1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield 1943: Pacific

Discussie in 'Algemeen' gestart door Aernhem, 6 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Ligt aan ea en dat probleem zou inmiddels verholpen moeten zijn. Anders moet je maar met andere shizzle spelen.
     
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    @Ferry: zal wel lag zijn ik had gisteren precies hetzelfde. Leeg meerdere keren de turret van een jeep op een gastje van nog geen 2 meter en hij wint alsnog.... gebeurt echt vaak.
     
  3. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Ja, ik had ook al het vermoeden dat het lag was ja. Andere keren gaat het ineens veel beter.
     
  4. AnklyosoR

    AnklyosoR Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    De servers zijn meer gefixed, maar nu zijn er meer matches met lag vind ik.

    Hoe krijg je die Best Squad achievement dan? Ik ben er bijna zeker van dat ik in alle 3 maps al bij Top Squad heb gestaan maar krijg die maar niet.
     
  5. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    EDIT
    Verkeerde game
     
    Laatst bewerkt: 12 jul 2009
  6. Flinter

    Flinter Active Member

    Berichten:
    294
    Leuk Bevonden:
    0
    EDIT
    laat deze ook dan maar
     
    Laatst bewerkt: 12 jul 2009
  7. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    In totaal 6 vastlopers gehad, waarvan 3 keer gisteren :mad:.
    Ik hoop dat ze hier ook wat aan gaan doen, want zo te lezen ben ik niet de enige die hier last van heeft. En het lijkt me ook niet gezond voor de xbox 360 om dat ding steeds uit te drukken.
    Gelukkig heb ik wel weinig last van lag.
     
  8. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem gister ook gedownload. Leuke game, alleen rot achievements maarja boeiend. Alleen heb ik het idee dat de sniper van een grote afstand echt totaal niet werkt.
     
  9. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoezo rot-achievements? Volgens mij zijn ze vrij makkelijk te halen. One shot kill met sniper werkt idd alleen met een headshot.
     
  10. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Idd, ik ben toch al een aantal keren ge1shot door snipers, gewoon in het hoofd :)

    Heb gisteren nog een goede 2 uur kunnen spelen zonder te crashen en met een klein beetje lag, alleen jammer dat mijn zin verpest werd door een paar mensen in mijn team die constant op het schip bleven staan onze eigen vliegtuigen opblazen (stuk of 5 mensen die niks deden).

    BTW, die gedateerde graphics, dat valt wel mee toch? En gaat het er bij de frostbite engine niet om dat alles kapot kan?
     
    Laatst bewerkt: 12 jul 2009
  11. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Ik heb de game inmiddels ook eindelijk werkend gekregen (aangemeld bij EA Online via de Fight Night 4 demo, en daarna kon ik inloggen in Battlefield), en is idd erg leuk om te doen. Meteen aangeschaft en dus net al even een uurtje gespeeld.

    Sommige dingen zijn irritant, zoals dat je met sniper nu iemand 2x moet raken ipv 1x, tenzij je ze door het hoofd schiet. Ook de 1-op-1 shoot-outs zijn soms nogal 'discutabel', wanneer je echt het idee hebt wel degelijk iemand goed geraakt te hebben en die persoon legt je vervolgens toch nog om.

    Tenslotte zit ik nog met veel vraagtekens rond de controls, zoals hoe order je een air-raid!? Hoe drop je bommen met je vliegtuigje!? En het werpen van TNT gaat ook niet echt lekker nog, maar het is natuurlijk ook nog allemaal vrij wennen.

    Wel net even met zo'n afweer-kanon wat planes uit de lucht geschoten, dat was wel kick-ass, een achievement verdiend ermee geloof ik, en er kwamen wat teamgenootjes daarna langsrennen die ik vervolgens van wat 'cover' heb voorzien toen ze naar het volgende checkpoint renden... :)

    Voorlopig zal dit dus een erg prettige tijdsbesteding worden :)

    Kan de OP trouwens niet aangevuld worden met 'basic info' over de controls, tips, en wellicht ook met links naar reviews van de grote sites!?
     
  12. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Over die controls. Ik weet niet welke debiel de controls van het vliegtuig heeft ontworpen, maar een simpele blik op bijvoorbeeld HAWX had mij heel wat frustratie gescheeld :)
     
  13. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry hoor maar ik vind als je een spel uitbrengt, download of niet, je gewoon zonder allerlei foefjes zou moeten kunnen connecten. Als mij dat na een half uur proberen nog niet is gelukt ga ik wel iets anders spelen. Dan maar geen 1943.

    Bovendien lees je toch wel een hoop ongein over dit spel op het forum, lag, vastlopers, discutabele shoot-outs, rare controls van het vliegtuig, ontploffende TV's (hahaha) en RROD. 1943 is niet aan mij besteed.
     
  14. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Hoezo zijn die controls zo debiel dan? Het enige was ik debiel vond was die Y-axis, als ik naar boven druk wil ik naar beneden gaan, en niet naar boven, althans niet in een vliegtuig :p, maar dat kun je anders instellen. Oké ik moet toegeven dat het bommen gooien en schieten ook wel even wennen was, maar na een paar keer had ik dat ook wel door.

    Ik vind het persoonlijk wel leuk dat niet iedereen goed kan vliegen \o/
     
  15. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Komt die TV toevallig ook uit 1943? :+
     
  16. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Ik heb al een stuk of 5-10 vliegtuigen hopeloos een berg of de zee in geboord... :D
     
  17. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    ;-), ik denk dat de TV 10 jaar oud is. Nouja, was.....
     
  18. SleepTrgt

    SleepTrgt Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik vermaak me wel met t vliegen, al voelt het soms niet erg eerlijk. De japanse zero is veel behendiger, dus dat word zo nog leuk in die coral sea map.

    En ik word echt gek van die flak guns, je kan daar gewoon veels te snel mee richten damage is hoog, en een mannetje uit die gun schieten werkt ook voor geen meter.
     
  19. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm. Veel verschillende reacties. Positief zowel als negatief. Heb al wel MSP gekocht, maar ga toch eerst de demo proberen.
     
  20. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Maintenance = Gelukt. Ze hebben de problemen opgelost, en ik heb er iig geen last meer van. Hoe zit het met jullie? :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina