat je pas op je helft van level 100 qua xp zit. :lol:
     
  13. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Sommige statistieken die hier voorbij komen zijn voor mij toch behoorlijk duizelingwekkend! :eek:

    Zelf de game nu bijna twee weekjes niet meer serieus gespeeld vanwege ziekte en de feestdagen, maar hoop snel de draad weer op te pakken en rank 80 te bereiken.
    SPM staat bij mij nu op 710 en sinds rank 70 ook maar eens gaan verdiepen in het medaille systeem...

    Niet echt bevorderlijk voor mijn scores maar opzich wel eens leuk voor wat extra afwisseling/uitdaging. :)
     
  14. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Level 72 en eindelijk alle vijf puzzle pieces van die knots met spijkers :)

    Is ook bekend of die twee puzzle-items een keer vervangen worden voor andere verzamelbare items?
     
  15. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    @Raafie 90-5 in operations :eek:

    Ik ben zo'n fan geworden van die tank hunter kit, je knalt echt alles aan gort.
     
    Raafie vindt dit leuk.
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Speel heel weinig BF, MP nog niet eens aangeraakt. Ik ben nu bij die laatste SP missie, maar wat is dat kut met die 3 bazen die je moet doden en dat voorwerp wat je van ze moet jatten. Ben nu bij die ruïnes, met die twee tanks, maar wat is dat toch een kut stuk. Iemand tips?
     
  17. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Welke missie bedoel je exact? Die met die tanks ook waar je de onderdelen etc. moet stelen?
     
  18. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Dat is die missie in de woestijn. Ik heb geen tips overigens. Ben wel een paar keer dood gegaan maar gewoon blijven proberen :)

    yw
     
    Chrizzle vindt dit leuk.
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Nee, dat is de eerste in de SP. Ik bedoel de laatste in de woestijn, waar je commandanten moet doden en onderdelen moet jatten om die trank trein te kunnen stoppen. Ik ben bij de ruïnes in die missie, heb al één onderdeel en commandant gedood, maar die bij de ruïnes is erg kut. Veel infanterie, snipers en twee kleine tanks. Is bijna geen doorkomen aan, ga vaak dood, maar soms hou ik het redelijk uit.

    Probeer wel steeds de snipers eerst te pakken, maar die tanks willen maar niet lukken. In één van die tanks zit ook een commandant geloof ik. Daarna moet ik nog één onderdeel in de buurt van een stadje, maar denk dat die wel gaat lukken als er geen snipers en tanks staan. Het gaat mij echter om de ruïnes, want ik heb, als ik de save laad, geen zware munitie tot mijn beschikking. Die moet ik zien te vinden en het ligt precies op een plek waar de tank mij kan pakken.

    Dat is ook een verklaring voor hoe vaak ik dood ga. Er is wel een kanon, maar de loop reikt niet tot in het zicht van de tanks waar ik ze kan raken. Er is ook wel een soort van draagbaar kanon, maar dan moet je op de grond, ben je een makkelijk doelwit en bovendien heb je te weinig ammo. Mijnen willen die tanks helaas ook niet happen. Deze missie is de enige die echt enorm frustreert, want de rest van de SP was een makkie.
     
  20. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    @Tiberius
    Bij de ruïnes ben ik volgens mij helemaal opgelopen naar de andere kant. Daar naar binnen geslopen en de commandant gekilled (al sluipend, zonder dat tanks oid me zien), toen kon ik die kleine tank pakken want daar zat nog niemand in en zo kon ik de rest van het kamp daar uitroeien. Hopelijk heb je hier wat aan.
     

Deel Deze Pagina