1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Battlefield 1

Discussie in 'Games' gestart door Ypuh, 14 dec 2015.

  1. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Wat een klootzak. Gelukkig ben ik altijd beschaafd in party's.

    Hahahahahaha sorry :+
     
  2. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    ... ja. Jij wel :+

    Ben maar vaak zat verbaal verkracht door je @Maddmonkey. Geeft niet ... vind ik lekker.
     
  3. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Het is zo makkelijk dat ik het zelf niet eens meer leuk vind om in zo een ding te rijden.Totaal geen uitdaging. Desondanks wel een nette score :)
     
  4. iNdie^

    iNdie^ Team Pulp

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    79
    Haha hij vergeet erbij te vertellen dat die 5 deaths dan waren omdat ik hem wilde reviven :p
     
    Rampage vindt dit leuk.
  5. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Hahahaha :+ En dat die deaths van mijzelf kwamen omdat iemand zonodig een Medic Medaille moest halen en mij gewoon constant revivede. Heerlijke momentjes waren dat.
     
  6. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938

    imo allemaal goede punten die hij maakt
     
    Zumpelvelder en nicotet vinden dit leuk.
  7. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Ik heb eerlijk gezegd nog nooit in een light tank gezeten. Maar dat verklaart wel die 40-0 scores van sommige spelers. En ik maar denken dat het zieke pro's waren :+
     
  8. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Als je met een Light Tank een beetje op afstand blijft ben je haast niet te pakken... Mocht iemand je raken rij je zo naar een veiliger plekje en repair je de boel even. Te makkelijk! :lol:

    Ik irriteer me nu wel langzaam aan het feit dat mensen zo slecht zijn met het uitvoeren van hun taken. Vraag je om munitie of een medic doet bijna nooit iemand iets. Alleen maar allemaal voor eigen succes gaan of hoog in de bergen liggen te snipen...
     
    Laatst bewerkt: 5 sep 2016
  9. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    In die landships kun je ook echt enorme killstreaks halen als je met minimaal twee man erin zit. Vanmiddag 46-0 score in een landship.
    Stoor me zelf niet aan tanks al zijn ze wel OP (of iig, er valt niet veel tegen te doen behalve anti-tank grenades). Waar ik me soms wel aan stoor is die flame-thrower, die eet echt bullets, niet normaal :/

    Welk level zijn jullie nu?
     
  10. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Light tank is gewoon een beetje uit balans. 1 man maar die zichzelf ka. Repareren, gebouwen op kan blazen, mensen kan shotgunnen met die secondary van een km weg en zich kan verweren tegen andere tanks en komt ook nog het meest in de buurt bij de huidige tanks met een 360 graden draaiende koepel.

    Die andere twee vind ik alles behalve OP.
     
  11. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Dit zijn precies de redenen waarom ik deze Battlefield zo gaaf vind. Chargen geeft echt een adrenaline kick en die schreeuw nadat je iemand in de fik zet... damn

    [​IMG]


    (don't mind mijn schoten, ik moest wat proberen om niet gesniped te worden :+)
     
    inoway, RemcoM, Remo NL en 3 anderen vinden dit leuk.
  12. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    is dat niet altijd zo? volgens mij moet je geluk hebben om in een squad te komen die daar voor gaat.
    en ik pleur gewoon een munitie kistje achter iemand die aan het snipen is, of als er een groepje staat plop, kistje. punten lopen wel binnen.
    medic heb ik inderdaad nog erg weinig gezien.

    gisteren weer even BF4 gespeeld, en dat was een groep die echt voor hun doel gingen. voelde weer geweldig.
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Open beta. Iedereen en zijn moeder speelt het nu. In de volledige game is het altijd een stuk beter.
     
  14. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Die elite classes (Vlammenwerper e.d.) kun je met 1 melee aanval van achteren doodmaken. ;)
     
  15. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    @Hybrid spawnde samen met een stel team-maten voor m'n vlammenwerper :+

    "O ... je bent daar dus"
    MULTI-KILL :D
     
  16. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Als je met iemand samenwerkt is die LMG gast ook super sterk.Van het weekend voor het eerst opgepakt en meteen een 20+ killstreak bij C gehaald omdat ik steeds door een Squad mate Health packs kreeg .Ging uiteindelijk alleen door een verdwaalde tankkogel dood
     
  17. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Dit is me ook al een paar keer overkomen. Echt lullig.
     
  18. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    zou wel leuk zijn als ze de laatste dgn toch nog even een nieuwe map er bij gaan doen
     
  19. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Denk niet dat ze dat zo laat nog gaan doen, dan was dat eerder iets voor afgelopen maandag geweest ofso.
     
  20. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    is met BF3 nmw ook gedaan en ze kunnen het altijd nog verlengen t/m weekend

    geruchten zijn er iig mbt nieuwe map
     

Deel Deze Pagina