1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Battlefield 1

Discussie in 'Games' gestart door Ypuh, 14 dec 2015.

  1. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Net een dag terug van vakantie, zie net in mijn mailbox een beta key staan. :D Tering, ik wist helemaal niet dat dat nu was. Fucking awesome verrassing zo ineens!

    Beta staat inderdaad tussen de 'Ready to Install'-lijst
     
  2. locoboy

    locoboy Active Member

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    27
    Ik word wel gek van die snipers nu pfffffffff.
     
  3. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Ondanks dat het nog maar de beta is vallen textures van de soldaten echt tegen.
    Ook weer die lelijke kartel randjes op gebouwen.
    Het zal in de final game vast wel iets mooier uit zien, maar wat blijft die Xbone een gedateerde console :mad:

    Speelde verder prima weg en dat blijft toch het belangrijkste.
     
  4. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Jesus wat vind ik dit een vette game _O_
     
    Beltoni vindt dit leuk.
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Over het algemeen prima game. Het is Battlefield zoals elke Battlefield met wat Battlefront menu's eroverheen.
    Zijn wat dingen die ik graag anders zou willen zien. Oude CQ terug. Het is niet super slecht nu maar een comeback ofzo is gewoon uitgesloten echt. Daarnaast was oude CQ prima en zie ik niet echt een reden om dat juist te vervangen. Reviven is raar nu. Het icoontje (die totaal niet opvalt btw) komt pas als diegene die dood is om een revive vraagt ipv een standaard icoon gelijk als die dood is. Daarnaast vraagt niemand er echt om en drukken ze gelijk op respawn. Maakt medic een beetje nutteloos. Zeker ook omdat ze oude CQ dus vervangen hebben.
    Gespot worden op de minimap als je schiet moet ook terug. Nu wordt je alleen gespot als je gespot wordt. Wat heel weinig gebeurd. Reden dan veel campers nu veel makkelijk kunnen blijven zitten en je veels te vaak in je rug geschoten wordt. Verder is de map oke. Niet heel bijzonder. De trein is wel tof en Elite class vind ik ook niet zo erg.
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  6. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Heeft iemand toevallig een code over voor mij?
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Niet missen als je een charge doet. :p

    [​IMG]
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  8. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Niet eerst potato gaan als een charge mist ;)
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Heerlijk dat je je FOV kan aanpassen op consoles. Gelijk hoger gezet en voelt een stuk beter.
     
    Raafie vindt dit leuk.
  10. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Heerlijk dat er nu alleen insiders zijn en alsnog de helft er geen kut van snapt :+ Zal vanaf morgen helemaal een feest gaan worden..

    "SARGE, What's the objective? Sarge, What next? Sarge?"
     
  11. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    Dat ontdekte ik net ook inderdaad, straks ff mee spelen. De sniper speelt echt lekker trouwens, veel gemakkelijker dan bij de vorige battlefields, misschien wel iets te gemakkelijk. Vind de hele game wel lekker spelen, alleen soms in voertuigen een beetje last van rubberbanding ofzoiets.. Zal wel verholpen worden. Ook hangt het pauze menu vaak 10 seconden vast ofzo. Verder echt helemaal top deze game, dikke battlefield momenten alweer gehad!

    Btw @Hybrid , @Maddmonkey , @Avalon Scorpion en de rest waar ik normaal mee speel, ik ben gebanned op xbox live voor een week. Dwz, ik kan nog wel gamen maar kan niet meer in een party of berichten versturen...
     
  12. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    Verwijder deze maar
     
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Wat heb je nou weer uitgehaald :+
     
    Korkss vindt dit leuk.
  14. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    Ik had iemand uitgescholden met een private message omdat die persoon de hele lobby zat te kloten met achterlijk gedrag. Schijnbaar heeft die figuur mij toen aangegeven.. Tenminste ik denk dat het daardoor komt :+
     
    Korkss en Maddmonkey vinden dit leuk.
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ingame voip kan wel?
     
  16. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Code ingevoerd,... netjes kijken bij ready to install,.... huh niks, noppes,....

    [edit]
    Ben blijkbaar zo scheel als een tekkel met een zonnebril op,.... gevonden.
    [/edit]
     
    Mallakai en Hybrid vinden dit leuk.
  17. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Jeuj hoef geen nieuwe videokaart. [​IMG]
    1080p Ultra netjes 60fps met VSync met de GTX970 (zonder overclock en zonder de driver update van Nvidia
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  18. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    I have been looking on the subreddit since Insider codes launched and I have noticed the complaints of lack of class, weapon, and medal progress.....so after 6 hours of testing, I figured it out. There is currently a bug that causes any game after your first one on a certain server to not record class or medal progress. this means that in order to unlock the class weapons and complete medals, you have to leave a server after your first game, and go to another one, and repeat this every game. I hope DICE soon finds out about this and patches it, but until then I hope this post helps you guys unlock more weapons and gear.


    En die medal lijkt alleen progressie te tonen als je trackt.
     
  19. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Wauw... Ik was echt mega hyped toen ik hoorde dat we terug in de tijd gingen. Nog meer toen ik de trailers zag. En nu na wat potjes spelen is het helemaal weg.
    Het voelt zo raar, veel te veel battlefront invloeden erin. Arcady ofzo, ik bedoel in vorige BF delen hoefde ik geen vehicles (lees ik kon er niks van) en nu is het besturen zo easy.
    Ga mezelf nog wat potjes pushen maar ik twijfel ineens of ik deze game wel ga halen...
     
  20. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Dacht dat ik een battlefield Insider was maar geen code ontvangen. 13 augustus heb ik me wel ingeschreven voor de bèta. Hoop dat ik dan morgen aan de slag kan...
     

Deel Deze Pagina