heho, speelde Battlefield alijd online, tot weet ik veel ergens in Mei ofso, en toen ik niet meer online, welke patch zou ik moeten downloaden??? 1.6.19, of moet ik dan ook eerst nog die 1.5 patch doen, of nou 1.5 tot 1.6.19 of nou allemaal??? waar staat in Battlefield welk patch je heb???
je moet denkik 1.6.19 Full Version hebben, alsdie er niet is probeer 1.6 Full te krijgen en daarnaast 1.6.19 Lite version. Als dat er niet is: 1.5 Full version en 1.6.19 Lite Uhm rechtsonder in de hoek? dat zou ik moeten opzoeken helaas!
Ehm misschien kon hij het niet vinden en daarom vraagt hij het hier. Want op een website staan alle updates, maar er staat niet bij welke de nieuwste is.
Ik speel al een tijdje de demo van 1942. Is wel een vette demo, ik zit erover te denken om het spel te kopen. Maar ik vind hem net wat te duur. Dus ik doe het nog even met die demo (wake island online).
nee ik heb hem gekopieerd(me ouders zijn gescheiden en dus heb ik hem voor bij me vader gekopieerd en bij me moeder heb ik de oficieele cd)
Daar zal het dan aan liggen hé, zul je tog de volgende keer de orginele cd moeten meenemen wil je hem bij je pa spelen...