Zijn hier mensen die dit spel hebben? zoja heb je zin in een battle met mij? Laat je msn even achter Groeten Nico
Wish I had... Misschien wel over een week want we krijgen een nieuwe pc Guess witch game i'm gonna buy?
Ik speel BF maar voornamelijk Desert Combat. Ik wil wel een keer tegen je spelen of samen. Dan neem ik wel wat mensjes mee die ik ook ken die ook spelen.... ....breas_401@hotmail.com
echt te gek spel alleen het geluid doet het niet bij mij door die patch weet iemand wat ik hier aan kan doen.
Een wereld spel ik vind 'm zelf vele malen beter als Mohaa.... je kunt vliegen, rijden in Tanks, Jeeps, Pantserwagens, etc etc etc Het enigste rammelige eraan is dat het geluid soms iets apart doet of tikt. Maar iig deze game speel ik het meest via gamespy van al m'n spellen.
ik heb die nieuwe patch al gedownload en ik heb ook het spel gekocht dus wat kan dan nog meer het probleem zijn van het rare geluid
ik heb RTR ook en als je online speelt is het wel een leuke uitbreiding , meer actie en zo duur issie nou ook weer niet maar speel nu alleen nog maar desert combat veel leuker
Ik _dénk_ dat ze hem bij de Pu zelf ook wel hebben gespeeld en dus ook hebben/hadden, en zij zijn en blijven 'proffesionele' game-verslaggevers. Dusja, er zal waarschijnlijk wel een kern van waarheid in zitten hè, wat de PU zegt
Sry voor de late reactie maar ik vind roads to rome ZOOO COOL!!! gewoon al die levels zijn cool, veel bugs zijn verbeter, coole tanks en planes en gewoon tis super cool.
Great game beide maar desert combat alpha is de beste mod ervoor . 0.3 is nu uit en heeft meer vliegtuigen en verschilende mannetjes dan in 0.25. Een leuk aanradertje voor degene die hem willen hebben.
Is dat echt wat dan die mod???? ben er nooit zo kapot van van die dingen. Of zijn dat gewoon een soort extra levels ofzo ?
En hij is mooooooooooooooooiiiiiiiiii die mod echt uberwreed, straaljagers, heli's, russische geverchtshelicopters, C&C generals Bom wagens.....ik gaat weer verder spelen...
ik heb die mod ook en hij is echt te gek het geluid doet het nu ook weer bij mij (is wel vaag dat hij het nu wel doet met die mod). ik heb alleen geen joystick dus ik kan niet met die heli vliegen maar de andere dingen zijn wel toegankelijk voor mij dus dat is echt lagge. met die mod lijkt het veel meer op een echte war(veel drukker)
Dit plaatje kwam ik net tegen......is ook van battlefield, maar ik heb dat vliegtuig nog nooit gezien. Wie wel?
Nou het vliegtuig ben ik zelf al tegenkomen, 't staat op hun eigen site Battlefield @ Nicotjeh: Kun jij online spelen dan met Battlefield ??? En met die mod ik zou 't gewoon proberen als 't niet werkt kun je 'm gewoon weer uninstallen, d'r is namelijk een aparte uninstal voor de MOD. En als je niet online kunt spelen, geloof me en koop de originele versie je weet anders niet wat je mist. KNIEPERD