1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Battlefield 1

Discussie in 'Games' gestart door Ypuh, 14 dec 2015.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Er is double XP.
     
  2. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.355
    dat verklaard het!
     
  3. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Sinds vandaag / jouw bericht is er toch pas double XP @Hybrid ? Want het zou er eigenlijk al sinds dinsdag inzitten, maar daar heb ik nog niks van gemerkt: mensen konden double XP inzetten en het lijkt me niet dat er double op double XP mogelijk is. :p
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Heb het al sinds dinsdag ja. En werkt gewoon hoor en je kan stacken. Kon ook in BF4 met de boost. Ik en iedereen waar ik mee speel hebben belachelijk SPM en score per potje. Ik ben in 2 dagen al van 95 naar 98 gegaan.
     
  5. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ja dat mijn SPM lekker aan het stijgen is merkte ik ook al op. Maar ik dacht dat de algehele double XP vanuit DICE nog niet ingevoerd was omdat er verder ingame hier niks van te merken is (zoals het double XP teken). Maar als jij zegt dat dit bij iedereen vanaf dinsdag gewoon werkzaam is geloof ik je. :)
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Net weer 250.000 voor een potje Operations aanvallers. :)
     
  7. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Double XP voor iedereen, op elk platform? Heb namelijk vanochtend een pot Operations gespeeld op de PC maar kreeg zeker weten geen dubbele punten.
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Als je Premium hebt.
     
  9. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Ok, duidelijk.
     
  10. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Waar/hoe heb je premium gekocht? Via de XBOX store zelf of via een kaartje en dan zo betaald?
     
  11. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik heb een probleem met het betalen.

    Mijn account stond ingesteld in de VS (een paar jaar terug kon je zo gratis rayman downloaden). Ik probeer een betaling te doen via mijn Xbox maar ik moet een Amerikaans adres ingeven wat ik niet heb. Ik probeer dit online via hun website te doen maar moet een NL adres ingeven (ik woon namelijk in BE). En wanneer ik hier (http://www.cdkeys.com/xbox-live/gift-cards-points/l/price:40-50) een gift card probeer te kopen zie ik dat deze 50 USD en EUR giftcard enkel geldig zijn voor die specifieke regio's. Maar nu weet ik niet welke regio ik moet nemen want ik heb mijn land veranderd online, enkel blijft mijn XBOX wel alles in USD aangeven.

    =(
     
  12. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Het is gelukt. :D
     
  13. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Ik heb nu 3 nieuwe maps gespeeld met conquest. Geen idee hoe ze heten, maar vond er 1 matig en 2 best vet!

    Edit: Soissons en fort de faux ofzo vond ik echt vet.
     
  14. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    UWV status alweer bereikt. Rank 110. Ging wel erg snel met die dubbel XP :+
     
    Alexknl en Tim vinden dit leuk.
  15. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Wat vinden we van het nieuwe grenade systeem? Met name op Fort du Veux vind ik de spam echt te veel heb alleen nog geen idee of dat door het nieuwe systeem komt of toch grotendeels door het design van de map
     
  16. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Map heeft daar niks mee te maken denk ik. Snap nog altijd niet dat je de beschikking hebt over 2 gas granaten.. Vind ook dat je ze niet zo snel terug moet krijgen via een ammobox. Misschien mogen de gas- en incendiary grenades iets minder health afnemen. Maaar je zit natuurlijk ook met het punt dat er maps zoals Fort du Veux zijn, en maps zoals Monte Grappa / Sinai Desert. Op die grote open maps merk je dan weer niet veel van de grenade spam. Dan is het opzich wel weer goed balanced.
     
  17. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    Ben geen fan van de nieuwe maps, althans op operations. Veel clusterfucks, choke points en closequarter gedoe. Map met tanks is unbalanced want teveel tanks. Nieuwe game mode vind ik helaas ook niet leuk om te doen.

    Zonde, had meer van de DLC verwacht.
     
  18. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Frontlines ben ik ook geen fan van, Operations nog niet gedaan. In Conquest vind ik de maps eigenlijk allemaal wel goed alleen in Soissions mag er wel een tank minder en capturezone van wat vlaggen wat groter. Planes zijn nu veel te sterk op die map imo
     
  19. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Teveel voertuigen viel mij ook al op.

    Op Rupture bijvoorbeeld zie je dat degene die aan de A-flag beginnen een veel grotere kans hebben om overlopen te worden waardoor het redelijk eentonig is/wordt. Het is veel moeilijker om aan de D en E vlag te geraken, ook omdat je op B en C moet focussen. Want als je dat niet doet dan zit de tegenstander bij A en kun je geen kant meer op. Ik snap niet waarom ze zoveel maps zo gelijkaardig maken qua vlaggen en overall design.
     
  20. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik bedoelde Verdun heights.
     

Deel Deze Pagina