1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield 1943: Pacific

Discussie in 'Algemeen' gestart door Aernhem, 6 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Poeppoe egotjes, ik heb lekker 500 headshots:+
    Nee, sniperen is best moeilijk, maar ik begin wel steeds beter te worden:)
     
  2. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Haha dat zijn mooie momenten. Rennen voor je leven.
    Had laatst ook op gaudalcanal.. kwam een tank op me af rijden.. ik snel rennen en schuilen achter een tank die in de fik stond.. maargoed hij had me allang door.. in principe kan je 1 op 1 met een tank eeuwig rondjes blijven lopen om een object zodat hij je nooit kan hitten om het zomaar te zeggen (je bent veel wendbaarder dan de tank dus je kan altijd aan de andere kant staan)... echter verdween die fikkende tank (zal wel op z'n oude plek respawnen).. en toen was ik de lul 8)
     
  3. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    De korte tijd dat ik Battlefield 2 MC speelde, was ik best 'goed' erin op bepaalde mappen, maar goed, dat was gewoon 1 shot 1 kill.

    Nu heb ik games dat ik wel 'kill-assists' ofzo heb, maar bijna geen kills.

    Daarnaast verwacht ik wel dat het straks beter zal gaan wanneer ik een HDTV heb. Nu zit ik van zo'n grote afstand te mikken dat je amper de mannetjes ziet, en dan bewegen ze ook nog. Op een scherpe tv van 102cm zal dat toch wat makkelijker zijn neem ik aan.
     
  4. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina