1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Battlefield 1

Discussie in 'Games' gestart door Ypuh, 14 dec 2015.

  1. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Heb enkel nog maar 4 potjes Rush op de nieuwe map gespeeld. Best leuk, maar niet super.
    Ik snipe graag (wel infantry, dus geen scope) maar deze map vraagt gewoon om assault als je verdedigd. De ruimtes om de objectives zijn redelijk krap dus met je Gewehr ben je een beetje kansloos als verdediger.
     
  2. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Dit is echt een heerlijke map voor de Martini Henry
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    6 maanden tussen de twee dlc's en dan gooien ze hem een dag voor Destiny 2. Lekker dan..

    "On September 5, Battlefield 1 Premium Pass owners can start their two-week early access of Battlefield 1 In the Name of the Tsar. On September 19, the most extensive Battlefield expansion yet – and winner of the “Best Add-On/DLC” Gamescom Award – will be available for purchase for all players.


    With 6 new maps (including the newly released Lupkow Pass), new weapons, new vehicles, the new Supply Drop mode, the Hussars, and the Russian Army joining the fight, Battlefield 1 In the Name of the Tsar is packed with fresh content. To learn more about the expansion, head to the Battlefield 1 In the Name of the Tsar page.

    With the Battlefield 1 In the Name of the Tsar update comes a new addition granting even higher fidelity and immersion to Battlefield 1: HDR10 support.

    HDR (High Dynamic Range) makes the visuals of Battlefield 1 even more stunning for owners of the required tech (a screen with HDR support together with a console/PC with HDR capabilities.)
    With an expanded contrast ratio and color palette, more realistic, immersive, and natural visuals will be possible. As you charge through the snowy Lupkow Pass or scout the dark alleys of Tsaritsyn, the light and dark areas will be more detailed, and look more similar to what the human eye would register."

     
  4. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.819
    Leuk Bevonden:
    843
    Lol idd....
    Nouja in ieder geval wel wat te doen de dag voor Destiny 2 :+.
     
  5. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618

    Benieuwd hoe merkbaar dit daadwerkelijk gaat worden, klinkt wel positief moet ik zeggen. :)
     
  6. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Gisteren toch maar Premium Pass voor de PS4 aangeschaft. Was de Vanilla maps een beetje beu en wilde toegang tot CTE. :)
    Gisteren dus ook direct CTE geinstalleerd en een paar potjes Lupkow Pass gespeeld (aangezien die al opengezet is voor PP houders).
    Map is érg groot maar ook erg mooi.

    In CTE direct de HDR mode geprobeerd en man man... dan komt BF1 helemaal tot leven, grafisch gezien! Kan niet wachten tot de volledige update is uitgerold zodat de full-game HDR ondersteuning heeft. <3
     
    Zumpelvelder vindt dit leuk.
  7. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Nou vandaag de nieuwe mappack voor mensen met Premium.
     
  8. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Damn
    Heb de aanbieding van premium gemist (was 2 weken terug in de aanbieding voor €30).

    Ga echt geen €50 neerleggen.

    Dus wacht wel een paar maandjes. Zal rond kerst wel weer in de aanbieding zijn
     
  9. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Voor de PC versie loopt die actie nog steeds, de Premium Pass zie ik tenminste nog steeds op 29,99 staan. :)
     
  10. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Iemand een idee hoe laat de nieuwe DLC beschikbaar komt vandaag? Zin in!
     
  11. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.819
    Leuk Bevonden:
    843
    Is al online op PS4.

    EDIT: Alleen de servers niet :+:+.
     
    Barbabravo vindt dit leuk.
  12. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    De update is al binnen.
    Maar de servers zijn idd tijdelijk offline

    Denk dat je vanmiddag weer kan spelen.

    @Zumpelvelder

    Zag het ja. Zoek hem echter voor de PS4

    Hopelijk komt hij snel weer in de aanbieding.

    Heb een paar maanden geen BF1 gespeeld. Vorige week weer opgepakt en zit er weer helemaal in. :)

    EDIT: Servers zijn weer online
     
    Laatst bewerkt: 5 sep 2017
    Barbabravo vindt dit leuk.
  13. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Servers voor PS4 zijn weer actief.
     
  14. J HiL

    J HiL Bikes !!

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    88
    Ik heb de premium pass en kan ook op de servers van de Xbox One. Maar ik kreeg geen download in beeld en ik kan ook niet de nieuwe operations vinden...
     
  15. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Is hij niet op de achtergrond aan het downloaden op je Xbox One? Even controleren bij My Games & Apps.
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    BF1 update is nog aan het uitrollen ook al zijn de servers al online. Je kan altijd even checken bij games en app en dan updates of je al kan downloaden.
     
  17. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Lees op Reddit dat de update voor de Xbox inderdaad op zich laat wachten.. nog even geduld.
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ben hem nu aan het downloaden toevallig.
     
  19. J HiL

    J HiL Bikes !!

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    88
    Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Bij updates staat er niks bij mij en als ik de game opstart krijg ik geen pop-up...
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hmm. Staat nu gewoon bij updates voor mij.
     

Deel Deze Pagina