1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield 1943: Pacific

Discussie in 'Algemeen' gestart door Aernhem, 6 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Ik heb tot nu toe 1 squad gehad waar de mensen aan het praten waren, had zelf mijn headset niet op dus verstond er niet veel van O-). Het zou best heel nuttig kunnen zijn als het echt gebruikt wordt.
     
  2. s0kkie

    s0kkie Nicolas Corbin

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik zat laatst niet in een squad en toen zei ik iets omdat ik mn headset toevallig op had en toen kreeg ik gewoon antwoord terug :x
     
  3. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Aah Fuck! Haha... Heb ik Microsoftpoints gekocht voor Battlefield en toegevoegd bij mijn 2e silver account, zodat ik daarmee Battlefield kan download. Nu kan ik helaas met een silver account geen BF downloaden.... Ik kan op mijn normale account geen MSP toevoegen omdat ik een amerikaans account heb. Nou ja, dan maar mappacks voor CoD5 kopen ofzo. Waar kan ik Amerikaans MSP kaarten halen?
     
  4. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik zoek het ook niet om met die onbekende gasten wat in het engels te lullen. Ik ga liever lekker mijn eigen gangetje beetje tank rijden, vlaggetje hier en vlaggetje daar capturen etc.
    En als ik zonder vrienden van me speel dan speel ik altijd beter en haal ik hogere scores, wel raar maar ik denk dat ik té graag wil als ik met vrienden speel. :9
     
  5. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Ik ben nog helemaal niet echt bezig met hoge scores. Ben nog te druk met een beetje de omgevingen verkennen, goede spots vinden om te snipen, beetje die vliegtuigen leren, etc.

    Uurtje geleden ofzo heb ik de hele match in het luchtafweergeschut gezeten, beetje als een idioot knallen op ieder vliegtuig dat ik zag :p
    Had wel in mijn eentje die 3 bommenwerpers neergehaald die de vijand had besteld. Dat was dan wel weer kicken :D. Heel af en toe doet iemand van de tegenpartij dan een poging om met een bootje in de buurt van me te komen om me neer te leggen, maar in dat soort situaties pak ik even de sniperrifle en dan houden ze al snel op :p

    Ik blijf het wel kut vinden dat je nu 2x iemand moet raken met je sniperrifle voor ze dood zijn, ipv gewoon ouderwets 1x. Dat gekoppeld aan dat langzame doorladen, waarbij je de tegenstander dus even uit het oog verliest, betekent dat je doelwit vaak al dekking heeft gezocht.
    Ik weet dat een headshot wel in 1x killed, maar op mijn SDTV-tje is het al moeilijk genoeg om uberhaubt iemand te raken.
     
  6. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Idd, als ze stil zitten gaat er wel makkelijk een kogel richting hun kop maar als ze rennen is dat natuurlijk een ander verhaal. Doe gewoon in de borst 1 shot 1 kill..
     
  7. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983

    ebay.com en verder elke amerikaanse gamesite lijkt mij. :)
     
  8. SleepTrgt

    SleepTrgt Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik vind die flak nogsteeds oneerlijk... makkelijkste manier om een kill te krijgen
     
  9. mazterroulz

    mazterroulz Active Member

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    0
    Anders moet je even kijken of je ergens een 48 uur kaart voor XBL kan scoren, dan kan je m downloaden _O_
     
  10. Jel0

    Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.230
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo, rank 35 en ik zit in de top 1000. Ik ben blij:cool:. En nu mag 'My Soldier' ook wel weer eens werken dacht ik zo:emo:.
     
  11. BloodCrawler

    BloodCrawler Forum Terrorist

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik schiet zoiezo nooit op het lichaam, richt dan op het hoofd. Ik kan van heel ver weg headshots schieten, en dan bedoel ik ook alleen maar headshots. Record: 25 headshots op 1 map. Cya
     
  12. DLERIA

    DLERIA Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    1
    www.livecodes.nl
     
  13. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    Wow....... :):
     
  14. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Van heel ver is niet moeilijk. Dat zijn vaak poppetjes die verdedigen of niet weten dat je op hen mikt.

    Ik heb juist als sniper de meeste moeite op middellange afstand als poppetjes op je af komen en terug schieten.
     
  15. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Gefeliciteerd met je enorme ego. Koop een taart en vier het. Cya!
     
  16. dirkjang

    dirkjang Active Member

    Berichten:
    283
    Leuk Bevonden:
    0
    8)
     
  17. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Snipen is vaak zo simpel in meeste games, Battlefield is er ook echt geen uitzondering in.
     
  18. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    Klopt bij sniper moet je vooral de timing ff in de gaten hebben en dan lukt het wel, laatst wel een leuk schot zit zo'n sniper achter me schiet op me. Gelukkig niet in me kop dus ik draai blijkt hij 3m achter me staan ik meteen schieten. En Hoppatee!!! Precies in zijn hoofd survival of the fittest :D

    Vind het nog steeds gaaf bij Battlefield dat je af en toe loopt en dan opeens zo giga tank voor je opdoemt en dan is het meestal RENNEN!!! en hopen dat ie je niet gezien heeft.
     
  19. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    ik kan er anders geen fuck van 8)
     
  20. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    Nou ik ook nog niet hoor, schiet nu pas misschien 20% in het hoofd maar heb ook pas net een uur gespeeld te weinig tijd door vrouwen. Ja jongens ik zit met het vrouwen-virus ;)

    Maar vanavond ben ik lekker gewoon thuis dus dan maar ff oppakken.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina