1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield 1943: Pacific

Discussie in 'Algemeen' gestart door Aernhem, 6 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Elk eiland heeft een toren met een radar/satelliet ding op het dak, met een dichte deur (er zit er bv. een op Wake island boven in het vliegveld gedeelt). Je drukt op b om naar binnen te gaan (als de air raid beschikbaar is en er niemand anders in zit). Vervolgens bestuur je 3 vliegtuigen, waarmee je dan beslist waar en wanneer je bommen dropt.
    (Als je dit bedoelt tenminste).
     
  2. Roberto

    Roberto ....

    Berichten:
    308
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind m stiekem een beetje eentonig al worden, zit nu pas op 5 uurtjes..
     
  3. Priest

    Priest Just Live Your Life.

    Berichten:
    1.042
    Leuk Bevonden:
    0
    eindelijk hij werkt!!!!

    Echt toffe game speelde net een potje met stelletje suicide bombers die gasten chrashen met hun vliegtuig gewoon boven op je :x
     
  4. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Waarom werkt ie bij jullie wel... Moet je eerst de game kopen ofzo?
     
  5. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Log ff in op EA.com en daar kan je een ander EA account linken aan je GT.
     
  6. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Dit krijg ik... 8) Heb geen fucking idee wat de Classic-Account inhoudt en hoe die heet.
     
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
  8. Gradekocks

    Gradekocks Gta + Fifa = Me

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet gwn mijn hotmail niet meer van het account.
     
  9. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Natuurlijk weer een paar potjes gespeeld vandaag, ging opzich best goed, was alleen wel zwaar laggy soms.
    Tot gister avond had ik het nog niet voor elkaar gekregen iemand te vermoorden met bommen (tanks/vliegtuigen/auto's/mensen), maar de teller met bommetjes staat nu op 7+ ongeveer.

    Ik heb met deze game echt weer plezier in een shooter, das lang geleden voor mij.

    Net mijn eerste freeze gehad, las op de forums van ea dat het vrij veel voor kwam.
    Nog een dingetje, heeft iemand al last gehad van een soort van artifacts? Tot 2 keer toe, alleen aan het begin van een ronde, als ik gelijk in een vliegtuig sprong, kreeg ik een dikke lange streep met alle kleuren van de regenboog precies op dezelfde plek in de cockpit. Dit duurde maar een kleine 3 seconden.
     
  10. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja heb ik ook vaker last van gehad van Artifacts , vooral met een vliegtuig !
    het is voor mij ook weer lang geleden dat ik echt super veel plezier in een online game

    Ik heb trouwens net ook de Motorman achievement gehaald , ik hoef er volgens mij nog maar 1 :D

    Erg verslavende game hoor
     
  11. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik nu de enige xbw lid dat nog op een oude standaard TV zit te gamen? maw, iedereen al een HDTV hier?

    Ik dacht dat het meerendeel nog normale tv's zou hebben.

    En ik heb het nog eens geprobeerd, maar deze game is echt niet te doen op SD. He, wat shit zeg.
     
  12. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Die artifacts heb ik nu ook al een paar keer gehad, soort verticale zwarte strepen. Het geluid is bij mij ook niet helemaal in orde, veel gekraak over de achterspeakers. Af en toe lijkt het ook alsof het omgevingsgeluid opnieuw wordt ingestart, met name zodra er vliegtuigen overvliegen.

    Verder is het echt een gaaf spel! Heb een uurtje of vier gespeeld en het loopt zodra je eenmaal in een match zit prima. De hitbox is voor mijn gevoel ook een stuk nauwkeuriger dan in BF: BC. Headshots worden veel beter geregistreerd.

    Edit:

    @Bertje sim, gebruik je de standaard meegeleverde beeldkabel met gele, rode en witte stekker of zo'n 'MS advanced rgb kabel'? Deze laatste geeft in ieder geval een beter beeld dan de standaard kabel.
     
  13. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    De standaard kabel heb ik. Ik heb geen andere. Misschien kan ik het eens proberen.

    Ik lees op de ea en battlefield fora dat heel veel mensen hier last van hebben met een SD tv, dus ik hoop toch op een patch.

    Deze game is veel te leuk om te laten liggen.
     
    Laatst bewerkt: 11 jul 2009
  14. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    3 vastlopers in 15 minuten, ik neem ff pauze.


    Ik heb die RGB kabel scheelt een hoop op mijn SDTV. Veel beter kleuren.
    Daarnaast zag je altijd een soort van dubbel beelt, heel licht, waardoor sommige letters beetje dubbel was en alles onleesbaar. Daarna alles veeel beter.
     
    Laatst bewerkt: 11 jul 2009
  15. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Hehe Bertje Sim, dat is de reden dat ik mijn HD TV gewoon MOEST kopen, in bad company had ik hetzelfde probleem als wat jij nu beschrijft, niet zo extreem maar het was er wel.

    @Arjan

    Klopt, bij mij wil het geluid ook wel eens raar doen, soms ontbreekt het volledig bij bepaalde wapens.
     
  16. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een sneaky ''hehe'' om je post mee te beginnen.

    Hehe, ;-).
     
  17. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat je idd wel van het uitstervend ras bent _O_

    Ik heb volgens mij al 3 of 4 jaar een "hd" tv
     
  18. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik geef het op. Het server probleem is al een stuk verholpen maar nu zijn het continu vastlopers. Ik zat in een party van 4, die van Aernhem liep 2 keer vast, van Jojo 2 keer, nog een ander 2 keer en ook de mijne 2 keer, allemaal op verschillende momenten :emo: Daarnaast ook al de hele tijd met lag gespeeld, toppie.
     
  19. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik vind de game gewoon onspeelbaar. Lag, gfx bugs, disconnects, vastlopers, EA, geluid werkt niet altijd mee. Heel jammer :{
     
  20. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb tot nu toe nergens last van gehad( zo'n 5 uur gespeeld).
    Alleen je moet in het begin even een paar keer proberen met een match zoeken maar dat is geen probleem. GFX glitches zullen vast wel opgelost worden. Ik kom ze ook niet vaak tegen moet ik zeggen. Mischien 3x gehad op 5 uur.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina