Battlefield 2: Modern Combat Probleem !

Discussie in 'Algemeen' gestart door ibrahim006, 17 jan 2007.

1. ibrahim006

ibrahim006 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi,

Ik heb gister de spel BF2 Modern combat geleend van een vriend.
    Campaign werkt prima, maar xbox live werkt niet :mad:

Als ik op xbox live knopje klik om online te gamen, krijg ik eerst schermen met overeenkomsten voor een account :confused: ja leuk verder gaan, nadat krijg ik een scherm met een melding: Dit registratie is niet bedoeld voor jou leeftijdsgroep.

een scherm hiervoor stond "je moet 13 jaar en ouder zijn..."
    Ik ben 15 jaar oud.

wat is de probleem, kan iemand helpen?

2. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    mmm, is het niet 16-jaar en ouder? en anders geen idee :{ ik heb erzelf nooit last van

3. ibrahim006

ibrahim006 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou op het hoesje staat wel 16, maar in de game zelf 13 :) ik vind het ook raar.

4. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Je family settings zijn zo ingesteld dat je alleen games van 16 jaar en ouder kan spelen. Dit moet je ff veranderen bij de opties.

Het kan er ook aan liggen dat je bij je hotmail account je echte leefdtijd, dus 15, hebt staan waardoor dit ook kan worden veroorzaakt maar hier benk niet helemaal zeker van.

5. ibrahim006

ibrahim006 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Alles bij family settings staan goed ( allowed ). en via hotmail had ik ook al geprobeerd me leeftijd op 16 te zetten, het werkte alsnog niet xD

6. Kortestier

Leuk Bevonden:
    121
    waarschijnlijk is het dan 16-jaar en ouder, je kunt een nieuw hotmail aanmaken met een oudere leeftijd, om vervolgens een nieuwe game-account aan te maken. Dan kun je zonder teostemming of rare grapjes online gamen.

7. ibrahim006

ibrahim006 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tjah nieuwe account wil ik niet maken, ik wil het gewoon op me huidige account kunnen spelen. als ik achievements haal of iets anders dat ik het op die account wil.

me huidige geboortedatum op 16 jaar zetten werkt niet, en een nieuwe account zal meteen werken ?

8. Kortestier

Leuk Bevonden:
    121
    jep, maar ja zoals je al aangeeft is het balen dat je achievements en savegames weg zijn

9. ibrahim006

ibrahim006 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    best stom !! jammer dan niks aan te doen denk ik :mad:

10. Kortestier

Leuk Bevonden:
    121
    tja, het is de enige oplossing of nog een jaar wachten. (is ook een hele leuke oplossing hoor ;))

11. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Het kan zijn dat hotmail er ff over doet om daadwerkelijk je leefdtijd te veranderen ondanks dat het er al staat. Had ooit ook zoiets en toen had ik het verandert en toen werkte het nog niet en een week later deed die het wel opeens, had ook betrekking op je leefdtijd i.v.m. hotmail (was iets met msn ofzow dacht ik waar je 18 voor moest zijn)

12. ibrahim006

ibrahim006 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oke ik zal het dan weer veranderen, en dan zie ik t wel :) bedankt voor de reacties

Deel Deze Pagina