1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Battlefield 1

Discussie in 'Games' gestart door Ypuh, 14 dec 2015.

  1. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Dat ziet er echt zó tof uit zeg, lijkt net een film!
     
  2. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Zou wel een vette modus zijn. Ziet er zeker vet uit <3
     
  3. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Eigenlijk zouden games veel beter af zijn zonder HUD. Zeker shooters worden dan veel intenser/spannender. :)
    Gelukkig heeft Battlefield wel bijna altijd zoiets als 'hardcore mode' standaard in de game zitten.
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  4. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ja tuuk, dat snap ik.. Maar mode is makkelijker te typen dan, ik wil ook gamen met alle hud info uit.
     
  5. locoboy

    locoboy Active Member

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    27
    Tot wanneer kan ik die Closed Alpha eigenlijk spelen.
     
  6. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Volgens mij 19 juli.
     
  7. locoboy

    locoboy Active Member

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    27
    Ok dan heb ik nog ff
     
  8. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Geinig..

     
    Bidle vindt dit leuk.
  9. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Was volgens mij al gepost, maar ziet er echt super uit. Heb zin in dit spel, enkel hoop ik wel dat ik snel een beetje aansluiting heb qua niveau.
     
  10. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Mooie aan dit spel is dat KD veel minder zegt :) Tuurlijk kan je als een pauper achterin zitten met een sniper of tank of vliegtuig/heli, maar de echte helden zijn degene die de vlaggen blijven cappen. Die staan meestal ook het hoogst qua score.
     
    Bidle vindt dit leuk.
  11. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ahh die heb ik dan gemist..
     
  12. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Wellicht dat het dan toch nog goed gaat komen!!
    Zijn er hier ook mensen die vaker met elkaar spelen, zodat ik een keer kan joinen. Voorlopig is het spel er nog niet dus er is nog voldoende bedenktijd. ;)
     
  13. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Zeker aan het begin zijn er s'avonds wel een handje vol XBW'ers samen aan het spelen. Mochten die er niet zijn dan ben je welkom om onze Nederlandse Battlefield clan te joinen (ReVo). Een groepje van 15~ die ook veel BF4 gespeeld hebben en al zo'n 3-4 jaar samen zijn. Gemiddelde leeftijd is niet heel hoog maar we hebben ze onder de duim ;). In ieder geval allemaal teamplayers!
     
    Reson, knackje en Olijke Poffer vinden dit leuk.
  14. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.761
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Mjah, telkens rechtstreeks met een groepje op een vlag afrennen en dan achter elkaar steeds afgeknald worden is niet echt mijn ding. Dan liever vanaf een afstandje met een snioer rifle een vlag verdedigen of andere snipers uitschakelen. Vroeger was dat wel een stuk leuker dan in BF3/4, waarin het steeds lastiger is gemaakt om echt vanuit de schaduw je ding te doen... (Zoals in BF1943, waarin ik soms hele matches ongezien een vlag kon verdedigen als sniper).

    Ik vind dat hectische hoekjesrennen en schieten ook niet echt iets waar ik goed in ben.
     
  15. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    In het begin waren de rifles wel even wennen hoor!:+
    Maar nu gewoon weer bovenaan eindigen speelt heerlijk weg.
    Alle BF lovers die op deze setting(ww1/ww2) zaten te wachten gaan het wel tof vinden.
    Ik vermaak me er uitstekend mee en dat met 1 map.
    Level 43 alweer ofzo.:+
    En het is maar net hoe je zelf wil spelen het kan allemaal.

    EDIT:

    'Battlefield' Video Game Being Adapted for TV

    bron: http://www.hollywoodreporter.com/live-feed/battlefield-video-game-being-adapted-909775
     
    Laatst bewerkt: 11 jul 2016
    Zumpelvelder vindt dit leuk.
  16. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Mensen die enkel voor de vlaggen gaan zijn vaak ook maar ego-trippers.. Support gewoon je teamgenoten en je scoort altijd boven gemiddeld. :thumbs: Ben zelf geen held als het op snelle 'close-combat' aankomt, maar kan wel heel goed een plek vasthouden en constant mensen voorzien van bijv. ammo of health. (dit kan zowel in aanvallend als defensief opzicht zijn)

    Dat rushen van vlag naar vlag irriteert mij sowieso een beetje in de mode 'conquest' waardoor mijn voorkeur dan ook meer uitgaat naar speltypes/maps zoals 'rush'...
    Voelt net iets realistischer en tactischer aan qua oorlogsvoering. :)
     
  17. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.761
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Rush vind ik dan vaak weer iets te linear.

    Nee, het lekkerst vind ik gewoon een grote open map met flags die goed verspreid liggen, en dan lekker mijn eigen ding doen, in mijn eigen tempo. Soms als ik een beetje wil chillen dan gewoon als sniper ergens verstopt liggen en dan de hele match van bovenaf met zo'n drone spotten en bommetjes die de tegenstander neerlegt voor ons team laten afgaan enzo ... (blijft heerlijk om zo'n figuur die bij een liftdeur bommen plaatst op die manier te grazen te nemen... :p )
     
  18. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Uiteraard. Spotten,healen en ammo zijn ook goede manieren om punten te halen zonder een enkele kogel te moeten lossen :)
     
  19. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Ben normaal niet van het pre orderen, maar heb zo veel vertrouwen in dat ik maar de Deluxe edition besteld heb :)

    Nu nog een Alpha/beta key scoren ...
     
  20. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    Alpha keys worden niet meer uitgegeven dus je moet op de beta wachten.
     

Deel Deze Pagina