het was zon spelletje van hij komt wel-hij komt niet, maar weten jullie meer ? het lijkt me zeker wel vet als hij komt
nee komt niet, is al een dikke tijd bekend dat EA geen Live! titels op de markt brengt tot aan *-*04 ofzo mits MS de live! bullshit uithanden wilt geven tis mij allemaal ook vaag. maar aangezien BTF een echte multiplayer game is kenne we dat wel vergeten. hij had trouwens al uit moeten komen in oct -02 als alles gedaan was
Op de eerste plaats zouden ze battlefield voor de xbox launchen met alleen single player... maar doordat live aangekondigd werd dachten ze van shit man niemand koopt dit spel meer als het alleen singleplayer is en eigenlijk als multiplayer spel bedoelt is.....dus ist gecancelled...denkik
Xbox is gebouwd voor online play, Xbox is ook aangekondigd mét online play - Dus dat is niet de zaak. Battlefield zou op de Xbox komen omdat dat juist super zou zijn met een Xbox, online. Maar daar EA het niet echt heeft op Microsofts Live concept en EA in principe niks verdient aan het uitbrengen van Live games of het draaien van Live games doen ze dat dan ook niet.
Die Zoek machine zit er niet voor niets jongens... volgens mij zijn hier heel veel threads over. link 1 link 2 link 3 link 4 link 5 link 6 link 7 link 8 De zoek machine doet wonderen...
Hmm ! Ja het is idd al een hele tijd bekend van EA. Die zitten volgens mij aan Sony vast meer dan dat ze willen dat Microsoft Live uit handen geeft maar daar kan ik er naast zitten hoor!