1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Battlefield 1

Discussie in 'Games' gestart door Ypuh, 14 dec 2015.

  1. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Deze countdown lijkt erop te duiden dat de game komende nacht om 4:00 released. Weten jullie of voor NL misschien al 0:00 als releasetijd geldt?
    http://www.bf1countdown.com/
    En hoe zou het zitten voor consoles in NL die in de US-marketplace zijn ingelogd? O-)
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Gaat niet om inloggen. Je release is gebaseerd op welke store je hem gekocht hebt. Als je hem op de US store heb gekocht dan is de release voor een nederlander om 06:00.
     
    Raafie en B Tender vinden dit leuk.
  3. iNdie^

    iNdie^ Team Pulp

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    79
    Krijg van wehkamp mailtje dat morgen de game tussen 11 en 3 komt. Maar dit is toch gewoon door de brievenbus te doen? Dadelijk moet ik nog een dag wachten :eek:
     
  4. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Normaal gesproken is wehkamp pakket post en moet je tekenen. Daarom laat ik het altijd bij een servicepunt van hun bezorgen en haal het dan zelf op
     
  5. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ook tegen goede mensen kan een tanker met behulp van zijn Squad het ontzettend lang uithouden. Zijn echt bij lange na niet alleen noobs waar je een enorme killstreak kan halen.. misschien eens zelf een tank proberen?
     
  6. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Gisteravond dan eindelijk B1 gespeeld een paar uurtjes, maar man man wat een dikke game is dit.
    Denk je dat je in een huis veilig bent voor een tank.. neehoor je bent zo dak en kansloos met deze game.
    Probeerde zoveel mogelijk bij de squad te zijn en objectives te voltooien, maar merk (of het ligt aan de squad)dat ze maar wat doen, schieten knallen, lopen overal maar heen etc.

    Weekend maar @Maddmonkey & @Hybrid joinen, tenzij zij ook maar overal en nergens lopen :p :+
     
    Hybrid en B Tender vinden dit leuk.
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Leuk, maar dit is een videogame en niet het echte leven. Enige tank die een crew nodig heeft, is de landship. De rest heeft maar 1 plek nodig of weinig meerwaarde met teammates.
     
    Korkss vindt dit leuk.
  8. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Nee denk dat hij een grapje maakt :eek:
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik denk dat ik hem ook maar via Live ga kopen. Heb morgen een drukke verjaardag en geen zin om post nog apart af te wachten.

    Zin in de campaign, ook al is die maart kort en me daarna af te laten knallen door @AntraXxX . Zijn vingers jeuken al sinds Bad Company I. :+

    Maar goed, we doen ook even een als team samen, als dat kan. :thumbs:
     
    AntraXxX vindt dit leuk.
  10. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Perfect getimed. 10uur trial zojuist voorbij, morgen meteen met de game verder.
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    0.00, zag het net staan toen ik de standard edition aanschafte. :D
     
  12. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Vandaag al binnen gekregen maar kan hem zaterdag pas spelen :mad: Janken.
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Nl Store is zo belachelijk overpriced... Snap niet waarom men daar haalt
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Battlefield is voor mij dan ook de grootst mogelijke uitzondering. Nu ik reviews aan het nakijken ben en de game aan het scoren is vind ik het wel even best.

    Ik haal eerlijk waar ook zelden van MP omdat het zoals je zelf al zegt veel te duur is. Ik ga straks spelen, maar deze uitzondering zal ik voor zelden een andere game maken.

    En na al jullie verhalen wil ik gewoon direct los kunnen om 0.00 en hopelijk vallen de laadtijden in de SP mee. MP maak ik me later wel druk om. :)
     
    Laatst bewerkt: 21 okt 2016
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Hoe vinden jullie deze spelen t.o.v. BF4? Beter/minder goed/maakt het niet uit?
     
  16. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Veel beter. Meer sfeer, een echte oorlog waar je in zit, geen lock-on bullshit, mooie omgevingen, squad focus en een single player die mij veel meer is bijgebleven dan vele andere shooter SP's.
     
    B Tender en AnubisNefer vinden dit leuk.
  17. Suleyman

    Suleyman Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    32

    Ik haal het via de store omdat ik met een vriend account deel waardoor ik alle spellen voor 35 heb.
     
  18. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Je kan ook de US store doen en het spel voor 30 (of met EA acces nog minder) halen.
     
    Santino vindt dit leuk.
  19. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Niet mee eens, ik kan in een heavy tank vlaggen in mijn eentje cappen. Gisteren nog een mooie game op Sinaï Desert gehad waarin ik de hele tijd in een heavy tank heb gezeten. 13 flag captures, 17-1 en 43000 punten.

    Mijn punt was iig dat tanks sterker zijn dan in BF4 en er daarom minder rondrijden, ik vind dat tof want itt BF4 moet je in deze game veel beter samenwerken om een tank kapot te maken!
     
    inoway vindt dit leuk.
  20. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Jep, ik heb Fifa 17 en Battlefield 1 voor in totaal 50 euro. Voor dat bedrag heb je nog niet eens Battelfield 1 in de NL store. Lang leve gamesharing! :D
     

Deel Deze Pagina