Battlefield 1942 .. wie heeft er nog niet overgehoord. Ik heb dit spel echt al kapot gespeeld op de pc .. me vingers waren vastgeplakt aan me toetsenbord .. het enigste wat ik nog kon zeggen was: "Roger that!" "Enemy units spotted!" "Defend our base!" Toen ik opeens een mooie X-Box in me kamer had, moest ik mijn chirurgisch mijn vingers van mijn toetsenbord laten verwijderen ... zodat ik mijn kon begeven in de wereld van de X-Box. En wat lees ik..Battlefield 1942 komt ook uit op de Xbox met volledig Live ondersteuning. UC en Halo e.a. krijgen nu een heeeel erg zware concurrent erbij! En X-Box krijgt er weer een toptitel bij
Erm, volges mij ondersteund BF1942 geen XBL, naar wat ik weet, wordt dit spel echt een sp game, met geen tot weinig mp mogelijkheden.
omdat EA een bedrijf is geworden dat alleen maar aan de pegeltjes denkt, en dan ook maar vrij weinig ziet in het ondersteunen van XBL aangezien dit alleen maar geld kost en de grijze massa toch rip offs zoals fifa en crappy ports zoals NFS blijven kopen.....
Battlefield SP? Lijkt me sterk. Het is alleen Multiplayer .. daarvoor is het spel gemaakt en word gereleased bij Xbox live .. EA zou echt dom zijn dat ze BF 1942 niet uitbrengen met ondersteuning voor Live
Ja, tenzij ze de single-player wat beter maken dan op de pc. Dan zijn nog niet heel slim maar toch ale een verbetering.
Heb je Battlefield al eens SP gespeeld op de pc. Ik noem het niet eens SP .. eerder :r Maar multiplayer is echt geweldig. Daarvoor is het spel gemaakt. Ze kunnen nooit de actie en sensatie van MP omtoveren naar SP met bots. Dat is onmogelijk. Doet EA dat wel .. dan hebben ze een flop spel voor de X-Box .. en dat is wel jammer. Met de kracht van de X-Box zou het toch mooi zijn om met 64 spelers tegen elkaar te knokken.
Veel mensen in veel andere topics doen hun beklag over dat EA, ik koop geen spel meer van hen als het zo moet. [cursus=mierenneuken] Trouwens het is Xbox geen X-Box, en ook is het Xbox Live en geen X-Box Live! Oke? Mooi. [/cursus]
Nee dit is te makkelijk: Cursus dubbelposten gevolgd ofzo? Hahaha, geintje. Nee ik heb geen cursussen gevolgd, maar het viel me nou eenmaal op dus... Als het je irriteerd doe ik het wel niet meer...
Wat een mierenneuker. Post liever ontopic dan die onzin. Ontopic Zodra ik BF heb dan knal ik elke mierenneuker omver .. ook met controller!