1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield 1943: Pacific

Discussie in 'Algemeen' gestart door Aernhem, 6 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Inderdaad, voor 13 euro is een arcade game van dit caliber echt een koopje.

    @ 1infinity, haha je weet dat dit nachtwerk gaat worden he. :9
     
  2. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    ik snap niet waarom iedereen zo gehyped is om dit spel? Tegenwoordig kan bijna iedereen de volledige Bf1942 op zijn pc draaien en dan heb je veel meer maps/wapens etc.
     
  3. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Daar heb je wel een punt. Hoop dan ook dat ze een nieuwe mappack gaan releasen na een tijdje. :)

    Moet er wel even bij zeggen dat Wake Island IMO één van de beste multiplayer maps OOIT gemaakt is.

    Daarnaast komt dat Battlefield maps van een ander kaliber zijn dan bijv. Call of Duty. Je hebt zóveel meer mogelijkheden en je komt steeds nieuwe dingen tegen. Omdat je uitgebalanceerd geheel hebt van;
    - Vliegtuigen
    - Tanks
    - Boten
    - Land

    Zul je hele vette situaties krijgen. Dat is ook het verslavende aan Battlefield.

    Tsja.. maar om nou een pc game van een jaar of 6 terug nog online te spelen. Vraag me af hoeveel spelers en servers er nog zijn.
    En vaak komen er op een gegeven moment cheaters en al die onzin als EA niet meer oogje erop houdt.
    Deze game ziet er 10x beter uit, nieuwe engine maar vertrouwde gameplay van de BESTE online oorlogsgame OOIT gemaakt (imo!!).
    Call of Duty en bijv. Counterstrike zijn erg goed, maar Battlefield plaatst je echt in een oorlog. Vliegtuigen die over je heen vliegen (bestuurd door reallife mensen) tanks die om de hoek komen rijden etc. etc.
     
    Laatst bewerkt: 4 jul 2009
  4. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Battlefield > COD. :thumbs:
     
  5. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    ben ik niet met je eens.

    Heb bijna alle BF's gespeeld en ze bevatten bijna allemaal lag. Met name Vietnam kon er wat van
     
  6. s0kkie

    s0kkie Nicolas Corbin

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja Vietnam was een ramp, dat ben ik met je eens. Maar de rest van de PC Battlefields hadden geen lag. Op Titan mode van 2142 na dan.
    De console versies hebben tot nu wel allemaal lag gehad.
    Maar bij deze hebben ze de netwerkcode verbeterd ten opzichte van Bad Company.
     
  7. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Vietnam zat vol met bugs, lag, stuttering, disconnections, etc etc.

    Klopt, maar toch is dit de shooter die ik het meest in mijn leven heb gespeeld. Als het allemaal liep, dan ken ik geen vettere shooter hoor. De wapens, de voertuigen, de maps, de tactiek, de helicopters, de muziek, de gehele setting, echt alles was vet. Ik heb die game jaren gespeeld, soms weken lang elke dag enkele uren. En deze game wordt nog steeds gespeeld. Veel leuker dan de nieuwe battlefields, waar echt helemaal geen plek meer is om rustig met 4 man een vlag te veroveren en te verdedigen met boobytraps en ed. Nu heb je upgrades, rankings, perks, killcams, dat je snipers en andere vijanden soms op de map kan zien (waardeloos) en ga maar door. Voor mij verpesten zulke zaken juist de nieuwe shooters.

    Ik hoop zo dat dit gaat werken, dan komt er misschien ook nog een arcade vietnam.
     
    Laatst bewerkt: 4 jul 2009
  8. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Battlefield 1942 niks van gemerkt. Maar dat was nog wel de tijd dat je zelf servertje moest pikken. En als je dan gewoon een koos met lage ping was het vrijwel lag-loos.

    CoD is gewoon een supergame.. maar maar op één vlak namelijk het schieten. Wat dat betreft gewoon het best imo. Maar Battlefield geeft de complete oorlogservaring. CoD slechts het schiet gedeelte.
     
  9. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    ben ik met je eens.

    Waar ik mezelf ook altijd aan ergerde in BF games was dat de helicpoters en vliegtuigen te goed waren.

    in BF2 kon je zelfs niet eens een vliegtuig uit de lucht halen met AA. Enigste manier was zelf vliegen en iemand neerhalen.

    Ben benieuwd hoe dat hier werkt. Ik ga deze game zeker de trial versie proberen.
     
  10. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    Je ziet in wat gameplay filmpjes wel een aantal anti-air dingen. maar ik kan nog niet zeggen of die goed werken ;)
     
  11. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Dat was het goede aan Battlefield 1942..
    Vliegtuigen had je echt skills nodig. Niet 1000 rockets achter elkaar afvuren maar preciesie bombardementen (je moest precies timen en goed vliegen, want je dropt bommen). Plus vliegtuigen zijn trager en dus als je goed bent in anti air waren ze goed neer te halen!!!
     
  12. Hanzo187

    Hanzo187 Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij heb jij gewoon altijd op een kut computer lopen spelen want heb alle bf's zonder lag kunnen spelen.
     
  13. Twizzler

    Twizzler Active Member

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    Of een slechte verbinding.
    Speel al jaren de Battle Field serie en ook met Vietnam nooit problemen gehad.
     
  14. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Vietnam was nog wel de kutste BF, tenzij het 2142 is :+
     
  15. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik kan persoonlijk niet wachten op 1943, 1942 is nog steeds één van de coolste online games ooit! Hopelijk brengen ze wel download packs uit o.i.d. met meerdere maps! Of wordt dat Battlefield 1944 ? ;)
     
  16. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    BF Vietnam en 2142 zijn inderdaad wel de minste games uit de serie. 1942 heb ik destijds helemaal kapot gespeeld, dus ik kijk heel erg uit naar 1943. :cool: Ik hoop dat we deze keer geen last zullen hebben van lag en hitbox problemen. :eek:
     
  17. PatManZ

    PatManZ Active Member

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog een paar dagen en dan kunnen we hem eindelijk testen.

    Ben benieuwd hoe laat hij er woensdag zal zijn, moet nl 's avonds weg. Dus ben bang dat het pas donderdag wordt dat ik hem kan spelen.
     
  18. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Meestal om 11.00 hier. Ze staan tegenwoordig ook eerder op de marketplace van xbox.com dan die in het dashboard, was laatst met Worms 2 ook weer zo.

    Zit zelf nog steeds te twijfelen, heb nog precies 2000 punten en ben wel weer toe aan een afwijkende (in positieve zin) shooter. Dus ik denk dat ik hem ook wel haal.
     
  19. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    gewoon halen dus ;)
    denk trouwens dat de eerste paar dagen genoeg lag is.. want die servers gaan opeens in volle toeren draaien.

    Wat gameplay filmpjes (vrij weinig tot geen actie, maar toch mooi);
    [yt]KTfEwcviz58[/yt]

    [yt]Z_LCgRBLWVY[/yt]

    [yt]mo83zA-5lcY[/yt]

    [yt]kx0kUGsFwBQ[/yt]

    [yt]DjISujhHrzo[/yt]
     
    Laatst bewerkt: 5 jul 2009
  20. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, ik vind Vietnam, en al mijn maten ook, echt veruit de vetste uit de serie. Ok, er zaten veel irritante bugs in, maar met een beetje tweaken kwam je een heel eind. Ik snap niet dat deze game zo slecht wordt gevonden.

    Echt retegaaf hoor. Zeker als je goed samen speelde. Het was iets sneller als 1942. De wapens vond ik beter. En de toevoeging van helicopters was toch echt vet? Wat vinden jullie zo slecht dan tov andere battlefields?


    Maar goed, zo zie je maar, smaken verschillen. Ik ken zelfs iemand die 2041 helemaal te gek vind.
     
    Laatst bewerkt: 5 jul 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina