1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Battlefield 1

Discussie in 'Games' gestart door Ypuh, 14 dec 2015.

  1. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Daarnaast kan dat prima. Wapens en voertuigen zijn misschien een stuk slechter, maar het hoeft geen 1 op 1 simulatie te worden uit 1920
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik weet het niet. EA neemt een aardig risico als ze het doen. Waar ze met een WW2 ook de meeste mensen wel voor zich winnen en met veel meer kunnen werken qua wapens etc
    WW1 was redelijk statisch en dat kwam ook voor door de wapens. Veel wapens waren nog steeds bolt action, tanks waren super sloom, Engelsen die compleet in de pan werden gehakt omdat ze nog steeds dachten dat cavalerie een waarde had. Biplanes die nog niet echt goed ontwikkeld waren. Ik zie een kleine ontwikkelaar het wel doen. Zoals al gedaan is.



    Maar weet niet of EA het wel aandurft om hun grote Q4 triple AAA shooter een WW1 shooter te maken. Want het gaat dan hele andere gameplay zijn. Qua pace qua wapens etc. En veel mensen zullen het helemaal niks gaan vinden.
    Maar he als DICE een idee heeft hoe ze het goed kunnen maken. Dan ben ik er zeker voor.
     
  3. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Ik hoop eigenlijk dat ze de kant van Vetnam oorlog/Koude oorlog opgaan.
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Je hebt ervaring lijkt het? :+

    Nvm, gewoon WW II, Carentan en Stalingrad MP maps erin en ik ben tevreden. :)
     
  5. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Koude oorlog. nee dat is lekker. Beetje schreeuwen naar elkaar ofzo en kijken wie het hardst schreeuwt die wint?
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  6. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Beetje de Cuba crisis nadoen, dat is toch vet man.

    8)
     
  7. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    *Mompelt iets over CoD Black Ops
     
  8. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Waarbij er een fictief verhaal was en waar het veel meer ging om spec ops ipv een all put warfare. Die black ops? Lijkt mij niks voor een battlefield game eerlijk gezegd.
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    "Koude oorlog" kan je natuurlijk ook heel breed nemen. Korea, Vietnam, of later de invasie van Afghanistan.
    Al zie ik dat allemaal niet echt gebeuren.
     
  10. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ja leuk, met 32 man op een schip, en als je er bijna bent, omdraaien......:+


    Persoonlijk lijkt mij WWI geen leuke setting, te beperkt qua wapens en voertuigen (al hebben ze daar met SW Battlefront ook schijt aan gehad:+).
    WWII lijkt me wel weer eens vet. Heb erg genoten toen van 1942 op de 360. Zo'n soort game op de huidige consoles =:9.

    Voor de rest maakt het me eigenlijk weinig uit...als het maar lekker speelt.:cool:
     
    Jorrie en Korkss vinden dit leuk.
  11. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    WWII of WI maakt mij niet zo heel veel uit, hoe minder wapens, voertuigen en gadgets des te beter! Terug naar de hardcore shooter gameplay, niet die casual meuk van de laatste jaren...
    Maar wat ik eigenlijk het belangrijkste vind is dat we nu eindelijk eens next-gen graphics krijgen te zien met heel veel destructie en gore! :p

    Verdun gameplay _O_ !!
     
    Korkss vindt dit leuk.
  12. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Gerucht: Battlefield 5 krijgt als thema Eerste Wereldoorlog en komt in oktober
    http://tweakers.net/nieuws/108749/g...a-eerste-wereldoorlog-en-komt-in-oktober.html

    Het lijkt erop dat de nog onaangekondigde game Battlefield 5 zich tijdens de Eerste Wereldoorlog zal afspelen. Ook de vermoedelijke releasedatum kwam naar buiten: 26 oktober. De gegevens zijn echter afkomstig van een retailer.

    Dat meldt gamewebsite IGN op basis van een vermelding bij het Zwitserse World of Games. Inmiddels heeft de retailer de melding over het genoemde thema Eerste Wereldoorlog weer verwijderd. Verder is er over de gameplay ook nog niets duidelijk. Wel meldt World of Games dat het spel uitkomt voor pc, Xbox One en PlayStation 4, en wel op 26 oktober. Omdat de release nog ver weg is, kan moeilijk worden ingeschat hoe accuraat deze releasedatum is.

    Het was al bekend dat er een nieuwe telg in de Battlefield-reeks zou komen. Ontwikkelaar DICE gaf al tekennen dat zij aan de game werken en EA beloofde dat het spel 'voor april 2017' in de schappen zou liggen. Geen van de betrokkenen wilde verder iets kwijt over de gameplay, maar er waren al wel geruchten dat er voor een nieuw thema gekozen zou worden.
     
    inoway vindt dit leuk.
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dude....
     
    Nephasth en Beltoni vinden dit leuk.
  14. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Zag zo snel niet dat het al was gepost, doe maar relaxed! Zag wel een discussie, maar niet een link naar een bericht. Je kan ook gewoon zeggen dat het al was gepost i.p.v. een reactie als deze! Nodigt mij niet uit om in het vervolg nog iets te posten als het gaat om nieuws items over een game.
     
  15. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Kom op, dit is wel een beetje een overtrokken reactie 8)

    Maar goed, bovenaan vorige pagina stond het en je kon het ook wel een beetje afleiden aan de posts die gemaakt zijn :+
     
  16. Smirnoff

    Smirnoff Wahed fenomeen.

    Berichten:
    703
    Leuk Bevonden:
    217
    Kan jij nog schoenen kopen met die tenen van je?
     
  17. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
  18. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Vietnam helemaal vergeten. Laat maar komen, dat was in Bad Company 2, uit mijn hoofd, echt het beste wat die game had te bieden.

    Ik lees nu Matterhorn van Karl Marlantes, dus Vietnam zou heel welkom zijn!!!
     
  20. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Het zal toch wel op een hedendaagse shooter terechtkomen :+
     

Deel Deze Pagina