1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Battlefield 1

Discussie in 'Games' gestart door Ypuh, 14 dec 2015.

  1. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Kom net terug van vakantie en heb de beta helaas gemist, of is deze nog actief? (Scheelt me weer een download)
     
  2. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Nee vorige week al afgelopen
     
    McSparkle vindt dit leuk.
  3. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Ja heb al tijd gezocht maar kon hem nergens vinden helaas. Dan maar digitaal aanschaffen.
     
    Tim vindt dit leuk.
  4. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Als ik BF1 in de US store koop op de PS4 kan ik dan een Europese premium account daarbij aanschaffen?
     
  5. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Heb BF1 ook zelf via de US Store gepreorderd. Verwacht dat je dan premium daar ook moet kopen want DLC is vaak regio gebonden

    Edit//Snap nu wat je bedoeld gezien premium natuurlijk account gebonden is. Eigenlijk helemaal niet bij nagedacht.Als je de DLC los koopt zou het via de US Store moeten werken maar premium is idd even de vraag
     
  6. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Maar ik deel de DLC met alle accounts, dus dat werkt wel. Met GTA, die ik in de US store heb gekocht, kan ik bijvoorbeeld niet op mijn Europese account sharkcards kopen.
     
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Als je premium op een US account koopt, heb jij geen premium, maar kan je wel gebruik maken van de DLC/wapens. Ik weet alleen niet of premium compatibel is vanuit een EU account op een US game. Lijkt mij dat het hetzelfde is als DLC.
     
  8. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Wat is premium nog meer dan DLC/wapens?
     
  9. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Skins, assignments en battlepacks, maar dat had je ook gewoon even kunnen googlen.
     
  10. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik denk dat een losse variant van Premium word geactiveerd doormiddel van een voucher code, dus dat het gewoon gaat werken. Bij GTA zijn het in-game purchases die niet werken vanuit een EU account.
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    [​IMG]
     
    Bidle en Raafie vinden dit leuk.
  12. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Dat support nog op 21% komt verbaast mij wel.Had wel redelijke wapens maar de gadets waren imo wel een stuk minder dan de overige classes. Hoop dat ze met deze cijfers ook wat aan de medicijnen gaan doen.Revive icoon terug zou al een hele goede stap zijn
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Komt ook terug. Zat ook in de alpha met een timer etc. Geen idee waarom het niet in de beta zat.
     
  14. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    RIP medic :rolleyes:
     
  15. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Het schijnt dat voor een beta als deze maanden van te voren een aparte 'build' wordt gemaakt. Het is dus niet geknipt uit wat ze tot nu toe klaar hebben maar het is tijden geleden al gemaakt en vervolgens geoptimaliseerd voor de beta. In de tussentijd zijn ze gewoon hard aan het werk met de originele 'build' en daarom zaten bepaalde dingen niet in de open beta die in de closed beta alwel zaten.
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Probleem is een alpha build komt voor een beta build. ;)
     
  17. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Ach als je toch nooit mensen heelt kan je net zo goed geen medic spelen. Ik heb namelijk zelden medics gezien die ook daadwerkelijk mensen heelden.
     
  18. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Ik vermoed dat de closed beta(alpha) in dit geval later is aangemaakt dan de build van de open beta.
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hmm dat betwijfel. Maar ja maakt ook allemaal niet uit verder. :)
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Zo game in de pre order gegooid. Eerst EA Access gehaald en daarna via de Hong Kong store.
    Dus 10 uur vanaf de 13e met EA Access spelen en de release op de HK store is de 20ste om 18:00 ipv van de volgende dag. Screw die Enlister crap. :p
     
    Alexknl vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina