1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield 1943: Pacific

Discussie in 'Algemeen' gestart door Aernhem, 6 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    That pretty much sums it up. Gewoon tergend. In het begin waren het de servers en nu is het de rest. Ik wil dit spel gewoon normaal spelen maar elke keer is het wel wat. Ik heb veel slechte server/online problemen gezien, meestal ook van EA, maar dit is allemaal echt ontzettend slecht geregeld.

    En ja, er zijn mensen die nergens problemen mee hebben maar er zijn er ook veel te veel die wel problemen hebben.
     
  2. Lequero

    Lequero Let It Rain

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga het nog een paar keer proberen, maar heb weinig hoop dat de problemen snel opgelost gaan worden. :'-(
    Volgende week iig Monkey Island, als ik die uit heb kom ik wel weer een keer terug... :)
     
  3. Arie MVP

    Arie MVP Active Member

    Berichten:
    641
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik het zo lees is dit spel het niet waard om te downloaden?

    En zit er nou een SP in of niet?

    Voorderest, snipers zijn die oke?
     
  4. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Qua lag en verbinding maken heb ik geen problemen dat werkt nu allemaal prima maar er zijn inderdaad wel eens gfx bugs (van die zwarte wazige strepen) en hij loopt wel eens vast. Maarja EA is hier een meester in..


    Gewoon downloaden
    Nee
    Ja prima!
     
  5. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Die graphics bug was bekend bij EA/Dice, maar kon niet gefixed worden voor de release (uitstellen zal wel geen optie zijn geweest). Hun grootste probleem op het moment is de lag/extra servers.
    De grafische bugs schijnen erger te zijn met veel lag. Zo'n beetje alle problemen die wij hier hebben zijn terug te vinden op de officiële forums van EA, ik heb zelf het idee dat als de verbindings problemen zijn gefixed, de rest ook wel mee zal vallen.

    Meh, die EA account manager werkt ook voor geen meter he, zo sloom als de pest, ik heb perongeluk het verkeerde email adres ingevuld bij BF1943, dus nu zit ik met 2 accounts, net maar een mailtje gestuurd naar de customer service hoe dat zit met samenvoegen van 2 accounts...
     
    Laatst bewerkt: 11 jul 2009
  6. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Geen last van bugs of vastlopers. Hier loopt ie als een trein. Heeerlijk spel.
     
  7. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Eindelijk aan de praat gekregen (dankzij Roberto), en idd je moet echt een HD TV hiervoor hebben anders zie je echt geen hol.

    Toch maar zo'n ding in huis halen dan, binnekort™.
     
    Laatst bewerkt: 11 jul 2009
  8. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Beetje overdreven niet.. ik speel ook gewoon op een sd tv...
    Zie genoeg en kill genoeg :)
     
  9. Mcnabby

    Mcnabby Active Member

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan het nog altijd niet spelen.
    "Unable to connect tot EA online" pffff.
    Wat is me dat toch met dit spel :-s
     
  10. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    En mijn xbox loopt door dit spel om de haverklap vast... nooit problemen met andere spellen :confused:
     
  11. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Die kerel van Dice die op 't EA forum post is eigenlijk een huichelaar. Hij zegt al een tijdje dat alles weer goed zo moeten werken en dat men af en toe nog tegen een probleempje aan kan lopen. Hij heeft tenslotte met vrienden probleemloos op de 360 en PS3 kunnen gamen. Ik ben vandaag nog geen één keer in een match terechtgekomen. 8) Het is ook elke keer hetzelfde liedje met EA. Met uitzondering van de BF franchise boycot ik zo'n beetje alle EA games o.a. vanwege dit soort problemen. Die gasten zijn echt heer en meester in het om zeep helpen van op zich goede games. =(
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Heeft iemand toevallig een filmpje of trailer met echte gameplay van dit spel? Lijkt me opzich wel leuk, maar strategisch gezien zit ik niet op een Worms I of II te wachten. ;)
     
  13. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier

    En Youtube bestaat ook nog en er staat ook een trial op de marketplace
     
  14. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik boycot al jaren EA. Maar dit wil ik echt graag spelen. Bad company heb ik na 1 uur weer weg gedaan, toen hadden ze al mij tuk. Nu ben ik er toch weer bijna ingetrapt. Hallelulah voor die trial. En dan toch weer dezelfde shitproblemen als destijds met de eerste battlefields met als klap op de vuurpijl vietnam.(wat ik dan wel weer veruit de vetste game vond)

    Er is nog niks veranderd bij EA, ook al zeggen ze van wel.
     
    Laatst bewerkt: 11 jul 2009
  15. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
  16. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    [GT]52578[/GT]
    [GT]52580[/GT]
    [GT]52582[/GT]
     
  17. J-E-N-O-V-A

    J-E-N-O-V-A Active Member

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    0
    vandaag ook al 3 vastlopers gehad. best irritant, lijkt wel alsof het telkens gebeurd als er een tank in beeld is ofzo..
     
  18. PhalanX

    PhalanX Active Member

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil niet zeggen dat alles zo geweldig loopt maar, geen 1 keer in een match? Vandaag weer een aantal uur gespeelt en iedere keer na 1 keer drukken in een match. Of ik nou quick match doe of met een squad van 4..

    Ben het met je eens over EA, Dice zou zich eigelijk moeten uitkopen en zelf games gaan uitbrengen :)

    Dat freezen van de xbox tijdens 1943 mogens ze wel een keer oplossen :{
     
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    EA hebben er volgens mij gewoon een handje van om te weinig servers neer te zetten omdat ze er rekening mee houden dat na een paar weken de ergste drukte voorbij is en ze zo niet met overcapaciteit komen te zitten.

    T is maar een theorie maar het is altijd opvallend dat EA spellen pas na een paar maanden als de grote meute alweer iets anders speelt goed speelbaar zijn, was zo bij BF:Modern Combat, bij BF:BC en nu bij BF:1942 is het de eerste week weer k*t met peren
     
  20. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Heb BF1943 nu zo'n 6 uur op de PS3 gespeeld en echt nog geen seconde lag gehad en ook geen last van glitches/vastlopers. Een match vinden duurt ook nooit langer dan 15 seconden. Normaal heb ik bijna altijf lag op PSN maar nu hebben ze de zaakjes wel goed voor elkaar. Zal er voornamelijk ook aan liggen er ongeveer de helft minder spelers op PSN zijn dan op 360
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina