Ok, Ik zal deze post later nog updaten ik jat gewoon even wat uit me andere topic: Wil je rank weten? http://www.ea.com/bf2mc/profile.jsp?platform=xbl2&player=Horrible Killer verander Horrible Killer dan in je eigen naam. Zit je naam aan elkaar haal de + dan weg! Me pph laag... Moet ik maar weer even ophalen! Online stats Filmpjes: Spoiler De Maps: Spoiler Backstab Bridge Too Far ColdFront Dammage Deadly Pass Frostbite Full Frontal Harbor Edge Hidden Honor Little Big Eye Missile Crisis Russianborder Special Ops The Black Gold The Nest Updates op een rij: Spoiler Update #1 Alle klasse's: Spoiler Hierbij wil ik ook vast wat mensen vragen die vanavond nog mee willen spelen in mijn film(pje) die begint om ongeveer 8 uur. Check Battlefield-360.com ook eens daar komen vast een zeker wel eens wat dingen van mij op zoals dit:
En de tweede post is ook voor mij... Lekker puh uh.. Bij dat andere topic had ik ook al te weining ruimte: De Voertuigen: Spoiler China Voertuigen: China Helicopter China Jeep China Tank EU Voertuigen: EU Chopper EU Jeep EU Tank EU/USA Tank MEC Voertuigen: MEC Helicopter MEC Tank MEC Jeep USA Voertuigen: USA Apache Helicopter USA Blackhawk Helicopter USA Jeep USA Littlebird Helicopter USA/EU Tank Pic's van levels. Spoiler The Nest: Vage shit: Spoiler Voor mensen met fantasie: Gewoon lol... En dit zal wel door mijn fantasie komen. Maar ik vind het aardig op een zwijn lijken!
Als je een echte multiplayer gek bent moet je deze game echt kopen anders niet. ik vind de single player niet veel aan. _0/
Ja top spel. ik heb hem dan gespeeld op xbox 1. en heb hem nu ook aangeschafd voor de xbox 360. mijn xbox moet helaas nog gemaakt/vervangen worden. dus nog even wachten voor het online gebeuren. even iets anders is er een Battlefield Xboxworld clan?
Er zit er nog 1 bij hoor die geen echte tank is, Hoe dan ook je kan met die tank/anti air/30.mm aardig killen op de grond. Edit: Iemand op de officele forums zegt dat de medic glitch het niet meer doet: En volgens hem waren daarom ook gisteren (vandaag?, morgen?) de (meeste) ranked servers down omdat EA door de accounts heen gaat opzoek naar boosters! Edit 2: We kunnen er bijna zeker van zijn dat de glitch is gefixt. Steeds meer mensen zeggen dat ie niet meer werkt: http://forums.xbox.com/4070485/ShowPost.aspx http://forums.xbox.com/4073620/ShowPost.aspx
Een score van 5300 en 320 Games Played en 77 PPH... Zullen toch niet merken dat ik een keer heb geboost...
Je moet je wel even aanmelden en wat gegevens invullen. Maar die stats kloppen niet. Zo staat er bijvoorbeeld bij mij dat ik meer dan 5000 Games heb gespeeld. Terwijl ik er pas 300 heb gespeeld.
Hoeft niets te doen alleen game erin proppen en dan bij custom match op ranked zoeken.. --- Ik heb ook een klein trailertje gemaakt van een filmpje waar ik mee bezig ben.. Trailer is nog niet super goed maarja. Klik Hier of hier: Klik
Je hoeft alleen iets te doen, als wil je dat je je stats/rank op internet (op de pc dus) kan zien. Voor je rank op de 360 hoef je niks te doen.