1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Battlefield 1

Discussie in 'Games' gestart door Ypuh, 14 dec 2015.

  1. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik mis nog altijd bepaalde aspecten van BF3. Het is toch niet omdat dit spel zich afspeelt in WW1 dat de gameplay compleet anders is vergeleken met bv. BF3? Ook al lukt het mij om 25-5 te gaan (TDM) lijkt het alsof ik gigantisch vaak en snel dood ga. Amper plek om even uit te rusten (niet campen/hiden), je wordt altijd in de je rug gepakt of out of nowhere.

    En ik zou ook graag wat langere games willen, dus hogere tickets bij TDM/War Pigeon/.... lijkt me wat leuker.
     
  2. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Even uit rusten tijdens een oorlog... :lol:
     
  3. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Mensen die CTE spelen er is een nieuwe update voor
     
  4. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Zijn de laadtijden nog steeds zo traag als bij release (op PS4)?
     
  5. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Premium in aanbieding:


    Premium tot 21 augustus te proberen:
     
  6. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Net nog wat gespeeld. Zijn de servers laggy of is mijn game gewoon laggy omdat er enkele mensen een ping hebben boven de 100? Of is die invloed miniem.
    Wat speelt dat slecht...

    Bij BF3 was het leuk en makkelijk om achter de linies te gaan. In BF1 is dit echt amper mogelijk.
     
  7. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Over welke gamemode heb je het dan, want ik vind dat je zelfs op de meest langwerpige maps nog prima achter de lines kunt komen als je dat echt wil, mits de gamemode dit toelaat uiteraard.

    Gameplay van BF1 is naar mijn idee wel behoorlijk anders dan de vorige delen, wat zeker wel een gevolg is van de WWI setting. Minder geavanceerde wapens en voertuigen (minder gadgets, thank god!) zorgen voor een andere manier van oorlogsvoering, plus de maps en de bebouwing daarin is ook anders dan wanneer je een hedendaagse setting kiest.
    Denk dat de overgang van BF3/BF4 naar BF1 best wat aanpassing en gewenning van de gamer vereist. Het is niet zomaar een WWI skin, gelukkig!

    Voor mijn speelstijl en wensen binnen een 'first-person-shooter' is BF1 echt een verademing, leukste en misschien ook wel beste Battlefield game die ik ooit gespeeld heb. Al lopen de meningen hierover natuurlijk behoorlijk uiteen... (BF1943 was lang mijn favoriete deel, ook al was het heel basic, gelimiteerd en had maar drie maps :D)

    Volgens mij verschilt de kwaliteit van de servers behoorlijk. Heb op de PC ook soms potjes dat alles trager lijkt te draaien terwijl er geen vreemde waardes qua ping of iets dergelijks zijn te ontdekken. Ik switch dan meteen van server en dan draait alles weer helemaal soepel, zelfde map, zelfde aantal spelers...
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Eerste nieuwe dlc map nu te downloaden.
     
  9. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Wat 1 losse map?
    Ik dacht dat het eerst volgende die dlc pack zou zijn?
     
  10. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Ziet er heel dik uit deze nieuwe map!

     
    AntraXxX vindt dit leuk.
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dit is een map van de DLC. Die heeft een eerdere release.
     
    Servantes vindt dit leuk.
  12. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Net een paar potjes gespeeld. Best wel een ok map maar wel weer echt een sniper heaven. Bijna bij elke spawn vliegen de kogels meteen om je heen
     
  13. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Inderdaad sniper heaven maar je kunt ze in deze map wel goed flanken. Loop je om die heuvels heen en hoppa. Zelfs met een shotgun al wat lekkere streaks gehaald.
    Had wel wat meer verwacht van die cavalry lance. Kill er niet zo gemakkelijk mee als met het cavalry sword. Ook die spiesjes-rijg-animatie in die filmpjes is bij al die kills nog niet gebeurd.
     
  14. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Hebben ze trouwens de health van de cavalry aangepast als je op het paard zit?Voor mijn gevoel ging ik gisteren een paar keer heel snel neer terwijl ik te voet nog gewoon een tank ben
     
  15. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Jah dat vond ik ook al. En dat cavalry paarden dan sneller spawnen / beschikbaar zijn ofso.
     
  16. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Volgens mij zijn er 4 of 5 paarden per kant dus ik denk dat je daarom het gevoel hebt dat ze snel spawnen :+
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  17. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Die krijg je door met LT een soort van bayonet charge uit te voeren, kill je iemand binnen die charge dan krijg je die 'spies-rijg-animatie'.
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.057
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Wat jij ongetwijfeld al een paar duizend keer heel smerig gedaan hebt, gezien je nasty kills uit Bad Company I destijds. :+
     
    AntraXxX vindt dit leuk.
  19. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Oh is het gewoon een normale charge waarbij je de knife knop inhoudt? LT is knifen op xbox? Dan zal het wel de F voor mij zijn net als de andere bayonet charges. Straks maar eens proberen dan.
     
  20. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Nee LT is linkertrigger en dat is (in nagenoeg elke shooter) ADS.
     

Deel Deze Pagina