Is battlefield 1942 voor de XBOX al uit? zo nee wanneer komt hij dan? Kun je battlefield split-screen spelen?
is echt een super gaaf spel op de pc heb ik em al gespeeld maar voor de xbox zal die binnenkort uitkomen dat wordt vast een genot voor het oog
Ik heb hem ook voor de PC ik krijg de hele tijd fout in BF1942.EXE. Maarja WANNEER komt battlefield nou uit de 1 zegt 15 oktober de ander 2003 en dan weer binnenkort (ik word gek) Kun je hem nou split-screen spelen op de xbox?
als ie pas in 2003 komt.....doet ea er dan misschien wel xbox live mogelijkheden bij ? daar is het spel immers voor gemaakt (online gaming)
Battlefield 1942 Platform: PC, Xbox Genre: Aktie Developer: EA GAMES Het spel komt zomer 2002 beschikbaar voor de PC en winter 2002 voor het Xbox Videogamesysteem van Microsoft. dit staat op eagames.nl, maar op eagames.com kan ik het niet vinden. ik hoop maar dat eagames.nl wel recent is en eagames.com het niet duidelijk heeft aangegeven.
denk je... helemaal niks is zeker en omdat B1942 echt een multiplayer spel is moet EA het wel op Xbox Live uitbrengen of ze willen of niet... ze hebben gezegd dat ze geen spellen gaan uitgeven voor XBL maar de tijd zal het leren
1942 Battlefield is gebaseerd op multiplayer, natuurlijk halen ze de multiplayer option er af!!! Ik ben benieuwd hoeveel bots de X box aan kan.
Ik heb hem voor de PC maar hij doet niet http://archief.xboxworld.nl/forum/showthread.php?threadid=8213&goto=newpost